Ik hoop niet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetje![]()
Die ligt gewoon te wippen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit........nog niet aan gedacht.
Het zal toch niet??????????
Aantal dagen voor de 2 uurs stemming. Natas krijgt brief, moet direkt haar zus bellen. Krijgt ze haar moeder aan de telefoon, net net uit Suriname is gekomen. Natas heeft aan 1 minuut genoeg om dat gesprek af te ronden (op zich al vreemd) Resterende tijd gebruikt ze om Wilgo te bellen. Hier komen de krijtstreeppakken ter sprake. Natas vindt dat Wilgo de verkeerde kleur heeft gekocht. Waar ze voor bedoeld zijn wordt niet duidelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik nie snap nie
Krijtstreep .. telefoon .. wilgo en natasia
Zou iemand dit willen/kunnen toelichten.
die komt gillende uit de auto...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
pammetjes? help me tisdat?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat Braaaaaaaajen en Billie stijf staan van de pammetjes, let op Fokkers.
Ze zijn veel te relaxed........en zweten als koeien, die Billie op BBQ wil leggen.
Klopt hoor ze staan echt stijfquote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat Braaaaaaaajen en Billie stijf staan van de pammetjes, let op Fokkers.
Ze zijn veel te relaxed........en zweten als koeien, die Billie op BBQ wil leggen.
Vieze loverboy.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian wil Huub uitdagen tot sexuele intimidatie via Amanda.
Hè... hoe wil hij dát bewerkstelligen??quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Echt DGK moet gaan ingrijpen hoor....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vondquote:
1 theelepeltje met zaad zwaarder......quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
dat vraag ik me ook al tijden af, de zin daarvan ontgaat mij...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Waarom toch áltijd standaard het geluid wegdraaien zodra er getelefoneerd wordt?
Maakt ook echt een betrouwbare indruk..
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............quote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Aantal dagen voor de 2 uurs stemming. Natas krijgt brief, moet direkt haar zus bellen. Krijgt ze haar moeder aan de telefoon, net net uit Suriname is gekomen. Natas heeft aan 1 minuut genoeg om dat gesprek af te ronden (op zich al vreemd) Resterende tijd gebruikt ze om Wilgo te bellen. Hier komen de krijtstreeppakken ter sprake. Natas vindt dat Wilgo de verkeerde kleur heeft gekocht. Waar ze voor bedoeld zijn wordt niet duidelijk
Maakt het uit?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef demins het volgende:
Neuken ze nog of trouwen ze eerst?
naar een fesst met haar ouders denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef demins het volgende:
Neuken ze nog of trouwen ze eerst?
Ze is om 17.40 weggegaan dus officieel zou ze nu terug moeten zijn. Maar ja ik denk dat ze de reistijd niet meerekenen (iit met Bart en Lesley). Dus over een uur zou ze terug moeten zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt zdngmw terug?
Nu nog wel ,maar zou ze er ook zo over denken als ze dronken is geweest, niet meer weet wat er is gebeurt en Brian haar dingen gaat wijsmaken?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vond
Brian![]()
![]()
Ik heb je net een linkje gegevenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef milk-shake het volgende:
hallloooooo zeg ff wat zijn pammetjes????? pado's wiet joints...........iets in die richting![]()
gaat toch nooit lukken, en door die uitspraak weetje gewoon al dat Brian bang is dat Huub haar gaat palen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Echt DGK moet gaan ingrijpen hoor....
Als iemand zich al vergrepen heeft aan Amanda is het Brian zelf.
Dan heeft ze toch meer dan 1 hersencel. Ik begin een heel klein beetje te geloven in een positieve ontwikkeling van Amanda.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Aan haar reactie kon je ook merken dat ze het belachelijk vond
Brian![]()
![]()
Dat was "humor".quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hahaha die Brian vind 0-0 gelijk spel maar 1-1 niet. How stupid can you be MENNNNNN
maat 38......quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............
He?? Past zijn maatje 38??quote:Op zondag 18 maart 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze nu in maatje 38 past, wilde Natasia een krijtstreeppak voor haarzelf ............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |