Hm, kennelijk bevestig je dat beeld toch liever.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, maar je alcoholverslaving maakt je totaal gek.![]()
Ach, het is een inhoudsloos zuigertje. Beetje gefrustreerd ventje. Niet op letten, joh.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En jij zit er als een hypocriete parasiet bij.
Inderdaad. Intélligent publiek op ons eliteforum.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef Monidique het volgende:
Het herinnert je er weer aan waarom men een eigen forumpje had, hè?
Ach arme PJO zeuren over een gebrek aan inhoud terwijl je zelf keer op keer elke inhoud ontwijktquote:Op maandag 19 maart 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, het is een inhoudsloos zuigertje. Beetje gefrustreerd ventje. Niet op letten, joh.
Peppi en Kokkie.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Monidique het volgende:
De grote broer komt z'n broertje ook weer eens beschermen.
Nee hoor. Ik kan het niet laten om effetjes met het alcoholische forummeubilair te bekvechten.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Monidique het volgende:
De grote broer komt z'n broertje ook weer eens beschermen tegen die boze, enge, uhm, jongens.
Als je het graag wilt, maak ik wel een nieuw dossiertje aan.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef du_ke het volgende:
Ach arme PJO zeuren over een gebrek aan inhoud terwijl je zelf keer op keer elke inhoud ontwijkt.
Ga je weer quotes van me bijhouden op dat sneue autistenforumpje van je?
Als jij daaruit een klein stukje levensvreugde kan halen dan moet je dat vooral doenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je het graag wilt, maak ik wel een nieuw dossiertje aan.![]()
Bekvechten, bekvechten... eerder een wanhopige poging om, nee, toch niet, gewoon de zoveelste keer dat je jezelf belachelijk maakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan het niet laten om effetjes met het alcoholische forummeubilair te bekvechten.![]()
Nee hoor, ik doe het enkel voor jou. Heb je wat om je mee bezig te houden in het instituut.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:24 schreef du_ke het volgende:
Als jij daaruit een klein stukje levensvreugde kan halen dan moet je dat vooral doen.
Dat gun ik je namelijk van harte in je moeilijke leventje.
Belachelijk? Niks is zo belachelijk als jouw CV.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:24 schreef Monidique het volgende:
Bekvechten, bekvechten... eerder een wanhopige poging om, nee, toch niet, gewoon de zoveelste keer dat je jezelf belachelijk maakt.
Niet iedereen leeft zoals jij compleet afgesloten van de samenlevingquote:Op maandag 19 maart 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het enkel voor jou. Heb je wat om je mee bezig te houden in het instituut.![]()
Kijk, ik heb begrip voor je situatie. Als je zoals jij qua intelligentie al overtroffen wordt door de afdeling Downspatienten, dan heb je het zwaar getroffen. Ik gun je daarom best een topicje op het eliteforum. Kan je altijd je meest debiele one-liners terugvinden.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:30 schreef du_ke het volgende:
Niet iedereen leeft zoals jij compleet afgesloten van de samenleving. Maar nogmaals als jij er gelukkig van wordt om dat soort zaken bij te gaan houden moet je het vooral doen. Ik kan wel begrijpen dat je met jouw geestelijke toestand zo nu en dan behoefte hebt aan een verzetje of een oppeppertje.
Je hebt gelijk, ik zal het de arme EWK in z'n laatste dagen besparen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:34 schreef Elseetje het volgende:
Hey kleutertjes, ga 's in de SC zitten!
Je moet zelfs met jouw geestelijke beperkingen toch wel wat beters kunnen verzinnen?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk, ik heb begrip voor je situatie. Als je zoals jij qua intelligentie al overtroffen wordt door de afdeling Downspatienten, dan heb je het zwaar getroffen. Ik gun je daarom best een topicje op het eliteforum. Kan je altijd je meest debiele one-liners terugvinden.
Zowel Monidique als Duke zetten zich buiten de discussie als zij tegen hun eigen verwijten in zich gaan zondigen aan dezelfde zaken. Bij Monidique is het natuurlijk schattig om te lezen dat hij zelf intellectueel meent te zijn en dat graag aan anderen wil laten weten door ze de sticker op te plakken juist niet intellectueel te zijn. Blijft natuurlijk de vraag waarom zo iemand dan opleidingsloos blijft en zijn intellectuele vermogens meet aan overmatig alcoholinname. Bij een intellectueel zou je juist verwachten dat hij over de oppervlakkige zuigerige reakties van bijvoorbeeld een duke stapt en een inhoudelijke reaktie geeft op het gestelde, nl. dat een APR niet meer van deze tijd is en dat het dus louter een legacy politiek instrument is gebleven. Wellicht is daarmee aangetoond dat het wel tegenvalt met de intellectuele vermogens van Monidique en dat hij de drogreden van zijn intelligentie niet meer kan gebruiken om de discussie te "winnen".quote:Op maandag 19 maart 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, het is een inhoudsloos zuigertje. Beetje gefrustreerd ventje. Niet op letten, joh.
Totdat Amsterdammers (Alkmaarders en Purmerendiciquote:
om rtl7 te kunnen ontvangen?... maar goed tapla/tien en rtl7 zullen wel fuseren en dan wel blijvwn hoor, kun je weer lekker blijven zappenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Totdat Amsterdammers (Alkmaarders en Purmerendici) in opstand komen, er opeens weer overal schotels op daken en balkonnen verschijnen en de kloof tussen moslims en westerse mensen wederom groter is geworden door de islamisering van televisieland.
![]()
Zie FB aangaande sluiten topic over RTL7. Misschien kun jij als mod eens aan de parasieten vragen of ze zich willen onthouden van zuigend commentaar als dat inhoudelijk niks toevoegt? Misschien kan dat wat "intellectueler" aangevlogen worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:23 schreef Sidekick het volgende:
Misschien kunnen jullie in het vervolg via de mail bespreken wat jullie onderling willen bespreken?
Dat jij mensen van iets dergelijks gaat beschuldigenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zie FB aangaande sluiten topic over RTL7. Misschien kun jij als mod eens aan de parasieten vragen of ze zich willen onthouden van zuigend commentaar als dat inhoudelijk niks toevoegt? Misschien kan dat wat "intellectueler" aangevlogen worden?
Het is tamelijk sneu allemaal, inderdaad, en daar laat ik het maar bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij mensen van iets dergelijks gaat beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |