Eric heeft nog niet op de stoel gezeten.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is beslist heel vreemd. Dat ben ik met je eens, maar het mag wel. Iedereen geeft eerst een motivatie en pas daarna komt een stemronde. Die hoeven niet overeen te komen.
De vorige keer was het nog sterker. In de voorstemming koos Huub ook om te gaan stemmen voor Eric, hij koos toen niet voor Natasia. En bij de werkelijke stemming stemde hij voor het behouden van Eric.
Helemaal para brother...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:40 schreef Prosac het volgende:
hahahaha.. Brian is er echt van overtuigt dat ze hem eruit willen stemmen
Oh ja dan komt er dus een patstelling en geen stemming..?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap mag dus nog 1 keer niet meestemmen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snap je??? Damn Ruud, je begint Brianiaans te doen![]()
Hoe is 't mogelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 00:43 schreef neferhone het volgende:
amanda gaat niet meer mee met brain
sorry, ik volg dit nietquote:Op maandag 19 maart 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jawel, maar ze kunnen dan hooguit tot een patstelling komen, en als er per sé een meerderheid van stemmen moet komen, dan zal dat dus Natasia worden (omdat SHE never op zichzelf zal stemmen).
Ja ik dacht al.........ik ben de enige blonde hier....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom moet Amanda eigenlijk overgehaald worden .. ze hééft toch al een ontslagronde aangevraagd voor Eric?
De manier waarop je het bescrijft is de meest logische, en ook nog eens de spannendste voor de kijker, want met een 3-3 in de voorronde vervalt de ontslagronde. Maar ik ben bang dat de redaktie weer eens zal gaan rotzooien met de spelregels. Dus waarschijnlijk krijgen we een gewone 3-3, of erger nog...ze geven Jaap de beslissende keus...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen moet eerst zeggen waarom je een ontslagronde voor die persoon hebt aangevraagd (en dus niet voor een ander). Als je dan tijdens een stemming vervolgens op een ander stemt is dat op z'n minst heel vreemd te noemen. De vraag is of dat wordt goedgekeurd door de redactie.
Inderdaad.. geen knip voor de neus woord dat mens.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:45 schreef Tissik het volgende:
En dat was het "pact" van Amanda en Eric: Amanda heeft inderdaad een ontslagronde voor Eric aangevraagd.
Het maakt niet uit wie er op de stoel komt te zitten ... er gaat toch niemand uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De manier waarop je het bescrijft is de meest logische, en ook nog eens de spannendste voor de kijker, want met een 3-3 in de voorronde vervalt de ontslagronde. Maar ik ben bang dat de redaktie weer eens zal gaan rotzooien met de spelregels. Dus waarschijnlijk krijgen we een gewone 3-3, of erger nog...ze geven Jaap de beslissende keus...
Ik snap het ook niet .. misschien heeft ze die aanvraag weer ingetrokken ....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
Mis ik iets.............Snollie had toch al een ontslagronde aangevraagd voor Eric vorige week?
en onder druk pakt ze toch die telefoon....
Wat natuurlijk belachelijk is, want dan tornen ze ineens weer aan regelsquote:Op maandag 19 maart 2007 00:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
of erger nog...ze geven Jaap de beslissende keus...
Nu snap ik ineens ook hoe ze die domme mensen aantrekken.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
tjonge jonge jonge, de redactei snapt het zefl niet![]()
![]()
Kijk je wel eens niet ???? Natasia vind dat zij zich meer moet bezig houdenmet het spel. Want She is zo bezig met het spel.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet .. misschien heeft ze die aanvraag weer ingetrokken ....
(stiekum, toen ik niet keek, denk ik)
als dat zo is dan...... nee dat kan niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat natuurlijk belachelijk is, want dan tornen ze ineens weer aan regels
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Het mooiste zou zijn als tijdens de stemming voor wie op de stoel komt te zitten de plasmaboy zegt: "We weten inmiddels door de aanvragen wie een aantal mensen kiezen, maar alleen van Sylvia en Eric moeten we het nog horen"
Het is niet zo moeilijk. Jaap heeft immuniteit nog voor deze ronde en mag ook niet meestemmen.quote:
Had Wilgo het niet even uit kunnen leggen in die 2 uurtjes?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk je wel eens niet ???? Natasia vind dat zij zich meer moet bezig houdenmet het spel. Want She is zo bezig met het spel.
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie er op de stoel komt te zitten ... er gaat toch niemand uit.
Nou nee, lieve rniet. Daar zit ik niet op te wachten. Dat verneukt het hele spel.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Het zou heel mooi wezen als de redactie weer eens de populaiteitspoll laat meewegen in een ontslagronde
Wel leuk dat ze daar hun hooffie over breken.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.
Jaap kan niet meestemmen, dat heeft de redactie zelf opgesteld aan regels: Jaap had 2 ronden immuniteit, maar mag ook die ronden niet meestemmen. Jaap doet niet mee in deze ronde.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat natuurlijk belachelijk is, want dan tornen ze ineens weer aan regels
ik zit dit te lezen..... Nou nee, lieve miet......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou nee, lieve rniet. Daar zit ik niet op te wachten. Dat verneukt het hele spel.
Inderdaad, maar je weet zelf dat DEZE redactie dat niet zal laten gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Het zou heel mooi wezen als de redactie weer eens de populaiteitspoll laat meewegen in een ontslagronde
Maar bij een 3-3 vervalt de ontslagronde omdat er een meerderheid moet zijn. Bij 3-1-1-1 dan komt er een ontslag ronde die uiteindelijk op niets uitloops. Maar das dan toch weer een uurtje TVquote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Ashrak het volgende:
Het maakt niet uit wie er op de stoel komt te zitten ... er gaat toch niemand uit.
Wilgo heeft haar de mond gesnoerd (waarschijnlijk letterlijk, ze trekt immers nog met dr gezicht) en gewoon flink genomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had Wilgo het niet even uit kunnen leggen in die 2 uurtjes?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
ik zit dit te lezen..... Nou nee, lieve miet......
Dacht even dat je de weg kwijt was ^_^
Ze zijn zo wantrouwend, dat de liefde voor elkaar constant bevestigd moet wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het complimenten-moment ..... blaartrekkend !!!
Hij staat hier alweer een tijdje op mute gelukkig. Ik trek die sukkels niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
De stemmen voor SHE verdeeld worden? he kwartje valt hier niet, sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als de redactie dan beslist dat er met meerderheid van stemmen gekozen moet worden, blijven de drie stemmen voor Natasia staan (SHE gaat niet zichzelf wegstemmen), en moeten de stemmen voor SHE verdeeld worden, zodat er een stand 3-2-1 ontstaat. En dan zit Natasia dus op de stoel. En blijft. Een hoop poeha voor niets dus. Er gaat niemand naar huis volgende week.
Zal ik dan bij deze een eenvoudig voorstel doen aan de redactie-in-nood:quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
tjonge jonge jonge, de redactie snapt het zefl niet![]()
![]()
er is geen cola en 7up meerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Wodka cassis drinkt Huub toch als ie er helemaal doorheen zit?
Kloptquote:Op maandag 19 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Wodka cassis drinkt Huub toch als ie er helemaal doorheen zit?
ik ben verdomd scherp vanavondquote:Op maandag 19 maart 2007 00:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
En bij Eric is het lampje nog niet gaan branden. Terwijl Huub hem er wel voor gewaarschuwd heeft.
Die vent is gek.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
Para Brian spreekt..........
Kijk uit wat je doet...waar je spreekt....en ik wil als team staan, luister en spreek tegen me als ik buiten sta. We moeten er scherper op letten en ik wil strakke structuur erin hebben.,.."![]()
Hij ziet er niet echt uit alsof hij uit het veld is geslagen...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
En bij Eric is het lampje nog niet gaan branden. Terwijl Huub hem er wel voor gewaarschuwd heeft.
Yep.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is helemaal para aan het worden. Hij weet zeker dat hij HET target is en weet zeker dat ze hem allemaal afluisteren.
Van "niets", "iets" maken. Dat is waar DGK om draaitquote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.
.... ik denk zelfs dat hij niet alleen wordt afgeluisterd ... ik heb het vage vermoeden dat er camera's zijn in het huis .... sssssst !!!! 'quote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef Prosac het volgende:
Brian hoorde een tik van een ring of ketting.
Sylvia heeft vanmiddag écht niets gehoord hoor.. die lag te mediterenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Als Sylvia ligt te slapen, ligt ze (af) te luisteren volgens bwian![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik denk zelfs dat hij niet alleen wordt afgeluisterd ... ik heb het vage vermoeden dat er camera's zijn in het huis .... sssssst !!!! '
nee! heeft ie toch gelijk!!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik denk zelfs dat hij niet alleen wordt afgeluisterd ... ik heb het vage vermoeden dat er camera's zijn in het huis .... sssssst !!!! '
sttttttttttt hij weet niet dat de kabouter in de kast zit!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mwah ... soms lijkt het alsof hij zich minder voelt en dat gevoel had ik vanmiddag voornamelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt uit alsof hij uit het veld is geslagen...
Maar gelukkig houdt zijn mamma van hem, ze is alleen gevlucht ...........quote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Je zou maar zo paranoide door het leven moeten gaan...... geen seconde rust in je donder.
Dat is het mooie. Iedereen is straks vrij om die jongen te mishandelenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:58 schreef solara4 het volgende:
die jongen moet eruit, hij moet straks terug in de maatsschappij is niet goed hoor....
ik denk dat het geen twee weken meer duurt (hopelijk) .........quote:Op maandag 19 maart 2007 00:59 schreef Villalux het volgende:
nog 2 weken dan moet de witte jassen komen!
gezocht--------------------hij is harten aas!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Iedereen is straks vrij om die jongen te mishandelen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:58 schreef Villalux het volgende:
[..]
sttttttttttt hij weet niet dat de kabouter in de kast zit!
(Een atropine-injectie doet in dit geval wonderen)quote:Op maandag 19 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die vrijbrief hebben we echt verdiendquote:Op maandag 19 maart 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Iedereen is straks vrij om die jongen te mishandelen.
Ik ga voor 1 en 2quote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef Loserkid het volgende:
Brian is of echt gestoord en heeft last van waanideen (schrijf je dat zo?)
OF hij is een pathologische leugenaar.
Mooi he, dat ze hun eigen eigenschappen reflecteren op anderenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:59 schreef Yollie het volgende:
De Hyena's dat zijn ze volgens Brian.
Kon je op wachten, maar daardoor niet minderquote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
de rat draait sylvia's woorden even naar z'n hand
Whats new???quote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
de rat draait sylvia's woorden even naar z'n hand
Die liefde valt ook wel mee hoor, want lief zoontje Brainless moest liefhebbende mama Netty van de in het begin verworven 50k betalen om naar Nederland te komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar gelukkig houdt zijn mamma van hem, ze is alleen gevlucht ...........![]()
Dat is zijn werkwijze .. net zolang praten .. lullen eigenlijk .. tot zijn gesprekspartner het niet meer snapt en maar gewoon meegaat. Althans de minder snuggeren in de wereld. Alleen een beetje jammer dat er daarvan 3 in dat huis zitten.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef Vandaag... het volgende:
Ik snap echt geen moer van wat Brian zegt. Begin bijna aan mezelf te twijfelen.
het meest enge is nog dat die andere 3 sukkels alles geloven wat ie zegt en er maar achteraan blijven lopen. Die lui zijn gestoord.....quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef solara4 het volgende:
maar dit is wel eng hoor als je zo aan het door draaien ben.......
hehehe, oeiquote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die liefde valt ook wel mee hoor, want lief zoontje Brainless moest liefhebbende mama Netty van de in het begin verworven 50k betalen om naar Nederland te komen.
Dus als Huub tegen Brainless zegt dat zijn moeder een hoer is heeft ie nog gewoon gelijk ook. En nog een incestueuze hoer ook nog.
wat een vieze gluurderquote:Op maandag 19 maart 2007 00:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian - op fluistertoon : '... en daar zie ik Sylvia staan ... in het toilet ... met twee handen in haar zakken ... luisterend ....'
Helemaal mee eensch, goed gesprokenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die liefde valt ook wel mee hoor, want lief zoontje Brainless moest liefhebbende mama Netty van de in het begin verworven 50k betalen om naar Nederland te komen.
Dus als Huub tegen Brainless zegt dat zijn moeder een hoer is heeft ie nog gewoon gelijk ook. En nog een incestueuze hoer ook nog.
Brian "bewaart" ze voor Jaap, je weet toch dat hij de goedheid zelve is en net zo betrouwbaar als de Zwitserse bank?!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
brian heeft het over CP.
Heeft hij die trouwens al aan jaap betaald?
Ik vind het wel meevallen. Het is een spel en hij weet dat de anderen het op hem gemunt hebben....quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef solara4 het volgende:
maar dit is wel eng hoor als je zo aan het door draaien ben.......
het komt niet eens in hem op dat ze misschien net naar de WC is geweestquote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
wat een vieze gluurdersylvia kan dus niet eens naar het toilet gaan en brian gluurt mee
![]()
Dat is nog het mooiste van alles.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef Villalux het volgende:
DGK is wel een level hoor lijkt zender TIEN wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil plassexquote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
wat een vieze gluurdersylvia kan dus niet eens naar het toilet gaan en brian gluurt mee
![]()
Iedereen heeft zijn eigen waarheidquote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het is een spel en hij weet dat de anderen het op hem gemunt hebben....
Of bedoel je de DJ-kwaliteiten van Huub en Eric?
Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Breien z'n "problemen" hem meer dwars zitten.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.
En of hij misschien even de eerste zinnen van Het Dorp wil voorzingen.
Ja die wachten gewoon tot ze weer op bed liggen en gaan dan rellen.......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
En ondertussen staan de hyena's, die continue met het spel bezig zijn en altijd proberen af te luisten, lekker uit hun dak te gaan met de DJ-set![]()
Lol ... daar kijk ik zo naar uit ...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.
En of hij misschien even de eerste zinnen van Het Dorp wil voorzingen.
Dan zou hij voor een volgeling van een bepaalde groepering kunnen worden aangezien en dat is echt niet gezond. Laat hem maar beter hier en met woorden door SHE worden ondergeschoffeld. Heb ik veel meer plezier van.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:02 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat Brian na DGK maar even een ''grot'' vakantie Afghanistan moet boeken.
Weet iemand wanneer het weer Juf Judith-avond is?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lol ... daar kijk ik zo naar uit ...
Hopelijk heeft ze allang bericht gehad en/of gezien dat Brian dus echt helemaal niets heeft gedaan.
Misschien helpt het als hij een potje gaat janken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef Vandaag... het volgende:
Valt me op dat Amanda alle beschuldigingen van BNJ richting SHE probeert te nuanceren. Volgens mij is ze langzamerhand toch gecharmeerd van Huub.
Inderdaad, hoop dat je nog meeleest Netty. De waarheid is hard huh ?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus als Huub tegen Brainless zegt dat zijn moeder een hoer is heeft ie nog gewoon gelijk ook.
En nog een incestueuze hoer ook nog.
Die laat zich graag misbruiken want Brian is zo'n lekkere stoere macho jongen. Daar vallen 19 jarige leeghoofd types als Amanda wel op.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:04 schreef solara4 het volgende:
alleen amanda gaat er af en toe tegen in
ik denk dat ze straks weer op de grond moet liggen
Probleem is dat hij de woorden van de hyena's uiteindelijk niet zal accepteren/niet laat doorkomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zou hij voor een volgeling van een bepaalde groepering kunnen worden aangezien en dat is echt niet gezond. Laat hem maar beter hier en met woorden door SHE worden ondergeschoffeld. Heb ik veel meer plezier van.
huub's guilttrip richting Amanda de laatste keer heeft wel gewerktquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef Vandaag... het volgende:
Valt me op dat Amanda alle beschuldigingen van BNJ richting SHE probeert te nuanceren. Volgens mij is ze langzamerhand toch gecharmeerd van Huub.
Ik denk dat Huub met zijn overmatige alcoholgebruik en Eric met zijn achtergrond als rentboy ook niet op nummer 1 staan op de lijstjes van headhunters.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is op zich best wel triest. Amanda, Natasia en Brian moeten straks nog weer de maatschappij in en realiseren zich niet dat ze door vrij veel mensen worden uitgekotst. Ze hebben nog mazzel dat DGK niet heel erg veel kijkers heeft, anders was het echt op een drama uitgelopen. Nu mogen ze hopen dat de hel na DGK niet al te lang zal duren.
Ik dacht dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer het weer Juf Judith-avond is?
Die moet ik eventjes vrij zien te houden.![]()
Dinsdag toch??quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
waar dat huis staat, zijn de buren niet blij de prijzen gaan naar beneden!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat een groep zeg.
Een domme muts, een vette pad, een parantiliaaan, en een surinaamse mama die haar eigen kinderen ontkent.
Zit ik nu naar de goudenkooi te kijken, of een aflevering van probleemwijken
Dat gaat er bij mij ook niet in. Waarschijnlijk is hij meer van het type 'stamper'. Hij kan wel dingen onthouden maar associëren ontgaat hem kennelijk. En intelligente mensen associeren en assembleren dingen sneller.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Spoko het volgende:
snap echt niet dat die bolle op een universiteit zit......
...ik ook niet. Ik heb het hem horen zeggen en ik zie hem vaak met een ordner voor zijn neus. Hij concentreert zich geen moment als hij in die ordner bladert en zit dan maar om zich heen te kijken. Ik weet niet hoor ... die vent kán gewoon niet waar zijn. Het enige wat ik van hem geloof is dat hij te dik is.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Spoko het volgende:
snap echt niet dat die bolle op een universiteit zit......
Of een leuke zeer genuanceerde videoboodschap ... Nena-stijl.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, kwam Bart maar eens langs, krijgen een paar mensen spijt van ...........
mooiste is dat ze geloven wat er in staatquote:Op maandag 19 maart 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
haha, de brief van peter loser komt weer voorbij
Die profileren zich ook niet echt waarom je dan hun zou moeten haten. Kijkje in de populariteitspoll zegt alles al.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub met zijn overmatige alcoholgebruik en Eric met zijn achtergrond als rentboy ook niet op nummer 1 staan op de lijstjes van headhunters.
Feitelijk mogen we hem bijna dankbaar zijn voor de brief... het heeft een heerlijk effect op BANJquote:Op maandag 19 maart 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
haha, de brief van peter loser komt weer voorbij
Wat is het plan van Danny ?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Haha ik ben oud en heb overgewicht.
Dat zijn de Huubfans.
Bedankt peter.
Gelukkig gaat Danny het goed maken.
Ja, maar verwacht het niet met deze redactiequote:Op maandag 19 maart 2007 01:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of een leuke zeer genuanceerde videoboodschap ... Nena-stijl.
Ik vertrouw er op dat hij zich binnenkort verslikt in zijn eigen leugens. Boontje komt vanzelf om zijn loontje.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Probleem is dat hij de woorden van de hyena's uiteindelijk niet zal accepteren/niet laat doorkomen.
Het prikt even en dan is het weer voorbij.
Of ze moeten constant op zijn huid zitten om het echt effect te laten hebben ...
Ik ook niet, maar het idee staat me wel aan.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht het niet met deze redactie![]()
Klopt wel hoor, maar jij zit gezien jouw postgeschiedenis alleen in de COS.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:12 schreef F1reB1rd het volgende:
mooiste is dat ze geloven wat er in staat![]()
Wat een geweldig woord; parantiliaanquote:Op maandag 19 maart 2007 01:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat een groep zeg.
Een domme muts, een vette pad, een parantiliaaan, en een surinaamse mama die haar eigen kinderen ontkent.
Die ging het deze week goed maken omdat de naam Fok was gebruikt.quote:
zag jij hem ook er in zitten!?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij komt Huub langzamerhand uit de kast......![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef waxmask het volgende:
Peter6000 ik snap nu wat je probeert te bewerkstelligen, stuur maar meer van je brieven dat komt SHE alleen maar ten goede, ik zeg: Peter6000 BEDANKT!
tennisballen met boodschappen over de schuuting slaanquote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
Kunnen we niet met alle fokkers iets verzinnen waarmee we die 4 idioten helemaal gek kunnen maken ? Ik zou zo graag een signaal aan hun afgeven
Die brief van Peter is geweldige misleiding, dat had SHE zelf nooit zo goed voor elkaar gekregenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feitelijk mogen we hem bijna dankbaar zijn voor de brief... het heeft een heerlijk effect op BANJ
daar ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tennisballen met boodschappen over de schuuting slaan
Ik doe mee ....quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
Kunnen we niet met alle fokkers iets verzinnen waarmee we die 4 idioten helemaal gek kunnen maken ? Ik zou zo graag een signaal aan hun afgeven
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Toch gezellig hier he, met al die dikke ouderen bij elkaar!
Nou he! iemand nog een hamburger en een grote cola?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Volgens mij ben je gefixeert op homo's.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij komt Huub langzamerhand uit de kast......![]()
nog gekke en parra dan ze al zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef solara4 het volgende:
ja laten we ze gek maken, een beetje helpen maar
Nou!!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik neem lekker een beker ijsquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Nou he! iemand nog een hamburger en een grote cola?
Doe mij maar tiramisu is goed voor mijn stramme rugquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Of dat zijn moeder zich verhuurde op Bonaire.......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef Kaleddis het volgende:
Brian moet dominee worden ofzo.
'k Zie hem al staan, sprekend en huilend tegenover honderduizenden mensen dat hij iets met een hoer heeft gehad![]()
Hallelujah![]()
En een bak ijs voor vannacht en voor nu nog even een toetje, want ik ben herstellende van een blessure.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
En dunne onderbenenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gefixeert op homo's.
Weet ze nog hoeveel punten ze van Nena heeft geleend en nooit meer heeft terugbetaald?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Prosac het volgende:
en weer over die punten die Natasia heeft gegeven
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En een bak ijs voor vannacht en voor nu nog even een toetje, want ik ben herstellende van een blessure.
ik wil een brommer last van mijn rug!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:
We kunnen wel een dieetclub bewerkstelligen met zijn allen hier...![]()
gezellig met Japio samen fietsennnnnn![]()
Ik meen toch echt te zien dat Amandel zich wat neutraler probeert op te stellen:quote:
Ik ben zijn fan!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die brief van Peter is geweldige misleiding, dat had SHE zelf nooit zo goed voor elkaar gekregen![]()
Nee doe mij maar een slagroompunt met een advocaatjequote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Ja hoor, fanbrief aan Brainless waarin staat dat Natasia echter zijn rug omquote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
En trainen met Carlos, en Chinese thee drinken met Natasia.... Dat moet BANJ als enorme steun vanuit FOK ervaren!!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:
We kunnen wel een dieetclub bewerkstelligen met zijn allen hier...![]()
gezellig met Japio samen fietsennnnnn![]()
en jawelquote:Op maandag 19 maart 2007 01:19 schreef Prosac het volgende:
hahahaha.. Huub gaat even bellen en ik weet nu al zeker dat Brian dat zometeen als afluisteren gaat uitleggen
.... mét sigaret in zijn mond ! ...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Huub loopt gewoon binnen om te bellen.
Opsluiten in een villa een idee?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
Kunnen we niet met alle fokkers iets verzinnen waarmee we die 4 idioten helemaal gek kunnen maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |