Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Breien z'n "problemen" hem meer dwars zitten.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.
En of hij misschien even de eerste zinnen van Het Dorp wil voorzingen.
Ja die wachten gewoon tot ze weer op bed liggen en gaan dan rellen.......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
En ondertussen staan de hyena's, die continue met het spel bezig zijn en altijd proberen af te luisten, lekker uit hun dak te gaan met de DJ-set![]()
Lol ... daar kijk ik zo naar uit ...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens een geëigend moment voor Judith om Brainless nog eens even te bellen met de vraag hoe het is met het oefenen voor de zangles.
En of hij misschien even de eerste zinnen van Het Dorp wil voorzingen.
Dan zou hij voor een volgeling van een bepaalde groepering kunnen worden aangezien en dat is echt niet gezond. Laat hem maar beter hier en met woorden door SHE worden ondergeschoffeld. Heb ik veel meer plezier van.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:02 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat Brian na DGK maar even een ''grot'' vakantie Afghanistan moet boeken.
Weet iemand wanneer het weer Juf Judith-avond is?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lol ... daar kijk ik zo naar uit ...
Hopelijk heeft ze allang bericht gehad en/of gezien dat Brian dus echt helemaal niets heeft gedaan.
Misschien helpt het als hij een potje gaat janken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef Vandaag... het volgende:
Valt me op dat Amanda alle beschuldigingen van BNJ richting SHE probeert te nuanceren. Volgens mij is ze langzamerhand toch gecharmeerd van Huub.
Inderdaad, hoop dat je nog meeleest Netty. De waarheid is hard huh ?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus als Huub tegen Brainless zegt dat zijn moeder een hoer is heeft ie nog gewoon gelijk ook.
En nog een incestueuze hoer ook nog.
Die laat zich graag misbruiken want Brian is zo'n lekkere stoere macho jongen. Daar vallen 19 jarige leeghoofd types als Amanda wel op.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:04 schreef solara4 het volgende:
alleen amanda gaat er af en toe tegen in
ik denk dat ze straks weer op de grond moet liggen
Probleem is dat hij de woorden van de hyena's uiteindelijk niet zal accepteren/niet laat doorkomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zou hij voor een volgeling van een bepaalde groepering kunnen worden aangezien en dat is echt niet gezond. Laat hem maar beter hier en met woorden door SHE worden ondergeschoffeld. Heb ik veel meer plezier van.
huub's guilttrip richting Amanda de laatste keer heeft wel gewerktquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef Vandaag... het volgende:
Valt me op dat Amanda alle beschuldigingen van BNJ richting SHE probeert te nuanceren. Volgens mij is ze langzamerhand toch gecharmeerd van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |