Had Wilgo het niet even uit kunnen leggen in die 2 uurtjes?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk je wel eens niet ???? Natasia vind dat zij zich meer moet bezig houdenmet het spel. Want She is zo bezig met het spel.
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie er op de stoel komt te zitten ... er gaat toch niemand uit.
Nou nee, lieve rniet. Daar zit ik niet op te wachten. Dat verneukt het hele spel.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Het zou heel mooi wezen als de redactie weer eens de populaiteitspoll laat meewegen in een ontslagronde
Wel leuk dat ze daar hun hooffie over breken.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.
Jaap kan niet meestemmen, dat heeft de redactie zelf opgesteld aan regels: Jaap had 2 ronden immuniteit, maar mag ook die ronden niet meestemmen. Jaap doet niet mee in deze ronde.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat natuurlijk belachelijk is, want dan tornen ze ineens weer aan regels
ik zit dit te lezen..... Nou nee, lieve miet......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou nee, lieve rniet. Daar zit ik niet op te wachten. Dat verneukt het hele spel.
Inderdaad, maar je weet zelf dat DEZE redactie dat niet zal laten gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Het zou heel mooi wezen als de redactie weer eens de populaiteitspoll laat meewegen in een ontslagronde
Maar bij een 3-3 vervalt de ontslagronde omdat er een meerderheid moet zijn. Bij 3-1-1-1 dan komt er een ontslag ronde die uiteindelijk op niets uitloops. Maar das dan toch weer een uurtje TVquote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef Ashrak het volgende:
Het maakt niet uit wie er op de stoel komt te zitten ... er gaat toch niemand uit.
Wilgo heeft haar de mond gesnoerd (waarschijnlijk letterlijk, ze trekt immers nog met dr gezicht) en gewoon flink genomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had Wilgo het niet even uit kunnen leggen in die 2 uurtjes?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
ik zit dit te lezen..... Nou nee, lieve miet......
Dacht even dat je de weg kwijt was ^_^
Ze zijn zo wantrouwend, dat de liefde voor elkaar constant bevestigd moet wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het complimenten-moment ..... blaartrekkend !!!
Hij staat hier alweer een tijdje op mute gelukkig. Ik trek die sukkels niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het complimenten-moment ..... blaartrekkend !!!
De stemmen voor SHE verdeeld worden? he kwartje valt hier niet, sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als de redactie dan beslist dat er met meerderheid van stemmen gekozen moet worden, blijven de drie stemmen voor Natasia staan (SHE gaat niet zichzelf wegstemmen), en moeten de stemmen voor SHE verdeeld worden, zodat er een stand 3-2-1 ontstaat. En dan zit Natasia dus op de stoel. En blijft. Een hoop poeha voor niets dus. Er gaat niemand naar huis volgende week.
Zal ik dan bij deze een eenvoudig voorstel doen aan de redactie-in-nood:quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
tjonge jonge jonge, de redactie snapt het zefl niet![]()
![]()
er is geen cola en 7up meerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Wodka cassis drinkt Huub toch als ie er helemaal doorheen zit?
Kloptquote:Op maandag 19 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Wodka cassis drinkt Huub toch als ie er helemaal doorheen zit?
ik ben verdomd scherp vanavondquote:Op maandag 19 maart 2007 00:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
En bij Eric is het lampje nog niet gaan branden. Terwijl Huub hem er wel voor gewaarschuwd heeft.
Die vent is gek.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
Para Brian spreekt..........
Kijk uit wat je doet...waar je spreekt....en ik wil als team staan, luister en spreek tegen me als ik buiten sta. We moeten er scherper op letten en ik wil strakke structuur erin hebben.,.."![]()
Hij ziet er niet echt uit alsof hij uit het veld is geslagen...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
En bij Eric is het lampje nog niet gaan branden. Terwijl Huub hem er wel voor gewaarschuwd heeft.
Yep.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is helemaal para aan het worden. Hij weet zeker dat hij HET target is en weet zeker dat ze hem allemaal afluisteren.
Van "niets", "iets" maken. Dat is waar DGK om draaitquote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat is nog het meest idiote van dit alles ja. Het gaat echt nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |