Op mn 18e, maar ik kreeg "verkering" met de (on)gelukkige toen ik 16 was iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef conleche het volgende:
Hoi Feetje en Freeflyer!
Feetje, ik heb in je FoBo gegluurd en als ik goed heb gerekend bem jij al op je 16e getrouwd of ben ik nu gek?
Hoi hoi,quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef conleche het volgende:
Hoi Feetje en Freeflyer!
Ook Freeflyers FoBo bekeken en die doet hele spannende dingen! Ik zou niet durven!![]()
Bij mij juist niet! Ik koop nu veel meer groente en fruit, zoals appels, tomaten enzo dus dat kost ook meer geld. Verder probeer ik nu ook meer dingen zelf te maken in plaats van uit een pakje (morgen: kip + groente in pittige saus, heb je ketchup, ketjap en sambal voor nodig, das duurder en lekkerder dan een pakje). Ook is broodbeleg als kipfilet en rundvlees duurder dan bijvoorbeeld boterhamworst. Ook rundvlees om te bakken is duurder dan varkensvlees.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb net voor 15 euro boodschappen gedaan voor deze week, gezonderen is goed voor de bankrekening
Wow! Waar doe je boodschappen en wat haal je dan?? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was alweer 25 euro kwijt en dan ook eigenlijk alleen gezond enzo, waar ik de week denk ik niet eens mee uitkom....vriend eet namelijk ook wel wat mee uiteraardquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb net voor 15 euro boodschappen gedaan voor deze week, gezonderen is goed voor de bankrekening
Slankie is erg mager voor op brood. Verder eet ik graag appelstroop of Sandwich Spread. Vooral de komkommervariant is erg mager (en lekker) maar de gewone versie is ook al goed te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Wow! Waar doe je boodschappen en wat haal je dan?? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was alweer 25 euro kwijt en dan ook eigenlijk alleen gezond enzo, waar ik de week denk ik niet eens mee uitkom....vriend eet namelijk ook wel wat mee uiteraard![]()
Goed op weg vandaag moet ik zeggen, ik zit alleen met het probleem wat moet ik op brood eten!? Ik ben namelijk niet zo'n vleeseter. Net wel een broodje kip rollade geprobeerd en dat viel me nog mee. Verder uiteraard kaas (de slim variant...je moet toch wat).
Wat eten jullie zo op brood/cracker? (ook de crackers zijn weer in huis, ter variatie)
Wiet is inderdaad klote als je probeert af te vallen, dan blijf je etenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb uit schaamte een tijdje niet gepost....
Ik ben namelijk uit frust over iets voor de wietmonster bezweken en toen kon ik ook niet meer tegen het vreetmonster op en dat vreetmonster schreeuwde om "KOOLHYDRATEN! KOOLHYDRATEN!"
Dat monster heeft mij dit weekend ook te veel laten eten...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben namelijk uit frust over iets voor de wietmonster bezweken en toen kon ik ook niet meer tegen het vreetmonster op en dat vreetmonster schreeuwde om "KOOLHYDRATEN! KOOLHYDRATEN!"
Ik ga het monster afschaffenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig heb ik geen last van dat monster
Ik heb geloof ik wel eens gelezen (en trouwens ook geconstateerd) dat de weegschaal meer aangeeft als hij op de badmat staat, dan wanneer hij op de tegels staat.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij wel iig, ik heb hem altijd op dezelfde plek staan, heb hem 1 keer aan de andere kant van de kamer gezet en dat scheelde gelijk al een halve kilo meer
Jij sport echt goed/veel, valt me op... Misschien moet ik je voorbeeld toch maar eens gaan volgenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Miss_S het volgende:
als het goed is vandaag het dubbele verbrand van wat ik gegeten heb
same here!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
ik sport wel veel maar ik val toch niets meer af
damn 6x pwquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wiet is inderdaad klote als je probeert af te vallen, dan blijf je eten
Ik ben zelf in korte tijd wat kilo's aangekomen (dankzij medicijnen) en die ben ik er nu weer vanaf aan het sporten, en het gaat heel goed6 x per week cardio, en goed op het eten letten.
Ja, ik had een fanatieke weekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
damn 6x pwwat doe je dan precies?
okee iets minder aardig mag ook welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
iets zegt me dat dat fruit wat je gegeten hebt geen ene ruk uitmaakt in combinatie met je grote geheim![]()
dat was ook mijn plan ooit maar ik heb daar nooit "tijd" voor ook al woon ik bijna in mn fitnessquote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ik had een fanatieke weekGewoon minimaal een uur cardio, dus loopband of fietsen, of crosstrainer.
slankie is smeerkaas toch? (brr)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Slankie is erg mager voor op brood. Verder eet ik graag appelstroop of Sandwich Spread. Vooral de komkommervariant is erg mager (en lekker) maar de gewone versie is ook al goed te doen.
hmm ja t smaakt wel zuur maar opzich is t wel lekker/weer eens wat andersquote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
slankie heb je ook voor gewone kaas
en appelstroop is beter omdat je er waarschijnlijk veel minder opsmeert
Bedoel je het vreetmonster alleen of het wietmonster die vervolgens het vreetmonster uitnodigd?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat monster heeft mij dit weekend ook te veel laten eten...
Gelukkig had ik een bak druiven in de buurt, altijd beter dan chips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |