quote:Op maandag 19 maart 2007 15:59 schreef Hijacking het volgende:
waarom word die door een gast geopend die altijd in de pub sc bevind en geen brommer heeft
omdat die anders hier kwam praten over zn brommerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe weet jij dat hij geen brommer heeft.![]()
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertjequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
omdat die anders hier kwam praten over zn brommer
[..]
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertje![]()
motorrijlesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
motorrijles?
ik ga zo mn uitlaat spuiten in praxis hittebestendige kachel verf![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee
denk dat ik zo ff schakel van een vriend jat![]()
![]()
blazen of een doekje?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
iemand truwens een hendige trick om al dat roest en stof te verwijderen wat met schuren is gebeurt ?
gewoon keukenontvetter gebruikt van cillit knalquote:
Het is een scooterquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende: what's the problem?
iets meer info zou handig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
setup type ondanks wat aan verandert/ ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
kleur van je bougie aapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
setup type ondanks wat aan verandert/ ?
komt die uberhaupt vooruit en kijk ff wat je kleur van je sproeier is
ow foutje sorry snel typen en weinig nadenkenquote:
Start hij wel goed? Had tijdje terug dat hij moeilijk startte, en nauwelijks liep, en zodra ik gas gaf zakte hij weer in toeren, toen was me bougie dus katsgaar, dus ik zou eerst eens even een andere bougie erop zetten..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doequote:
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doen
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Hijacking het volgende:
weet 1 van jullie breezer consumeerders of je met een auto rijbewijs meteen op elke brommer mag rijden of moet je dan 1 of ander document halen
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
daarom kunnen die oudjes niet rijdenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappen
en ook op trekkers btw
Kusjes terugquote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ivo krijgt een kusje.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef Hijacking het volgende:
renkedekenker
ik ben gepwnd
ik had die nieuwe cillinder er onder reeed kenker fijn en rookte als een gek ( hele straat blauw)
ik lekker scheuren stop ik even wil een maat er op zegt die volgens mij is der wat met je koppeling
hij gaat zo zwaar in zn neutraal kijk ik heb ik een lekke achterband![]()
Zit me nooit mee
life is a bitchquote:
Kun je ook goed zelf hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Ferrox het volgende:
je kunt ook nieuw schroefdraad er in laten tappen
[afbeelding]
Ja en mijn moeder word een man volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
zn pa heeft vrachtwagen rijles ding iets en die instructeur vertelde tegen zn pa dat brommers en scoots volgend jaar 125cc cmogen
zou leuk wordengeloof er nix van
maar naar de bromfietsmaker gebracht..mamma betaalt deze keer!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef Jorjan het volgende:
Gaatjes waar de boutjes van de uitlaat in moet zijn lam, in de cilinder dus. Betekent dat dat ik een een nieuwe cilinder moet kopen..?![]()
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaaltquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
zn pa heeft vrachtwagen rijles ding iets en die instructeur vertelde tegen zn pa dat brommers en scoots volgend jaar 125cc cmogen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaalt![]()
onzin overheid staat niet toequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaalt![]()
oh jawelquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
in frankrijk is die regel al jaren van kracht.
komt over een jaar of 2, maar dan moet je ook praktijk examen doen
lijkt me echt sterk ik denk dan eerder het een soort examen word om op een crossmotor te rijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Ipho het volgende:
donder, ik had dus al zin en tijd voor dat velgen lint. Maar kk moeilijk is dat er op te krijgen, laat me moeder wel doen als ze terug van vakantie is.
Dat is echt millimeter werk probeer anders met wat zeepsop kun je het nog een beetje verschuiven enzo
Ja, omdat het millimeter werk is, kan mij moeder dat beter doen. Heb nogal grove motoriek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
lijkt me echt sterk ik denk dan eerder het een soort examen word om op een crossmotor te rijden.
omdat je elke koter op een 125'er mag laten rijden zolang het maar op prive gebied is en daar nogal wat ongelukken mee gebeuren
[..]
Vandaag nog opgezetenquote:
Wacht maar.quote:
die sticker doet et emquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wacht maar.
Lijst op dit moment
-Ontgrenzen
-Demper vervangen (vind deze ook gewoon lelijk)
-Slag uit het wiel halen (Liefst tegelijk met ontgrenzen, want anders voel ik het steeds meer)
-Snelle MHR sticker zodat ik hem op het achterwiel kan krijgen.
Opzich wel weer waar danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
jullie denken hea, dat ik mezelf zaterdag gepwnt heb hea
Nou ik heb mezelf van iets heul ergs behoed
Ik heb nog gerantie, maar ik laat dat doen heb zelf al gedaan maar het zijn geen fiets spaken hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ivo, beter haal je eerst je slag uit je wiel.Of laat het doen, mag lijen dat je nog garantie hebt.
![]()
in duitsland ook grapjas.. maar de nmederlandse overheid stemt niet in met die regels..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
mket zeepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Ipho het volgende:
donder, ik had dus al zin en tijd voor dat velgen lint. Maar kk moeilijk is dat er op te krijgen, laat me moeder wel doen als ze terug van vakantie is.
was het een ker0l ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
soa?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
fok de eurpese uniequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
in duitsland ook grapjas.. maar de nmederlandse overheid stemt niet in met die regels..
geloof mij maar, heb dr wel wat uurtjes aan onderzoek achter zitten, ivm met europees rijdbewijs, dat voert nederland wel in, zon 3 jaar eerder als de rest, beetje motorrijders pesten![]()
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Ipho het volgende:
Dimi, lukken de wheelies al een beetje dan kerel.
een ktmquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
hoeveel kw is een ktm eigenlijk volgens mij mag je daar meteen op
nee, een stomme sletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |