Dat zijn de betere.quote:
Niet geschikt. Helaas.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, een chagerijnige kerel met haar op zijn poten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef du_ke het volgende:
ooit eens een post van jezelf teruggelezen toevallig?
.
Blij met je virtuele broertje?quote:
Jezus Christus, ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen; het is in ieder geval heel erg zielig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blij met je virtuele broertje?
[POL Feedback] Ruim de rommel op achter jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus Christus, ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen; het is in ieder geval heel erg zielig.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Monidique het volgende:
De grote broer komt z'n broertje ook weer eens beschermen tegen die boze, enge, uhm, jongens.
Uitgeluld, je krijgt je eigen fabrieksels voor je neus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Man, wat ben jij blind en daarbij laat ik het.
Het is lang stil. Hij zal wel een fles aan het zoeken zijn. Eentje die niet leeg is, bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uitgeluld, je krijgt je eigen fabrieksels voor je neus.![]()
Hij zal wel een intellectuele respons aan het uitdenken zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is lang stil. Hij zal wel een fles aan het zoeken zijn. Eentje die niet leeg is, bedoel ik.
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij zal wel een intellectuele respons aan het uitdenken zijn.![]()
Welnee joh, hij zal wel aan het chatten zijn met zijn blauwe maatje over zijn miskende intellectuele talent. Hij voelt zich Kafka.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...
Ach voor iets wat jouw tere zieltje zal kwetsen heeft hij mijn hulp niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zou het? Misschien is ie doekje aan het PM'en voor tips over een persoonlijke uithaal...
Hulp heeft ie zeker nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef du_ke het volgende:
Ach voor iets wat jouw tere zieltje zal kwetsen heeft hij mijn hulp niet nodig hoor.
Ach, dat weet ik niet. Maar er moet wel geld op het plankie komen. Met het vertellen dat je intellectueel bent ben je er nog niet.quote:
Geeft toch niet, op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik begin er niet aan
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik ben al eens gebotst met Yvonne haar gevoel. Iemand anders mag het proberen
Ach, hij post nog wel eens wat anti-amerikaanse reut. Dat zal vast wel wat schuiven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, dat weet ik niet. Maar er moet wel geld op het plankie komen. Met het vertellen dat je intellectueel bent ben je er nog niet.![]()
Vast wel als hij eens daar geweest is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, hij post nog wel eens wat anti-amerikaanse reut. Dat zal vast wel wat schuiven.![]()
Wat hebben we toen gelachen, he Von?quote:
En er was het breinaaldenincidentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totdat hij ging lekken uit de crewfora toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |