Jaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef centenbakkie het volgende:
van de zomer nog een schakel kopen
kan je nog iets leuks kopen voor 900eurie?
haal je een mt5quote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef centenbakkie het volgende:
van de zomer nog een schakel kopen
kan je nog iets leuks kopen voor 900eurie?
Duh, weet je wel niet hoe lang je bezig bent om een scooter uit elkaar te halen. Uurloon vriend.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Jorjan het volgende:
brommer doet t weer. Khad m dinsdag naar zo een winkel gebracht, zou die donderdag klaar zijn he. Ik dus bellen donderdag, is mijn brommer al klaar? Die gozer zo, ooh kut ik heb dat briefje van jouw brommer nog in mn zak zitten, we zijn er nog niet aan begonnen, hij is morgen klaar.
Ik kom gister dus daaro aankakken, ligt ie nog helemaal uitelkaar. Zit er een gat in het carter ofzo. Ik zeg, pleurt m maar gewoon weer inelkaar. Eind van de middag kom ik terug, kost het ¤94,50! Het enige wat ze hoeften te doen was nieuw schroefdraad te tappen in de cilinder en de schakelaar van het licht te maken. Het licht hebben ze uiteindelijk niet eens gedaan..![]()
KANKERKLOTEFUKKTIEFESSquote:Op zondag 25 maart 2007 14:23 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga Puch van neef overkopenEindelijk frame en zulks
eindelijk fahren
wat een kamperactiequote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
KANKERKLOTEFUKKTIEFESS
Het mag niet van z'n ma![]()
!
94,50 daar koop je een Puch voorquote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Jorjan het volgende:
brommer doet t weer. Khad m dinsdag naar zo een winkel gebracht, zou die donderdag klaar zijn he. Ik dus bellen donderdag, is mijn brommer al klaar? Die gozer zo, ooh kut ik heb dat briefje van jouw brommer nog in mn zak zitten, we zijn er nog niet aan begonnen, hij is morgen klaar.
Ik kom gister dus daaro aankakken, ligt ie nog helemaal uitelkaar. Zit er een gat in het carter ofzo. Ik zeg, pleurt m maar gewoon weer inelkaar. Eind van de middag kom ik terug, kost het ¤94,50! Het enige wat ze hoeften te doen was nieuw schroefdraad te tappen in de cilinder en de schakelaar van het licht te maken. Het licht hebben ze uiteindelijk niet eens gedaan..![]()
Wat voor grafmogool ben je wel niet als je je Puch LAAT maken bij zo'n pauperwinkelquote:
Geen zin om zelf te doen, kweet dr ook niks van.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
94,50 daar koop je een Puch voor!
edit:
[..]
Wat voor grafmogool ben je wel niet als je je Puch LAAT maken bij zo'n pauperwinkel!
Als pinksteren en pasen op dezelfde dag vallen dusquote:Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef fs180 het volgende:
aals mn vroemert rijd en die van sandert en dimi zn brommert niet is vastgelopen en het vast is
En als ik de 120 boekquote:Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef fs180 het volgende:
aals mn vroemert rijd en die van sandert en dimi zn brommert niet is vastgelopen en het vast is
heb ik alquote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haal je een mt5
ik ben hiero weer weg![]()
* verkapte terug vind puch post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |