Die brief van Peter is geweldige misleiding, dat had SHE zelf nooit zo goed voor elkaar gekregenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feitelijk mogen we hem bijna dankbaar zijn voor de brief... het heeft een heerlijk effect op BANJ
daar ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tennisballen met boodschappen over de schuuting slaan
Ik doe mee ....quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
Kunnen we niet met alle fokkers iets verzinnen waarmee we die 4 idioten helemaal gek kunnen maken ? Ik zou zo graag een signaal aan hun afgeven
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Toch gezellig hier he, met al die dikke ouderen bij elkaar!
Nou he! iemand nog een hamburger en een grote cola?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Volgens mij ben je gefixeert op homo's.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij komt Huub langzamerhand uit de kast......![]()
nog gekke en parra dan ze al zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef solara4 het volgende:
ja laten we ze gek maken, een beetje helpen maar
Nou!!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik neem lekker een beker ijsquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Nou he! iemand nog een hamburger en een grote cola?
Doe mij maar tiramisu is goed voor mijn stramme rugquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Of dat zijn moeder zich verhuurde op Bonaire.......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef Kaleddis het volgende:
Brian moet dominee worden ofzo.
'k Zie hem al staan, sprekend en huilend tegenover honderduizenden mensen dat hij iets met een hoer heeft gehad![]()
Hallelujah![]()
En een bak ijs voor vannacht en voor nu nog even een toetje, want ik ben herstellende van een blessure.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
En dunne onderbenenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gefixeert op homo's.
Weet ze nog hoeveel punten ze van Nena heeft geleend en nooit meer heeft terugbetaald?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Prosac het volgende:
en weer over die punten die Natasia heeft gegeven
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En een bak ijs voor vannacht en voor nu nog even een toetje, want ik ben herstellende van een blessure.
ik wil een brommer last van mijn rug!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:
We kunnen wel een dieetclub bewerkstelligen met zijn allen hier...![]()
gezellig met Japio samen fietsennnnnn![]()
Ik meen toch echt te zien dat Amandel zich wat neutraler probeert op te stellen:quote:
Ik ben zijn fan!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die brief van Peter is geweldige misleiding, dat had SHE zelf nooit zo goed voor elkaar gekregen![]()
Nee doe mij maar een slagroompunt met een advocaatjequote:Op maandag 19 maart 2007 01:17 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Ja hoor, fanbrief aan Brainless waarin staat dat Natasia echter zijn rug omquote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
Kunnen we niet met alle fokkers iets verzinnen waarmee we die 4 idioten helemaal gek kunnen maken ? Ik zou zo graag een signaal aan hun afgeven
En trainen met Carlos, en Chinese thee drinken met Natasia.... Dat moet BANJ als enorme steun vanuit FOK ervaren!!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:
We kunnen wel een dieetclub bewerkstelligen met zijn allen hier...![]()
gezellig met Japio samen fietsennnnnn![]()
en jawelquote:Op maandag 19 maart 2007 01:19 schreef Prosac het volgende:
hahahaha.. Huub gaat even bellen en ik weet nu al zeker dat Brian dat zometeen als afluisteren gaat uitleggen
.... mét sigaret in zijn mond ! ...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Huub loopt gewoon binnen om te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |