Ik denk dat Huub met zijn overmatige alcoholgebruik en Eric met zijn achtergrond als rentboy ook niet op nummer 1 staan op de lijstjes van headhunters.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is op zich best wel triest. Amanda, Natasia en Brian moeten straks nog weer de maatschappij in en realiseren zich niet dat ze door vrij veel mensen worden uitgekotst. Ze hebben nog mazzel dat DGK niet heel erg veel kijkers heeft, anders was het echt op een drama uitgelopen. Nu mogen ze hopen dat de hel na DGK niet al te lang zal duren.
Ik dacht dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer het weer Juf Judith-avond is?
Die moet ik eventjes vrij zien te houden.![]()
Dinsdag toch??quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dinsdagavondquote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
waar dat huis staat, zijn de buren niet blij de prijzen gaan naar beneden!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat een groep zeg.
Een domme muts, een vette pad, een parantiliaaan, en een surinaamse mama die haar eigen kinderen ontkent.
Zit ik nu naar de goudenkooi te kijken, of een aflevering van probleemwijken
Dat gaat er bij mij ook niet in. Waarschijnlijk is hij meer van het type 'stamper'. Hij kan wel dingen onthouden maar associëren ontgaat hem kennelijk. En intelligente mensen associeren en assembleren dingen sneller.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Spoko het volgende:
snap echt niet dat die bolle op een universiteit zit......
...ik ook niet. Ik heb het hem horen zeggen en ik zie hem vaak met een ordner voor zijn neus. Hij concentreert zich geen moment als hij in die ordner bladert en zit dan maar om zich heen te kijken. Ik weet niet hoor ... die vent kán gewoon niet waar zijn. Het enige wat ik van hem geloof is dat hij te dik is.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef Spoko het volgende:
snap echt niet dat die bolle op een universiteit zit......
Of een leuke zeer genuanceerde videoboodschap ... Nena-stijl.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, kwam Bart maar eens langs, krijgen een paar mensen spijt van ...........
mooiste is dat ze geloven wat er in staatquote:Op maandag 19 maart 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
haha, de brief van peter loser komt weer voorbij
Die profileren zich ook niet echt waarom je dan hun zou moeten haten. Kijkje in de populariteitspoll zegt alles al.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub met zijn overmatige alcoholgebruik en Eric met zijn achtergrond als rentboy ook niet op nummer 1 staan op de lijstjes van headhunters.
Feitelijk mogen we hem bijna dankbaar zijn voor de brief... het heeft een heerlijk effect op BANJquote:Op maandag 19 maart 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
haha, de brief van peter loser komt weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |