abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47433139
Ik heb me ook maar ingeschreven. Twas het afgelopen half jaar uberhaupt al triest gesteld met mn eetgewoontes, maar na de vakantie is het helemaal erg en ik heb nu de angstaanjagende 70 kg grens doorbroken .

We gaan er maar weer voor, nu echt minder snoepen en meer bewegen, tziet er gewoon een stuk netter uit als er wat af is .
pi_47433175
* Schopt Sylvana vanmiddag naar de winkel toe *

Welkom fee-tje! Hoeveel kilo's wil je kwijt?

Hier gaat alles z'n gangetje. Gister teveel ongezonde dingen gegeten, zoals cashewnootjes, cake en een chocopaaskip. Dat is dus nog een probleem, 's zondags bij mijn vriend zijn er teveel lekkere dingen in mijn buurt én te weinig gezonde dingen merkte ik gister daarbij op. Daar ben ik nu wat aan het doen, vrijdag neem ik een boodschappenpakket voor hem mee met alleen gezonde dingen. Gister wilde vriendjej trouwens lasagne maken met gehakt wat 2,5 jaar in de vriezer had gezeten . We hebben toen maar patat gehaald...

Mijn moeder merkte afgelopen weekend trouwens op dat ik niet meer zo'n plofkop heb. Had ik die dan?? Kennelijk dus! Enfin, zij begint al te zien dat het 'dikke' er wat af gaat bij mij, en de rest van de dag had ik een smile op mijn hoofd!
pi_47433358
Ik zit nu dus op de 70 , en stiekem wil ik naar de 62 minstens. Ik hobbel al jaren heen en weer tussen de 65 en de 68, en dat is niet lelijk ofzo maar ook niet indrukwekkend . Af en toe tip ik in de zomer 62 aan en dat bevalt me best, maar ik moet echt af van de "oeh lekker het is weer boerenkool met spekvet en chocolade met sinterklaas" mentaliteit . En nu ga ik er ook echt voor.

Extra motivatie: over 2 jaar wil ik een trouwjubileumfeest geven (6 en een kwart ) en dan wil ik minstens net zo slank, liever zelfs slanker, zijn dan op het moment dat ik trouwde
  maandag 19 maart 2007 @ 14:12:44 #104
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47434008
even snel mijn verhaal...

vorig jaar halverwege juni woog ik 95 kilo. Op dit moment weeg ik 78/79 kilo. Ik ben 1.72, zit dus nog hoog in mijn BMI. nog een kilo of 8/9 te gaan alhoewel ik zeer tevreden zou zijn als ik ongeveer 71-73 kilo weeg. ben dus nu 16/17 kilo kwijt.

ik heb dit bereikt door tweemaal per week gedurende een periode van 6 maanden de sportschool te bezoeken. hier volgde ik een krachtuithoudingsprogramma afgewisseld met cardio.

mijn eet en drinkpatroon is redelijk hetzelfde gebleven met als uitzondering alcohol. Dit drink ik heel af en toe nog en dan ook nog met mate.
Neerkomen wel!
pi_47435281
Hoi Feetje en Freeflyer!

Feetje, ik heb in je FoBo gegluurd en als ik goed heb gerekend bem jij al op je 16e getrouwd of ben ik nu gek?

Ook Freeflyers FoBo bekeken en die doet hele spannende dingen! Ik zou niet durven!

Ben net terug van de sportschool en na m'n lesje bodyshape heb ik ook nog even uitleg gevraagd bij de powerplate. Dat ga ik vanaf nu ook 3x per week een kwartiertje doen. Vond het wel een beetje saai, maar ik kon wel goed merken dat het ontzettend goed is voor je spieren (en voor je doorbloeding naar het schijnt)
pi_47435486
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef conleche het volgende:
Hoi Feetje en Freeflyer!

Feetje, ik heb in je FoBo gegluurd en als ik goed heb gerekend bem jij al op je 16e getrouwd of ben ik nu gek?
Op mn 18e, maar ik kreeg "verkering" met de (on)gelukkige toen ik 16 was idd .

Daar staan nog posts van ergens hier in een trouwen&zo topic .
  maandag 19 maart 2007 @ 14:53:39 #107
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47435544
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef conleche het volgende:
Hoi Feetje en Freeflyer!

Ook Freeflyers FoBo bekeken en die doet hele spannende dingen! Ik zou niet durven!
Hoi hoi,

Valt mee hoor, gewoon je ogen dicht en gaan
Neerkomen wel!
  maandag 19 maart 2007 @ 15:22:28 #108
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47436701
Ik heb uit schaamte een tijdje niet gepost....
Ik ben namelijk uit frust over iets voor de wietmonster bezweken en toen kon ik ook niet meer tegen het vreetmonster op en dat vreetmonster schreeuwde om "KOOLHYDRATEN! KOOLHYDRATEN!"
Dus ik heb vervolgens netjes in de hoek gestan om me te schamen, maar dat schoot natuurlijk geen #### op met calorieverbranden. Gelukkig heb ik wel redelijk wat cardio gedaan.
Anyway....
Toen ik eereergisteren de weegschaal trotseerde was er weer een kilo aan...maar die is er gelukkig ook in no time weer af gegaan...pfoew!!
Ik ben dus alleen maar weer geen zak opgeschoten.
Maar ik loop nou wel met grote bogen om koffieshops heen en ik kan weer met gemak langs chocolaatjes en verse gevulde koeken lopen want daar heb ik wel weer genoeg van.
Gelukje bij een ongeluk.
Nu wil ik weer vet kwijt!!!
De 30" en 29" broeken lonken nog naar me en als ik me nou gedragen had zou ik mogelijk al in de 30" gepast hebben! g##v##d#g##v##!!!!!!!

Nou ga ik eerst maar weer fitnessen (cardio want ik heb gister al KT gedaan) en dan ga ik wel weer in de hoek zitten (van de sauna).
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:39:12 #109
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47437368
oke het is me gelukt!!!!!! ik ben nu 70,5kg!!! jajajaja
een halve kilo eraf!!! wel 2 weken over gedaan...

maar nu heb ik buikpijn.. tja vrouwen he
The girl that lost her mind
pi_47438436
Ik heb net voor 15 euro boodschappen gedaan voor deze week, gezonderen is goed voor de bankrekening
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 19 maart 2007 @ 17:43:04 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47442337
Ik moet ook eens boodschappen gaan doen voor een langere periode. Lijkt me ook beter voor de bankrekening en ik weet globaal toch wel wat ik zoal eet in een week, omdat ik 2 keer pasta, 2 keer rijst en 2 keer aardappelen wil eten en dan 1 keer iets anders.

Ik ben bij m'n ouders, want ik moest autorijden. M'n moeder begon weer verschrikkelijk te zeuren toen ik net thuis was. Over dat ik lui was, wel geld wilde uitgeven, maar geen geld liet binnenkomen etc etc .
En dan: "Dat mag ik toch wel zeggen?". Alsof ze het niet al 100 keer eerder heeft gezegd. Toen dreigde ik weg te zullen gaan voor de instructeur kwam, zodat zij (zij betalen m'n rijlessen) 40 euro voor niks zouden moeten betalen (want als je te laat afzegt, moet je toch betalen) . Ik meende er niets van, maar deed wel m'n jas al aan en toen was ze gauw stil .

En het was de bedoeling dat ik broccoli ging eten. Nou, echt niet dus. Ze weet niet meer wat ze voor me klaar moet maken, want ik 'lust niets'. Nou thuis ( = op mijn kamer) heb ik nooit een probleem met eten, hoor. Het ligt gewoon aan het soort eten dat ze klaarmaakt: aardappelen met jus, groente en een stukje vlees. Bleh. Ik ben meer van de roerbakgroente .
Iig heb ik net tomatensoep gehad en krijg ik zo opgebakken aardappeltjes . Ik zal wel als een verwend kutkind overkomen. Ben ik ook wel een beetje, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_47442550
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb net voor 15 euro boodschappen gedaan voor deze week, gezonderen is goed voor de bankrekening
Bij mij juist niet! Ik koop nu veel meer groente en fruit, zoals appels, tomaten enzo dus dat kost ook meer geld. Verder probeer ik nu ook meer dingen zelf te maken in plaats van uit een pakje (morgen: kip + groente in pittige saus, heb je ketchup, ketjap en sambal voor nodig, das duurder en lekkerder dan een pakje). Ook is broodbeleg als kipfilet en rundvlees duurder dan bijvoorbeeld boterhamworst. Ook rundvlees om te bakken is duurder dan varkensvlees.
Je zou inderdaad kunnen besparen op koekjes enzo, maar die kocht ik voorheen eigenlijk sporadisch en nu helemaal nooit meer, dat verschil merk ik niet zo erg.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 17:49:08 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_47442569
ik had witte kool met speklapjes... zucht... laten we t erop houden dat Falco (onze hond) t ook erg lekker vond nu ga k spinnen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47442721
Ben ik weer! Heeft iemand me gemist?
Ik was even een weekje weg, bij mijn vriend. Qua eten en drinken niet zo goed voor me (stomme wijn/toastjes/chips altijd), maar verder wel
Ik zal best wel weer zijn aangekomen, maar ik ben wel helemaal ontstresst na deze week, dus ik ga gewoon vanaf vandaag weer braaf eten en dan zie ik het wel
(morgen doe ik er vast niet zo blij meer over, nadat ik op de weegschaal ben gaan staan... )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:33:01 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47444051
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Wow! Waar doe je boodschappen en wat haal je dan?? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was alweer 25 euro kwijt en dan ook eigenlijk alleen gezond enzo, waar ik de week denk ik niet eens mee uitkom....vriend eet namelijk ook wel wat mee uiteraard
Goed op weg vandaag moet ik zeggen, ik zit alleen met het probleem wat moet ik op brood eten!? Ik ben namelijk niet zo'n vleeseter. Net wel een broodje kip rollade geprobeerd en dat viel me nog mee. Verder uiteraard kaas (de slim variant...je moet toch wat ).

Wat eten jullie zo op brood/cracker? (ook de crackers zijn weer in huis, ter variatie)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 19 maart 2007 @ 18:34:40 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47444101
Overigens, vind het wel leuk hier, dat de meeste er "maar" 7 kilo-tjes af wil, moet toch eigenlijk gewoon lukken??!!
pi_47444144
Ik haal denk ik voor 20 euro per week boodschappen voor 2 man .

Ik koop dan eik ook consequent boodschappen bij de aldi en let goed op de vleesaanbiedingen van de supers hier in de buurt, en maak netjes een weeklijstje om te voorkomen dat ik veel meer meeneem dan nodig is.

Op brood is lekker en gezond: smeerkaas, light jam, runderrookvlees, kipfilet, magere rauwe ham, stukjes appel (lekker op roggebrood!), en soms doe ik er een stukje zalm op als ik luxe wil doen . Ook bijv. komkommer is lekker, of komkommer met tomaat.

Edit:
7 kg vind ik trouwens best veel . Dat is potdulleme 10% van mn gewicht. Nou is die 7 kg het probleem niet, dat lijn ik er zo af, maar ik wil het nu eens voor mekaar krijgen dat het er niet weer binnen een half jaar weer op zit.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:41:54 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47444383
Daarom de maar tussen de " " Tuurlijk is het best veel! hihi! Zou ook super blij zijn als het eraf is....dan kan ik die spijkerbroeken weer eens aan en er ook mee zitten!!

Komkommer....dat ben ik dus net vergeten!
pi_47444394
Zo, net lekker gesport. Da's wel even lekker na colleges van 9 tot 5, maar ik heb het maar niet te lang gemaakt, want ik moet straks bloed geven en ik ben ook nog ongesteld, dus ik ben bang dat ik anders van m'n stokje ga. Dadelijk even koken en eten en daarna naar de bloedbank. In 10 minuten een halve kilo afvallen.
Daarna hopelijk nog even met vriendje met de auto naar Albert Heijn. Toch wel handig om een auto te hebben, dan kun je allerlei dingen voor een hele tijd in 1 keer inslaan zonder dat je je een breuk hoeft te sjouwen. Toch weer een actief dagje, al met al.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47444495
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef Susie het volgende:

[..]

Wow! Waar doe je boodschappen en wat haal je dan?? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was alweer 25 euro kwijt en dan ook eigenlijk alleen gezond enzo, waar ik de week denk ik niet eens mee uitkom....vriend eet namelijk ook wel wat mee uiteraard
Goed op weg vandaag moet ik zeggen, ik zit alleen met het probleem wat moet ik op brood eten!? Ik ben namelijk niet zo'n vleeseter. Net wel een broodje kip rollade geprobeerd en dat viel me nog mee. Verder uiteraard kaas (de slim variant...je moet toch wat ).

Wat eten jullie zo op brood/cracker? (ook de crackers zijn weer in huis, ter variatie)
Slankie is erg mager voor op brood. Verder eet ik graag appelstroop of Sandwich Spread. Vooral de komkommervariant is erg mager (en lekker) maar de gewone versie is ook al goed te doen.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 19 maart 2007 @ 18:47:47 #121
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47444602
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb uit schaamte een tijdje niet gepost....
Ik ben namelijk uit frust over iets voor de wietmonster bezweken en toen kon ik ook niet meer tegen het vreetmonster op en dat vreetmonster schreeuwde om "KOOLHYDRATEN! KOOLHYDRATEN!"
Wiet is inderdaad klote als je probeert af te vallen, dan blijf je eten
Ik ben zelf in korte tijd wat kilo's aangekomen (dankzij medicijnen) en die ben ik er nu weer vanaf aan het sporten, en het gaat heel goed 6 x per week cardio, en goed op het eten letten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Scandalous op 19-03-2007 22:31:19 ]
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_47444877
zo ben net weer thuis
zometeen bootcamp doen
  maandag 19 maart 2007 @ 18:59:35 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47445013
Vanavond moet ik sporten, volleybal en we doen een oefenpartij, dus stok achter de deur. Maar van de week hoop ik mijzelf naar zolder te kunnen slepen en zo'n 20 minuten (we beginnen rustig aan) op de crosstrainer te gaan staan......
  maandag 19 maart 2007 @ 19:00:17 #124
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47445038
@Scandelous, 6 keer p/w cardio!? Top zeg!!
pi_47445203
ik ga trouwens de buikspier workout van bootcamp proberen....ben benieuwd hoe dat gaat
pi_47445284
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Spacehamster het volgende:
Dat monster heeft mij dit weekend ook te veel laten eten...
Gelukkig had ik een bak druiven in de buurt, altijd beter dan chips
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47445691
gelukkig heb ik geen last van dat monster
pi_47445764
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig heb ik geen last van dat monster
Ik ga het monster afschaffen
pi_47446624
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bij mij wel iig, ik heb hem altijd op dezelfde plek staan, heb hem 1 keer aan de andere kant van de kamer gezet en dat scheelde gelijk al een halve kilo meer
Ik heb geloof ik wel eens gelezen (en trouwens ook geconstateerd) dat de weegschaal meer aangeeft als hij op de badmat staat, dan wanneer hij op de tegels staat.

Ben toch benieuwd wat jouw weegschaal in het midden van de kamer dan aangeeft.

Dat van die knop omzetten, waar Viking84 het wel eens over heeft, heb ik ook. (Nou ja, een beetje in elk geval. )
Ik heb veel minder zin in 'ongezonde' dingen. En als ik me, in het weekend, toch overgeef aan een koekje, blijft het netjes bij eentje.
Wauw.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47446638
Ik ga me trouwens ook even proberen aan te melden.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47447848
heb de helft maar van de dvd gedaan
er bleven maar mensen mijn kamer binnen lopen
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 20:23:29 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_47448661
net terug van spinning! t was lekker, alleen deed de airco het niet helemaal naar behoren voor mn gevoel. magoed, wel lekker gezweet.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 19 maart 2007 @ 20:26:18 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47448810
Ik ben vandaag voor het eerst paaseitjes tegengekomen bij m'n ouders en ik heb er maar 1 gehad . Goed hè. Ze smaken wel ontzettend lekker als je er al heel lang niet 1 gehad hebt. Ik heb nu honger, fruithonger om specifiek te zijn, maar alles is op . Dus morgen tijdens stage maar even naar AH wat dingetjes inslaan .

Ga zo even douchen en dan lekker in bed naar Paul de Leeuw kijken .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 20:29:26 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_47448990
ik ga HNTM kijken!
pi_47450836
als het goed is vandaag het dubbele verbrand van wat ik gegeten heb
pi_47454372
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Miss_S het volgende:
als het goed is vandaag het dubbele verbrand van wat ik gegeten heb
Jij sport echt goed/veel, valt me op... Misschien moet ik je voorbeeld toch maar eens gaan volgen

Ik kon me weer eens niet beheersen en ben zojuist op de weegschaal gaan staan...met kleren aan, en 's avonds, dus ik was al voorbereid op een hoooog getal. En...de weegschaal wees aan...
83
Voor mijn grote zondeweek woog ik 81 kilo, dus de schade lijkt behoorlijk mee te vallen! Maar de officiele meting is pas morgenochtend
pi_47454564
ik sport wel veel maar ik val toch niets meer af
  maandag 19 maart 2007 @ 22:51:32 #138
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47455691
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
ik sport wel veel maar ik val toch niets meer af
same here!!!!
The girl that lost her mind
pi_47455765
maar van sporten word je ook niet slechter dus blijf het wel doen
  maandag 19 maart 2007 @ 22:57:11 #140
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47455945
deel 58 alweer ik ga me ook maar ff aanmelden voor t lijstje
veni vidi gebanned
  maandag 19 maart 2007 @ 22:58:53 #141
romantically challenged
pi_47456027
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wiet is inderdaad klote als je probeert af te vallen, dan blijf je eten
Ik ben zelf in korte tijd wat kilo's aangekomen (dankzij medicijnen) en die ben ik er nu weer vanaf aan het sporten, en het gaat heel goed 6 x per week cardio, en goed op het eten letten.
damn 6x pw wat doe je dan precies?
veni vidi gebanned
  maandag 19 maart 2007 @ 23:06:16 #142
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47456339
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

damn 6x pw wat doe je dan precies?
Ja, ik had een fanatieke week Gewoon minimaal een uur cardio, dus loopband of fietsen, of crosstrainer.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 19 maart 2007 @ 23:11:08 #143
romantically challenged
pi_47456491
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

iets zegt me dat dat fruit wat je gegeten hebt geen ene ruk uitmaakt in combinatie met je grote geheim
okee iets minder aardig mag ook wel
veni vidi gebanned
  maandag 19 maart 2007 @ 23:12:00 #144
romantically challenged
pi_47456530
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja, ik had een fanatieke week Gewoon minimaal een uur cardio, dus loopband of fietsen, of crosstrainer.
dat was ook mijn plan ooit maar ik heb daar nooit "tijd" voor ook al woon ik bijna in mn fitness
veni vidi gebanned
  maandag 19 maart 2007 @ 23:13:44 #145
romantically challenged
pi_47456592
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Slankie is erg mager voor op brood. Verder eet ik graag appelstroop of Sandwich Spread. Vooral de komkommervariant is erg mager (en lekker) maar de gewone versie is ook al goed te doen.
slankie is smeerkaas toch? (brr)
en appelstroop is beter dan hagelslag of t zelfde? is niet mn favoriet maar kan t opzich wel gaan eten.
en eh. sandwichspread.. damn ik weet niet wat er inzit maar het ziet er uit/ruikt als kots.. ieuw
veni vidi gebanned
pi_47456688
slankie heb je ook voor gewone kaas
en appelstroop is beter omdat je er waarschijnlijk veel minder opsmeert
  maandag 19 maart 2007 @ 23:19:30 #147
romantically challenged
pi_47456823
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
slankie heb je ook voor gewone kaas
en appelstroop is beter omdat je er waarschijnlijk veel minder opsmeert
hmm ja t smaakt wel zuur maar opzich is t wel lekker/weer eens wat anders
qua gezonde dingen eet ik ham/kipfilet/huttekase
verder zijn er vooral ongezonde dingen in huis
en ik ga niet over de boodschappen/betaal er niet aan mee
dus heb er ook niet echt invloed op..
veni vidi gebanned
pi_47457095
je kan het altijd vragen
ik heb vandaag ook weer om rookvlees en filet american gevraagd
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:50:21 #149
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47459221
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat monster heeft mij dit weekend ook te veel laten eten...
Gelukkig had ik een bak druiven in de buurt, altijd beter dan chips
Bedoel je het vreetmonster alleen of het wietmonster die vervolgens het vreetmonster uitnodigd?
Het wietmonster houdt echt heel veel van het vreetmonster. Gelukkig is die liefde niet geheel wederkerig anders zou het echt een neerwaartse spiraal zijn.

Gelukkig ben ik alweer dagen braaf zonder dat het me moeite kost.
Behalve dan de pizza van gister die mijn stoute vriend bestelde, maar daarvoor heb ik dan ook een extra cardiosessie gedaan en mijn caloriebalans weer redelijk op peil gekregen voor die dag.

Mmmm...morgen broodjes rosbief. Lekker en toch mager en vol proteinen.
Shit, er is geen cottage cheese! Moet morgen cottage cheese halen want rosbief smaakt niet lekker op brood zonder cottage cheese!
Dat wordt een vroege wandeling. Geluk bij een ongeluk!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 06:29:14 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_47460590
goedemorgen!
vandaag beoordelingen op school! and that's a good thing, want dan ben k de hele dag zo druk dat k niet in de verleiding kom om allerlei dingetjes te gaan snoepen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')