T is weekend schat, dan mag datquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Erics kleutertjesniveau, en dat weet je heel goed.
Hij ligt nu trouwens midden op de dag in bed.
ja en rat zit de heeeeeeeeeeeeele dag achter de computer (eigenlijk net als ikquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Erics kleutertjesniveau, en dat weet je heel goed.
Hij ligt nu trouwens midden op de dag in bed.
Kijk even wanneer deze gast is binnengekomen op het forumquote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, nu weet ik het zeker, jij volgt het programma pas 1 week
Als ik Hedda was zou ik ze niet aannemen, wat eenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef Clank het volgende:
Oeps Huub is Hedda's verjaardag vergeten. Hij wil kijken of het nog te regelen is om haar een boeket bloemen te sturen.
die zitten er wel meer in dat huis....en die mogen van mij eerst naar huisquote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar je zit daar nou eenmaal met domme mensen, wat verwacht ze dan? Ik vindt er ook best leuk maar het is toch geen schande om te zeggen dat er gewoon niets uitkomt. Huub heeft haar nodig om te doen en laten wat ie wil maar voor de rest is ze totaal ovebodig
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Met wat? rokend in een stoel hangen?(ze zou eens kunnen koken
)
Kijk hier maar eens naar, met droge ogen............quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik betrapte me er vandaag zelfs op dat ik Eric walgelijker vind dan Brian.
Met zijn kleutertjes-pestgedrag.
Yes. vanmiddag tijdens het internetten heeft hij een keer LAAA LAAA LAAA gedaan. Hij was vet goed bezig.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand Brian eigenlijk al zien oefenen met zingen.![]()
Juf Judith heeft duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling is dat hij op het laatste moment begint met oefenen.![]()
En wanneer is die kookwedstrijd tussen Amanda en Huub, voor 1000 cp.
En waarom oefenen zij niet, vandaag is een goede gelegenheid om te gaan koken.
maar jij ben Hedda nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als ik Hedda was zou ik ze niet aannemen, wat eenaktie
Dat mag je niet meereken vind ik. Maar goed, voor de rest hangt ze als een zoutzak in een stoel, lodderig voor zich uit te kijken, de ene peuk na de andere weg te paffen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft overigens voor prachtige tv gezorgd vorige week. Dit had ze niet zelf in de hand maar geen enkele uitzending heeft zoveel indruk op me gemaakt als die van vorige week.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).
Vertel mij eens, wat al die andere bewoners dan toch voor geweldige dingen doen?
Jaap heeft heus wel door dat dit niet oprecht is en de vriendschappelijke benadering van Brian wél.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint weer op zo`n zogenaamd vriendschappelijke toon tegen Jaap.
waarom is bloemen laten bezorgen nou weer laf......................omdat jij dat zeker nooit doetquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Is ook laf, bloemen bezorgen.
Walgelijke aktie eigenlijk.
Hij kan haar beter ff bellen.
Neehee, het ging over HUUB.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap heeft heus wel door dat dit niets te maken heeft met de oprechtheid van Brian jegens hem.
Hedda is zijn ex-vriendin hoor! Om dan nog een boeket te laten bezorgen is gewoon hartstikke lief!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Is ook laf, bloemen bezorgen.
Walgelijke aktie eigenlijk.
Hij kan haar beter ff bellen.
Weet je wat .... Je hebt volkomen gelijk ........ en dan zijn we nu verder van jouw gezeur af !quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef product het volgende:
[..]
Dat mag je niet meereken vind ik. Maar goed, voor de rest hangt ze als een zoutzak in een stoel, lodderig voor zich uit te kijken, de ene peuk na de andere weg te paffen.
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint weer op zo`n zogenaamd vriendschappelijke toon tegen Jaap.
Eric hangt weer rond bij Huub.
Lekker belangrijk, ik postte eerst onder een andere naam, uitgeslapen...Had op een gegeven moment echt even gehad met de hele tijd achter de pc te hangen..Ga ook es met vakantie..daar kikker je van op!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even wanneer deze gast is binnengekomen op het forum![]()
![]()
![]()
eens, sterker nog, er heeft niemand een doel wat ook maar 1seconde boeiend is om naar te kijken.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde hecht aan die stomme doelen. Wat kan mij 't nou schelen of er 'n bewoner zit die 'n opleiding wil volgen, motorrijles wil, paaldansen wil, dichten wil, acteren wil etc. etc. of gewoon de hele dag lopen rellen, zwemmen en eten. Zolang 't maar leuk kijken is![]()
Binnen dat huis is dat ook de hele tijd de grote vraag, waarom durft niemand gewoon te zeggen: ik kom hier gewoon 'n paar jaartjes lekker vakantie nemen en lol trappen met de mogelijkheid dit huis te winnen?Is dat zo genant om te zeggen ofzo? Beetje zelfspot mag ook wel, zo hoogstaand is 'n programma als de Gouden Kooi nou ook weer niet.
Toen ik keek stond Eric naast Huub bij de ene stoel op het kantoor, en zat Jaap op de andere stoel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellen.
Dat is volgens mij exact de insteek van vooral Huub en Eric?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde hecht aan die stomme doelen. Wat kan mij 't nou schelen of er 'n bewoner zit die 'n opleiding wil volgen, motorrijles wil, paaldansen wil, dichten wil, acteren wil etc. etc. of gewoon de hele dag lopen rellen, zwemmen en eten. Zolang 't maar leuk kijken is![]()
Binnen dat huis is dat ook de hele tijd de grote vraag, waarom durft niemand gewoon te zeggen: ik kom hier gewoon 'n paar jaartjes lekker vakantie nemen en lol trappen met de mogelijkheid dit huis te winnen?Is dat zo genant om te zeggen ofzo? Beetje zelfspot mag ook wel, zo hoogstaand is 'n programma als de Gouden Kooi nou ook weer niet.
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niksquote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Sjezus. Wálgelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen ik keek stond Eric naast Huub bij de ene stoel op het kantoor
kost best veel energie hoor dag in dag uit je kont tegen de krib te gooien, dat eist zijn tolquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellen.
juist jaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij exact de insteek van vooral Huub en Eric?
geweldig eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Heeft Huub eigenlijk wel doelen behalve non stop rocken?
Obsessief tegengas noemen we datquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Volgens mij niet. Zijn enige doel is tv maken, en voor de winst gaan. Het enige goede doel lijkt me, wanneer je in een tvprogramma zit waar een prijs te verdienen valtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Prima instelling lijkt me, maar bij Amanda was destijds iedereen behoorlijk verbolgen over het feit dat ze helemaal niets had bedacht van te voren om te bereiken?!?!?!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niks
Kloon dus, hoe beviel je ban?????Negeermodus vanaf nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef product het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik postte eerst onder een andere naam, uitgeslapen...Had op een gegeven moment echt even gehad met de hele tijd achter de pc te hangen..Ga ook es met vakantie..daar kikker je van op!
1 van de 6000 denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja sorry, ik herhaalde mezelf..futje. Maar ik doe het niet om te sarren, ik geef gewoon mijn visie op het spel. De kunst is voor Brain en Jaap om Huub en Eric zoveel als mogelijk is te negeren en elke keer Sylvia te bashen (met zijn allen) met stemmingen etc. Huub en Eric dingetjes gunnen maar stelselmatig Sylvia naaien. Ik denk gewoon dat dat een goeie strategie is. Jammer dat Brain en Jaap er niet op komen
Ik vind het ook leuk hoor. Ik vroeg me dat gewoon af. Hij heeft gelukkig niet van die irritante doelen zoals autorijden, dichtbundels, cursussen volgen..quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...
Tijd om de rat eens een passiviteits-sanctie op te leggen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al eens op haar flikker gehad van de redactie, omdat ze zo passief is.
Sindsdien roert ze zich iets meer in de stemmingen, maar dat is het dan ook wel.
Voor mij is dat genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens naar, met droge ogen............
http://www.youtube.com/watch?v=5ywqSXt5u3I
Ik was mijn password vergetenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kloon dus, hoe beviel je ban?????Negeermodus vanaf nu.![]()
tja Amandel wist helemaal niks................die wist eigenlijk niet eens wat de gouden kooi inhieldquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef product het volgende:
[..]
Prima instelling lijkt me, maar bij Amanda was destijds iedereen behoorlijk verbolgen over het feit dat ze helemaal niets had bedacht van te voren om te bereiken?!?!?!
Beter dan de hele dag studeren en brieven schrijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |