Ik hoop niet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetje![]()
Die ligt gewoon te wippen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit........nog niet aan gedacht.
Het zal toch niet??????????
Aantal dagen voor de 2 uurs stemming. Natas krijgt brief, moet direkt haar zus bellen. Krijgt ze haar moeder aan de telefoon, net net uit Suriname is gekomen. Natas heeft aan 1 minuut genoeg om dat gesprek af te ronden (op zich al vreemd) Resterende tijd gebruikt ze om Wilgo te bellen. Hier komen de krijtstreeppakken ter sprake. Natas vindt dat Wilgo de verkeerde kleur heeft gekocht. Waar ze voor bedoeld zijn wordt niet duidelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik nie snap nie
Krijtstreep .. telefoon .. wilgo en natasia
Zou iemand dit willen/kunnen toelichten.
die komt gillende uit de auto...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
pammetjes? help me tisdat?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat Braaaaaaaajen en Billie stijf staan van de pammetjes, let op Fokkers.
Ze zijn veel te relaxed........en zweten als koeien, die Billie op BBQ wil leggen.
Klopt hoor ze staan echt stijfquote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat Braaaaaaaajen en Billie stijf staan van de pammetjes, let op Fokkers.
Ze zijn veel te relaxed........en zweten als koeien, die Billie op BBQ wil leggen.
Vieze loverboy.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian wil Huub uitdagen tot sexuele intimidatie via Amanda.
Hè... hoe wil hij dát bewerkstelligen??quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Echt DGK moet gaan ingrijpen hoor....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vondquote:
1 theelepeltje met zaad zwaarder......quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
dat vraag ik me ook al tijden af, de zin daarvan ontgaat mij...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Waarom toch áltijd standaard het geluid wegdraaien zodra er getelefoneerd wordt?
Maakt ook echt een betrouwbare indruk..
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............quote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Aantal dagen voor de 2 uurs stemming. Natas krijgt brief, moet direkt haar zus bellen. Krijgt ze haar moeder aan de telefoon, net net uit Suriname is gekomen. Natas heeft aan 1 minuut genoeg om dat gesprek af te ronden (op zich al vreemd) Resterende tijd gebruikt ze om Wilgo te bellen. Hier komen de krijtstreeppakken ter sprake. Natas vindt dat Wilgo de verkeerde kleur heeft gekocht. Waar ze voor bedoeld zijn wordt niet duidelijk
Maakt het uit?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef demins het volgende:
Neuken ze nog of trouwen ze eerst?
naar een fesst met haar ouders denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef demins het volgende:
Neuken ze nog of trouwen ze eerst?
Ze is om 17.40 weggegaan dus officieel zou ze nu terug moeten zijn. Maar ja ik denk dat ze de reistijd niet meerekenen (iit met Bart en Lesley). Dus over een uur zou ze terug moeten zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
Nu nog wel ,maar zou ze er ook zo over denken als ze dronken is geweest, niet meer weet wat er is gebeurt en Brian haar dingen gaat wijsmaken?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vond
Brian![]()
![]()
Ik heb je net een linkje gegevenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef milk-shake het volgende:
hallloooooo zeg ff wat zijn pammetjes????? pado's wiet joints...........iets in die richting![]()
gaat toch nooit lukken, en door die uitspraak weetje gewoon al dat Brian bang is dat Huub haar gaat palen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Echt DGK moet gaan ingrijpen hoor....
Als iemand zich al vergrepen heeft aan Amanda is het Brian zelf.
Dan heeft ze toch meer dan 1 hersencel. Ik begin een heel klein beetje te geloven in een positieve ontwikkeling van Amanda.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vond
Brian![]()
![]()
Dat was "humor".quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hahaha die Brian vind 0-0 gelijk spel maar 1-1 niet. How stupid can you be MENNNNNN
maat 38......quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............
He?? Past zijn maatje 38??quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............
Die jongen moet toch ontzettend moe van zichzelf worden lijkt mijquote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds is Brian para over de bestelling... Hij heeft wel gehoord dat Eric de bestelling goed heeft doorgegeven maar Eric was vandaag al zo nasty, dat hij het niet vertrouwd. WAT NOU??!!
Opdracht van de FEBOquote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Gert het volgende:
Die pogingen van Duo Jaap&Brian om grappig te zijn, zijn ook om te janken. Wat een triestigheid.
En waarom maken Huub en Eric geen werk van Brian. Dit is een van de weinige gelegenheden waarbij Natasia er niet tussen kan springen als hij te ver gaat.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............
Een poging om grappig te zien.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Gaat die gek nou op de grond liggen ? ..... hoezo dat?
sssstttt alsjeblieftquote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Waar is Peter6000?
om het met Brians woorden te zeggen : Kinderachtigquote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
jeeeeeeeeeeeezus.. wat een humor bij Jaap en Brian![]()
hopenlijk voorgoed verdwenen( in zijn panda naar het huis van rat)quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Waar is Peter6000?
Stretchquote:
Ik wou net zeggen, dat kan nooit.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
vrouwen liegen graag over kledingmaat en leeftijd![]()
ikke noooooooiiiitquote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
vrouwen liegen graag over kledingmaat en leeftijd![]()
Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat er een en al onzin uit dat hersenloze monster komt en zelf (ook Jaap niet) niet teruggefloten wordt.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
gaat toch nooit lukken, en door die uitspraak weetje gewoon al dat Brian bang is dat Huub haar gaat palen.
Fuck Voetbalquote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Voor iedereen hier De samenvatting van PSV Ajax is nu op 10.
Hij aleen niet met haar maar dat besef komt nog welquote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Vandaag... het volgende:
Amanda legt aan Huub uit dat ze het veilg doet met brain...
Dit kunnen ze mooi weer tegen Brian gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen Eric en Huub : Brian doet waar die goed in is, over haar sex met hem , walg walg.
Je hebt het er maar moeilijk mee, al die favo's van je in dat hokquote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Gert het volgende:
Brian wil de uitslagen van de voetbalwedstrijden tegen Huub vertellen, want die vraagt altijd TV-tijd aan om de wedstrijden te kijken. En dat wordt minder leuk voor Huub als hij de uitslagen al weet, aldus Brian.
Ze is echt niet goed bij d'r hoofd. En morgen weer de grootste ruzie en weer verkondigen dat het over en uit is?!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
Amanda wil uitleggen waarom ze nu toch weer seks heeft met Brian.
'Ik heb ook zo mijn behoeftes, hij is goed waar hij goed in is, tis niet dat ik m gebruik, tis echte en schat, het was toch al gebeurd, tis een schat'.
Afgemat door Wilgo (haar kindjes zal ze wel niet zien want die zijn niet zo belangrijk..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
Hahaha, Huub probeert Amanda uit leggen dat ze net zo goed met hem naar bed kan gaan want iedereen denkt toch al dat ze een slet is.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Huub zegt dat anderen vandaag hebben gezegd dat Amanda een behoorlijk los moraal had.
Nee hoor, hij zit haar te piepelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:00 schreef robert2006 het volgende:
over uitspraken gesproken, huub heeft laatst nog tegen eric gezegd dat hij amanda een goor wijf vindt.
dat is-ie vergeten?
niet te gelovenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:00 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik begrijp sowieso niet dat je het met die kansloze aap doet
Amanda: dat merk je niet hoor, in bed
Ohhhh is dat zooo...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:00 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik begrijp sowieso niet dat je het met die kansloze aap doet
Amanda: dat merk je niet hoor, in bed
Nu al ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda begin Jaapie 'ook wel' aardig te vinden ...
ok .... boek Amanda is voor mij gesloten. Kansloze snol !
Dat boek is voor mij allang gesloten.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
had je best veel geduld voor mij al wekenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
DGK is nog niet afgelopen. Amandaatje is kneedbaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...tja ... ik had nog een béétje hoop ...
Logisch wel, want Brian heeft weer het e.e.a. bewerkstelligd.............quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heb alleen de kaft gezien, er zitten lege bladzijdes in........... het is een dummyquote:Op zondag 18 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat boek is voor mij allang gesloten.
Streker nog............geen bladzijde in gelezen.
Huub met zijn fans die bluft graag , en krijgt nog elke avond een harde plasser als die aan zijn triomftocht door Amsterdam met Nena denktquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef bosb het volgende:
hahah huub zegt meerdere fans gezien te hebben die zeiden dat amanda bij HES moet komen
Duidelijk gelul
Incl. Ventielquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb alleen de kaft gezien, er zitten lege bladzijdes in........... het is een dummy![]()
In mijn ogen nog altijd beter dan een hersenloos monster die tevergeefs gaat proberen zijn gedichtenbundel uit te laten geven. Of een Jaap die niet het doorzettingsvermogen heeft om zijn doel te behalen en zichzelf gewoon voor de gek houdt. Etc.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Huub met zijn fans die bluft graag , en krijgt nog elke avond een harde plasser als die aan zijn triomftocht door Amsterdam met Nena denkt![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Amanda: was je aan het slapen Syl?
Sylvia: nee, ik was aan het mediteren
Amanda: Oooh ja, dat moet ook gebeuren he.
Toen zag je Sylvia kijken en denken,"Oh my God!!".
Die heeft ontzettend liggen snurken volgens mij aan die ogen te zien.
Je wil zeggen dat ie geen fans heeft? En als ie die wel heeft dat die er niet op een zondag ochtend naar Zandvoort gaan om hem te gaan bekijken?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Huub met zijn fans die bluft graag , en krijgt nog elke avond een harde plasser als die aan zijn triomftocht door Amsterdam met Nena denkt![]()
ja dit slaat echt alles..................teasersnolquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb alleen de kaft gezien, er zitten lege bladzijdes in........... het is een dummy![]()
Je hoeft Huub niet gelijk te verdedigen hoor, ik geniet ook van hemquote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In mijn ogen nog altijd beter dan een hersenloos monster die tevergeefs gaat proberen zijn gedichtenbundel uit te laten geven. Of een Jaap die niet het doorzettingsvermogen heeft om zijn doel te behalen en zichzelf gewoon voor de gek houdt. Etc.
Breazer Knolquote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dit slaat echt alles..................teasersnol![]()
Zeker een Huub fan die het met 4 hoeren mag doen of ben je jaloers Amanda heeft toch duidelijk gezegd dat ze er van houd en er elke dag van kan genieten..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:05 schreef Lynn-Live het volgende:
Wat een ongelofelijke lellebel die Amandrel, 19 jaar djeeeeessssssss
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je hoeft Huub niet gelijk te verdedigen hoor, ik geniet ook van hem![]()
Persoonlijk heb ik al moeite met het woord fan, laat staan dat ik er voor naar Zandvoort zou rijdenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ie geen fans heeft? En als ie die wel heeft dat die er niet op een zondag ochtend naar Zandvoort gaan om hem te gaan bekijken?
Zal me nix verbazen dat heet veeeel later gaat wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , komt Zdngmw over 10 a 20 minuten terug.
Vertrokken om 17.35 uur, 60 minuten reistijd + 2 uur, dus begin maar af te tellen.
ik heb nog steeds hoop (dat ze thuisblijft)quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , komt Zdngmw over 10 a 20 minuten terug.
Vertrokken om 17.35 uur, 60 minuten reistijd + 2 uur, dus begin maar af te tellen.
Stop ermee jezelf te quoten, we lezen er toch overheen.quote:
Velen met je ... alleen denk ik dat ze gewoon terugkomt.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik heb nog steeds hoop (dat ze thuisblijft)![]()
amandel mag het met alle mannen doen en zelfs met japie echter wat storend aan haar is is haar oeverloze dommmmmmmmheid en enorme starheidquote:
rond 20.30 anders krijgen ze mot met heeeeeeeeeeeeeeeeel fokquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me nix verbazen dat heet veeeel later gaat worden![]()
Dat was de lol,quote:
ben niet zooo anti-jaap als sommige anderen hier, maar je wordt wel gek van dat gesnuif en gehijg en voorals als hij iets aan het eten is, door het microfoontje hoor je alles erg duidelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef milk-shake het volgende:
het zuchten en steunen van jaap hoor je overal boven uit![]()
ben vreselijk jaloersquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Zeker een Huub fan die het met 4 hoeren mag doen of ben je jaloers Amanda heeft toch duidelijk gezegd dat ze er van houd en er elke dag van kan genieten..![]()
Ja, dat zal het zijn. Als je iemand een del vindt dan ben je vast jaloers.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Zeker een Huub fan die het met 4 hoeren mag doen of ben je jaloers Amanda heeft toch duidelijk gezegd dat ze er van houd en er elke dag van kan genieten..![]()
Ja, naar Suriname heen en weer (Wilgo woont toch daar) is heeel veeel reistijdquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me nix verbazen dat heet veeeel later gaat worden![]()
Eerst een nabespreking met de febo.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
rond 20.30 anders krijgen ze mot met heeeeeeeeeeeeeeeeel fok![]()
nouquote:Op zondag 18 maart 2007 20:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
rond 20.30 anders krijgen ze mot met heeeeeeeeeeeeeeeeel fok![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Ja, naar Suriname heen en weer (Wilgo woont toch daar) is heeel veeel reistijd
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Hebben ze ook eten voor Natasia, die zal zo thuiskomen
dan deelt ze maar met jaapquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Huub krijgt hem bij iedere hoer omhoog, maar bij snollie heeft hij toch al meerdere keren hartelijk bedankt!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Vandaag... het volgende:
Sterker nog, volgens Eric zou het heel goed voor haar imago zijn als ze nu met Huub naar bed zou gaan.
hoeft niet, die heeft genoeg moeten slikkenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Wat zeg je het toch mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub krijgt hem bij iedere hoer omhoog, maar bij snollie heeft hij toch al meerdere keren hartelijk bedankt!![]()
![]()
Ben benieuwd... zou Natsy een tegenvaller hebben? Wilgo heeft inmiddels een leuke relatie met de buitenvrouw toch? Hij heeft Nastyy alleen voor de centen. En dan wil ze nu seks? Even prive met de vibrator, het zijn maar twee uurtjes en Wilgo lijkt me geen Huub![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoeft niet, die heeft genoeg moeten slikken![]()
Verwacht je een inwendig onderzoek dan ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee helemaal geen controle mogelijk dus![]()
Ik ken het wel, weet alleen de titel niet, sorry.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Nicoss het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet wat Huub telkens speelt?
optreden vanavond, dus er zal wel het een en ander geistalleerd moeten wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef Prosac het volgende:
Waarom de f$ck eten ze in kantoor? Moet er weer iets in het huis gedaan worden?
he bah nee joh, alleen wil ik graag weten hoelang ze weg was.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Verwacht je een inwendig onderzoek dan ?![]()
volgens mij Ave Maria van J.S. Bachquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Nicoss het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet wat Huub telkens speelt?
Love you more (than i can say) als ik het geod hebquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken het wel, weet alleen de titel niet, sorry.
Aleen maar messen. Ik hoop dat ze een beetje scherp zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Geweldige tafelschikking van Snollie.
[afbeelding]
Iddquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Love you more (than i can say) als ik het geod heb
Moest ik toch zomaar even lachen om Amanda!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Amanda: was je aan het slapen Syl?
Sylvia: nee, ik was aan het mediteren
Amanda: Oooh ja, dat moet ook gebeuren he.
Toen zag je Sylvia kijken en denken,"Oh my God!!".
Die heeft ontzettend liggen snurken volgens mij aan die ogen te zien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Geweldige tafelschikking van Snollie.
[afbeelding]
Er lopen al allerlei mensen spullen te sjouwen door het huisquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef bosb het volgende:
[..]
optreden vanavond, dus er zal wel het een en ander geistalleerd moeten worden
Van Racoonquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
and FIGHT!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef milk-shake het volgende:
nou eten.......................
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Aleen maar messen. Ik hoop dat ze een beetje scherp zijn![]()
Thanxquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik leef met je meequote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Moest ik toch zomaar even lachen om Amanda!![]()
geen vrije plaats voor de camera?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat wel erg ver he met je ergenis, hoe had ze het dan anders moeten doen ?
![]()
Die missen ze nu dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef milk-shake het volgende:
ik ga ff nieuwe serie voetbalvrouwen kijken ................later
Ja dat mogen ze. Denk maar eens aan de Nathanael blog 'rel'...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef Prosac het volgende:
mogen ze elkaars blog ook lezen eigenlijk?
Hij had het er al opgezet voordat er toch besloten werd dat de stemming toch unaniem naar Syl was gegaan. Heeft het (nog) niet aangepastquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
OT
Nu ze het toch over blogs hebben.
Wat een belachelijk artikel staat er op http://www.kingjaap.nl/
Die gast snapt er werkelijk helemaal niks van.
Is een nepsite.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
OT
Nu ze het toch over blogs hebben.
Wat een belachelijk artikel staat er op http://www.kingjaap.nl/
Die gast snapt er werkelijk helemaal niks van.
Ga jij Talpa kijken? Ikke niet hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef milk-shake het volgende:
ik ga ff nieuwe serie voetbalvrouwen kijken ................later
Hij heeft nou niet meer zo'n haast...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Hij had het er al opgezet voordat er toch besloten werd dat de stemming toch unaniem naar Syl was gegaan. Heeft het (nog) niet aangepast
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.quote:
Stukje heeft jaap er wel opgezet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.
Dat is http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ ook. Wel door Huub zelf maar dan dus ook niet officieelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.
Nee, die buitenstaander doet alleen het beheer van die site. Het is Jaap zijn eigen site, en hij logt daar ook zelf. Hij had dit gelogt, in de veronderstelling dat de stemming niet geldig zou worden verklaard, maar helaas...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga mee, echt irritant is het die draaitafel niet dan is het die piano welquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
Nu ga ik naar Eemnes om die pianoklep dicht te slaan !!!![]()
inderdaad van mij magtie ook wel ophouden met dat gepingelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
Nu ga ik naar Eemnes om die pianoklep dicht te slaan !!!![]()
Is écht de site van Jaap! Is net zoiets als dat Huub een bestaande web-log mag gebruiken. De site van Jaap zal binnenkort ook wel op de 10 site staan.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
jawel er zit wel iemand in de zaal met een wereldbeeld van een garnaal. Na de proza is het sex met Amanda die door de lul van brian wordt gekiel haal. Die putlucht uit de kut van amanda waar een vuilnisman zijn neus van ophaalquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
confrontaal een rat zonder moraal al dichtend in een lege zaal en een gebrek aan inhoudelijke kennis van de nederlandse taal nooit gehoord van de dikke Vandaal ik stop nu dit wordt echt te banaal
ik heb het geluid al een tijd uitstaan, stapelgek word je ervanquote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad van mij magtie ook wel ophouden met dat gepingel![]()
Ok, ik geef mijn ongelijk toe,dan is hij dus nog dommer dan ik al dacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, die buitenstaander doet alleen het beheer van die site. Het is Jaap zijn eigen site, en hij logt daar ook zelf. Hij had dit gelogt, in de veronderstelling dat de stemming niet geldig zou worden verklaard, maar helaas...
Mag weer aan ETEN!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik heb het geluid al een tijd uitstaan, stapelgek word je ervan![]()
Morgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef Tissik het volgende:
Wanneer krijgt Brian de uitslag van zijn SOA test eigenlijk?
Das een hek gekkiequote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef F1reB1rd het volgende:
Poort in beeld, Natas terug ???
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef klootje het volgende:
HEY NAtaSIA IS AL THUIS JONGENS EN IK BEN NET GEBELD WAS GEEN WARM WELKOM WAT ZE KREEG IN DER BUURT HWHAHAHAHAHA KEN MENSEN UIT DER BUURT?
Reactie van tien.tv,ik hoop dat het waar is,ik heb alleen het tweede woord veranderd.
Drama Queenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Wat een auto's op de oprijlaan.
Wilgo zal wel gedacht hebben: your wish is my command (uitelkaar getrokken worden)quote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tasia loopt een beetje wijdbeens ...... stevige beurt gehad ?
Waar lees je dat dan????quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef klootje het volgende:
HEY NAtaSIA IS AL THUIS JONGENS EN IK BEN NET GEBELD WAS GEEN WARM WELKOM WAT ZE KREEG IN DER BUURT HWHAHAHAHAHA KEN MENSEN UIT DER BUURT?
Reactie van tien.tv,ik hoop dat het waar is,ik heb alleen het tweede woord veranderd.
Oeps...quote:
Toen volgde ik DGK nog nietquote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat mogen ze. Denk maar eens aan de Nathanael blog 'rel'...
Viel wel meequote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze is blij, toch uit elkaar getrokken!
Tja ze heeft diepgangquote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
Echt iets voor Amanda om diepe borden neer te leggen trouwens net. Huub vroeg er ook naar wie dat had neergelegd, Amanda: "ikke", Huub: "Dat dacht ik al"
Sponserd by Danonequote:Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef robert2006 het volgende:
ze heeft niks gevraagd, geloof je toch niet
Ze is altijd wel heel stil als Wilgo komt. Dan krijgt zij meestal de volle laag en brengt ze er niets tegenin.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef robert2006 het volgende:
ze heeft niks gevraagd, geloof je toch niet
Verbouwd voor 250k?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef My_ het volgende:
Ik hoor steeds al zo'n verhaal dat het huis van Natasia voor 250.000 euri verbouwd. Zij bevestigd dit nu, maar door wie is dit betaald en waarom?!
Das te moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2007 20:48 schreef Dogga het volgende:
Kidnjes niet gezien
we zullen het later weten, als ze een op een met brian praatquote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef De_Moester het volgende:
hmz...volgens natas heeft wilgo niets verteld?
Een huurhuis ..............quote:Op zondag 18 maart 2007 20:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Verbouwd voor 250k?
Hoe zag dat huis er dan voorheen uit?
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Niet te filmen, kindjes niet gezien, de reden begrijp ik. Wat ik niet begrjp is dat Natasja weer terug naar de Kooi is gegaan, ik had mijn kinderen willen zien hoe dan ook, dan maar geen Kooi meer. Wat een moeder![]()
Voorschot op de hoofdprijs?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef My_ het volgende:
Ik hoor steeds al zo'n verhaal dat het huis van Natasia voor 250.000 euri verbouwd. Zij bevestigt dit nu, maar door wie is dit betaald en waarom?!
En even naar de lege bedjes van haar kinderen gekeken Lief he ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef My_ het volgende:
Ze is dus toch van bil geweest, geeft ze nu toe...
Dat horen ze morgen op school dan wel...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Kinderen niet gezien?
Volgens mij weten die niet eens dat Natasuia thuis was vandaag
Die 21 is een typo zekers? (andersom?)quote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAH jaap heeft sex met cora
ik geloof er geen reeet van
met zijn 21 cm zeker
Preciesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat horen ze morgen op school dan wel...
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En even naar de lege bedjes van haar kinderen gekeken Lief he ?![]()
Dat jij daar eenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAH jaap heeft sex met cora
ik geloof er geen reeet van
met zijn 21 cm zeker
Dat is pas ERG, wat eenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat horen ze morgen op school dan wel...
Brian snapt het echt niet waarom ze haar kindern niet wilde zien...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind, in hoeverre ik daar een mening over mag hebben, natasia zeker geen goede moeder.
maar ik vind het ergens wel verstandig dat ze een ontmoeting hebben vermeden. hoe hartverscheurend zal dat wel niet voor ze zijn; lekker mama weer thuis, en na twee uur gaat ze WEER.
of ze verteld aan brian wat ze heeft gehoord of ze heeft zogenaamd niets gehoord en gebruikt het voor haarzelf.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef De_Moester het volgende:
hmz...volgens natas heeft wilgo niets verteld?
Amandel heeft het zelf gezien toen Jaap bezopen was, zij sat ternaast. 21 mm, echt waarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat jij daar eenaan durft te plakken.
![]()
![]()
moest hij maar niet opscheppequote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat jij daar eenaan durft te plakken.
![]()
![]()
Geen rooie cent. GA MAAR NAAR HUIS. zonder mijn bijdrage.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:58 schreef Prosac het volgende:
Huub: "Fok.nl, willen jullie 10.000 euro inzamelen om Natasia eruit te krijgen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |