Dat zijn de betere.quote:
Niet geschikt. Helaas.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, een chagerijnige kerel met haar op zijn poten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef du_ke het volgende:
ooit eens een post van jezelf teruggelezen toevallig?
.
Blij met je virtuele broertje?quote:
Jezus Christus, ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen; het is in ieder geval heel erg zielig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blij met je virtuele broertje?
[POL Feedback] Ruim de rommel op achter jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus Christus, ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen; het is in ieder geval heel erg zielig.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Monidique het volgende:
De grote broer komt z'n broertje ook weer eens beschermen tegen die boze, enge, uhm, jongens.
Uitgeluld, je krijgt je eigen fabrieksels voor je neus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Man, wat ben jij blind en daarbij laat ik het.
Het is lang stil. Hij zal wel een fles aan het zoeken zijn. Eentje die niet leeg is, bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uitgeluld, je krijgt je eigen fabrieksels voor je neus.![]()
Hij zal wel een intellectuele respons aan het uitdenken zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is lang stil. Hij zal wel een fles aan het zoeken zijn. Eentje die niet leeg is, bedoel ik.
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij zal wel een intellectuele respons aan het uitdenken zijn.![]()
Welnee joh, hij zal wel aan het chatten zijn met zijn blauwe maatje over zijn miskende intellectuele talent. Hij voelt zich Kafka.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...
Ach voor iets wat jouw tere zieltje zal kwetsen heeft hij mijn hulp niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...
Hulp heeft ie zeker nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef du_ke het volgende:
Ach voor iets wat jouw tere zieltje zal kwetsen heeft hij mijn hulp niet nodig hoor.
Ach, dat weet ik niet. Maar er moet wel geld op het plankie komen. Met het vertellen dat je intellectueel bent ben je er nog niet.quote:
Geeft toch niet, op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik begin er niet aan
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik ben al eens gebotst met Yvonne haar gevoel. Iemand anders mag het proberen
Ach, hij post nog wel eens wat anti-amerikaanse reut. Dat zal vast wel wat schuiven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, dat weet ik niet. Maar er moet wel geld op het plankie komen. Met het vertellen dat je intellectueel bent ben je er nog niet.![]()
Vast wel als hij eens daar geweest is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, hij post nog wel eens wat anti-amerikaanse reut. Dat zal vast wel wat schuiven.![]()
Wat hebben we toen gelachen, he Von?quote:
En er was het breinaaldenincidentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totdat hij ging lekken uit de crewfora toch?![]()
Ga es iemand anders stalken, wil jequote:
Voor ONZ is er een paar jaar geleden een soort Idols verkiezing gehouden. Dat was ook niet een groot succes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet een soort verkiezing houden?Diverse gegadigden maken een programma over hou zij het mod-schap invulling willen geven en op basis daarvan dan een stemming houden.
Je kan best je eigen invulling geven, het is niet zo dat je maar alles maar te accepteren hebt, goed overleg is goed mogelijk. Uiteindelijk bepalen de admins wel, het is immers hun product.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Volgens mij heb je maar weinig bevoegdheden. Het lijkt eigenlijk teveel op een corveebaan baan voor de Admins....
Ik denk toch dat er diverse users te vinden zijn die het vervolgens verdwijnen van Tessje als "doel bereikt" zullen zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor ONZ is er een paar jaar geleden een soort Idols verkiezing gehouden. Dat was ook niet een groot succes.
Helaas Meki gaat voor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik al genoemd?
je bent me voor. ik wilde het topic met jouw voordracht omhoog schoppen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik al genoemd?
als dit topic vol is, dan zal ik een kijken wie er over blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet een soort verkiezing houden?Diverse gegadigden maken een programma over hou zij het mod-schap invulling willen geven en op basis daarvan dan een stemming houden.
Mooi dat er dan ook ruimte is voor eigen invulling. Anders lijkt mij het erg saai....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan best je eigen invulling geven, het is niet zo dat je maar alles maar te accepteren hebt, goed overleg is goed mogelijk. Uiteindelijk bepalen de admins wel, het is immers hun product.
Ja, corveebaan heb ik wel erg oneerbiedig uitgedrukt.......Ik juich jullie rol nog steedsvan harte toe. Ina ben ik zonder meer tevreden over jullie 3. (3,5 eigenlijk)quote:Ik zie het trouwens meer als een coveebaan voor de users, waaronder jezelf, om (een van) je favoriete plekje een beetje leefbaar te houden.
Hij is een betere kandidaat dan jij in my opinion.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ga toch weg met Meki. ik wil die naam hier niet horen. Voldoet in de verste verte niet.
Ga toch weg. ik ben gewoon de veruit beste,maar iedereen is gewoon bang van mij. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is een betere kandidaat dan jij in my opinion.
Ik denk het ook. In elk geval een stuk minder bevooroordeeld tov de users.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is een betere kandidaat dan jij in my opinion.
Het zal wel een vrolijke chaos tot gevogl hebben maar dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In elk geval een stuk minder bevooroordeeld tov de users.
als user ben k niet objectief. Welke user hier is dat immers wel. Als mod moet je gewoon wat terughoudener zijn. Ik zou dat uitstekend kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In elk geval een stuk minder bevooroordeeld tov de users.
Chaos is dodelijk voor een forum. Nee, du_ke, dan heb ik nog liever dat jij het wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zal wel een vrolijke chaos tot gevogl hebben maar dat lijkt me geen probleem.
Na een avondje gezuig en gezeik van onze favoriete trojka zit jij volgens mij te huilen achter je PCquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
als user ben k niet objectief. Welke user hier is dat immers wel. Als mod moet je gewoon wat terughoudener zijn. Ik zou dat uitstekend kunnen.![]()
Zijn er niet zes punten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
je bent me voor. ik wilde het topic met jouw voordracht omhoog schoppen.
En JA jij voldoet aan alle vijf punten.![]()
Ach het is nu ook net niks. Een frisse wind erdoor kan geen kwaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Chaos is dodelijk voor een forum. Nee, du_ke, dan heb ik nog liever dat jij het wordt.
Meki kan wel aardig zijn. Maar het niveau is om te huilen.
Welnee.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Na een avondje gezuig en gezeik van onze favoriete trojka zit jij volgens mij te huilen achter je PC.
Ja, Harry Tafhaas, SCH en jij, die kunnen er wat van!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef du_ke het volgende:
Na een avondje gezuig en gezeik van onze favoriete trojka zit jij volgens mij te huilen achter je PC.
Eigenlijk 7 zelfs....: je mag geen vrouw zijn..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn er niet zes punten?![]()
Racist................... oh nee, dat zijn Meki's favoriete kreten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk 7 zelfs....: je mag geen vrouw zijn..Maar daar voldoe je vast wel an...
Punten zes, weet ik niet,...Ik weet niet of je een strafblad hier hebt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |