Dat heb ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:55 schreef Sylvana het volgende:
Uhm., weet je wat vreemd is? Als ik bij mn moeder of vader ben dan denk ik er amper aan om te drinkenThuis drink ik gewoon normaal, maar hier bijvoorbeeld met avondeten gedronken en nou net pas dat ik er weer aan dacht om te drinken. Misschien dak hier maar gewoon fles drinken naast me moet neerzetten ofzo, dak er dan wel aan denk.
tsja, een beetje wat ik al deedquote:Op maandag 19 maart 2007 09:27 schreef Miss_S het volgende:
wat ben je van plan te gaan doen kwa sport in de 5 weken?
gaat lekker dusquote:Op maandag 19 maart 2007 10:00 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Oh en en en en ehennnnna anderhalve week 'gezonderen' gaf de weegschaal 1,5 kg minder aan.
Hell yeah!
heeft de plek vd weegschaal invloed dan? Ik heb er wel eens over gehoord, maar hoe zit dat precies?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wil me ook wel weer eens wegen! Heb de afgelopen tijd wel gezond gegeten en redelijk bewogen (...) met een enkele slechte dag.
Ik denk echter niet dat het een goed idee is om een eigen weegschaal te kopen.
1. ik heb geen plek, en hij wordt er niet secuurder van om zo'n ding steeds te verplaatsen
dankjewelquote:Op maandag 19 maart 2007 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
tof, ik zal jullie ook even een linkje geven in mijn logje!
[..]
hoe meer studie-ontwijkend-gedrag, hoe beterquote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef Tangarine het volgende:
ik denk dat ik ook binnenkort een weblogje moet gaan beginnen dan... nog meer studie-ontwijkend-gedrag!
Ik vind het best als je aam de 75 denkt, maar ik ben wel hartstikke blij voor je dat je nu onder de 80 zit en je bmi onder de 27 isquote:Op maandag 19 maart 2007 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Vanaf vandaag mag ik hier in het lijstje. De weegschaal gaf echt 79,6 aan en dan heb ik een BMI van 26,9
. Ik kijk het de komende week nog even aan en als ik volgende week nog op dit gewicht zit (of lager mag ook natuurlijk
), dan ga ik Troel vragen me te verplaatsen
.
Ik ben niet zo blij als ik dacht te zullen zijn. Op naar de 75.
bij mij wel iig, ik heb hem altijd op dezelfde plek staan, heb hem 1 keer aan de andere kant van de kamer gezet en dat scheelde gelijk al een halve kilo meerquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft de plek vd weegschaal invloed dan? Ik heb er wel eens over gehoord, maar hoe zit dat precies?
ik weet wel dat er een verschil in zit wanneer je m bijvoorbeeld op de evenaar zet (daar ben je lichter) maar of het ook echt uitmaakt in de kamer...?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij wel iig, ik heb hem altijd op dezelfde plek staan, heb hem 1 keer aan de andere kant van de kamer gezet en dat scheelde gelijk al een halve kilo meer
vraag me toch af hoe dat komtquote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij wel iig, ik heb hem altijd op dezelfde plek staan, heb hem 1 keer aan de andere kant van de kamer gezet en dat scheelde gelijk al een halve kilo meer
Nog een reden om naar een land bij de Evenaar te gaan wonenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik weet wel dat er een verschil in zit wanneer je m bijvoorbeeld op de evenaar zet (daar ben je lichter) maar of het ook echt uitmaakt in de kamer...?
ik heb hem altijd op dezelfde plek. Hij staat tegen de muur bij de deur (vandaar dat ik er zo makkelijk op ga staan) en ik trek hem voor ik erop ga staan even bij de muur weg, anders sta ik niet stabiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd erg balen jaquote:
waarom heb je dan niet evenn lekker gedouched om warm te worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het enorm koud trouwens. Heb al niet erg veel aan (dunne trui), vanochtend dus helemaal nat geworden en niet goed warm geworden. En dan ook nog een zomerjas aan, want m'n winterjas is nat en de andere ligt thuis bij m'n ouders. Ga daar straks naartoe, neem ik jas mee
.
toen had ik het nog niet zo koud als nu. Bovendien: ik moest weer gauw weg naar stage en ik haat het om natte haren te hebben. Niet dat m'n haren persé nat moet worden als ik ga douchen... ach, laat ik t erop houden dat ik het wel even had moeten doenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet evenn lekker gedouched om warm te worden?
Ik lig nog lekker warm in mn bed, zo maar es ff onder de douche
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Tangarine het volgende:
*knuffel*
tja, ik snap dat niet echt helemaal zoals je daar ook al zei, ook al heb je een gezond gewicht, dan kun je best nog wel opgehoopt vet hebben zoals ik dat er af moet.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja dat had ik even nodig
.
"we" worden weer eens ter sprake gebracht in het dieettopic. Er blijft soms toch een beetje haat en nijd onderling hè.
meisjes van 16 die een bmi van 14 willen is idd wel erg zorgelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja, maar bij jou gaat het dan ook nog eens dat je een behoorlijke buikomtrek hebt. Abdominaal vet is een belangrijke indicator voor bv. hart- en vaatziekten. Ik kan best begrijpen hoor, dat er gedacht wordt 'wees blij dat je een gezond gewicht hebt en in normale winkels kleding kan kopen', maar nu heb ik idd ook dat ik wel wat lager wil dan een BMI van 22.5 (wat ik eerst als 'perfect' beschouwde).
Hier valt het wel mee, maar als je op valtaf.nl kijkt zie je veel meer meisjes van een jaar of 16 die een BMI van 14 nastreven, daar mag best voor opgepast worden.
Whehehequote:Op maandag 19 maart 2007 12:32 schreef Susie het volgende:
oh ja.... ik zie mijn naam nog niet in het lijstje staan, kan dat kloppen? Ik heb wel al een mail naar Troela gestuurd.... ik wacht het wel af!
Fixed the typoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef Sylvana het volgende:
Linda, je hebt bij je links op je weblog "Syvana" staan, ipv Sylvana
A. Ik heet geen Troela.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:32 schreef Susie het volgende:
oh ja.... ik zie mijn naam nog niet in het lijstje staan, kan dat kloppen? Ik heb wel al een mail naar Troela gestuurd.... ik wacht het wel af!
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Troel het volgende:
[..]
A. Ik heet geen Troela.
B. Je bent gekoppeld, maar je zult pas in het lijstje komen als je voor de eerste keer geupdated hebt en je je plan ingevuld hebt (lengte, streefgewicht en dergelijke)
OHHHH, wat errug!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Troel het volgende:
[..]
A. Ik heet geen Troela.
B. Je bent gekoppeld, maar je zult pas in het lijstje komen als je voor de eerste keer geupdated hebt en je je plan ingevuld hebt (lengte, streefgewicht en dergelijke)
Kan het nou niet eens afgelopen zijn met die vermeende concurrentie?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja, maar bij jou gaat het dan ook nog eens dat je een behoorlijke buikomtrek hebt. Abdominaal vet is een belangrijke indicator voor risicofactoren als bv. hart- en vaatziekten. Ik kan best begrijpen hoor, dat er gedacht wordt 'wees blij dat je een gezond gewicht hebt en in normale winkels kleding kan kopen', maar nu heb ik idd ook dat ik wel wat lager wil dan een BMI van 22.5 (wat ik eerst als 'perfect' beschouwde).
Hier valt het wel mee, maar als je op valtaf.nl kijkt zie je veel meer meisjes van een jaar of 16 die een BMI van 14 nastreven, daar mag best voor opgepast worden.
Ja hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 12:42 schreef Susie het volgende:
[..]
OHHHH, wat errug!!!!![]()
Ik schaam me diep. Had ik dat ook in mijn mail naar je gezet??? Bij deze mijn excuus, vreselijk. Ik had er wel ingezet dat ik Troel (met of zonder a dan) wel grappig vond..... maakt dat het weer een beetje goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |