ja het is echt een licht..............die jaapquote:Op zondag 18 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jaap merkt op dat hij natasia al tijd niet gezen heeft, en vraagt waar ze is.
Brian antwoord : je hebt toch op haar gestemt japio, die is toch even naar huis
Nee idd petet6000. jaap is echt een man met potentie
Ze bedacht net zelf dat ze ook kon googlelenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Sporti het volgende:
Muts Amanda weet niet hoe ze een adres moet zoeken op de compu
Dat roze kalkgedoe is ook erg apart!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Deze vraag is eigenlijk voor een mode-topic, maar ik maak me wat zorgen over de topicwildgroei, dus toch maar ff hier (het is nu toch vrij rustig op de streams).
Draagt Eric hier nu een stropdas, en is het zeg maar modern dat op die manier te dragen.
[afbeelding]
Kan niet.....krijgt hij last van zijn rug.........duhhhh.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:32 schreef Marrije het volgende:
Japie zit te snoepen.
Nou, meteen maar weer op die fiets dan.
Oh, gemist, hij fietst helemaal niet meer?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan niet.....krijgt hij last van zijn rug.........duhhhh.
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 18 maart 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het vermoeden dat de pammetjes niet alleen bij braaaaaaaajen zijn terechtgekomen, maar ook bij Billie.
Amanda vroeg ooit eens wat dat was.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee joh, ik ben het. ik weet weinig van diit soort middeltjes, vredelievend als ik ben
Moet ik ineens weer aan dat krijtstreeppak van Wilgo denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef lady1 het volgende:
of dat jaap net de waarheid verteld en dat natasia naar een feest is
Billie snoept nu en doet verder niks meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, gemist, hij fietst helemaal niet meer?
Is het nu de loopband? Of zakt ie dan door zijn knieen![]()
zou wel de krijtstreeppakken verklaren waar Wilgo het over had in het telefoongesprek met Natasquote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef lady1 het volgende:
of dat jaap net de waarheid verteld en dat natasia naar een feest is
Maar als Japie helemaal niet meer gaat sporten dan is zijn grootste doel onhaalbaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie snoept nu en doet verder niks meer.
Geweldige beschrijvingquote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda vroeg ooit eens wat dat was.
Bart: dat is een energiedrankje.
Amanda: oooh, dus daar krijg je echt energie van? Hoog gilletje en oh.my.God!
Bart: deed 2 duimen omhoog.![]()
Amanda: oooh okéééé! hoog gilletje en gaat met haar handen door het haar.
Shit........nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
zou wel de krijtstreeppakken verklaren waar Wilgo het over had in het telefoongesprek met Natas
"Veel gebeurt door tijd maar meer door jezelf"quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
Brian heeft een Winston Churcill quote ? Heeft iemand het onderschept ...![]()
ze zijn getrouwdquote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit........nog niet aan gedacht.
Het zal toch niet??????????
Ik nie snap niequote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetjequote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
ventjuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |