Is een nepsite.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
OT
Nu ze het toch over blogs hebben.
Wat een belachelijk artikel staat er op http://www.kingjaap.nl/
Die gast snapt er werkelijk helemaal niks van.
Ga jij Talpa kijken? Ikke niet hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef milk-shake het volgende:
ik ga ff nieuwe serie voetbalvrouwen kijken ................later
Hij heeft nou niet meer zo'n haast...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Hij had het er al opgezet voordat er toch besloten werd dat de stemming toch unaniem naar Syl was gegaan. Heeft het (nog) niet aangepast
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.quote:
Stukje heeft jaap er wel opgezet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.
Dat is http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ ook. Wel door Huub zelf maar dan dus ook niet officieelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is in het leven geroepen door een buitenstaander, de officiele web-logs staan op de Tien-site.
Nee, die buitenstaander doet alleen het beheer van die site. Het is Jaap zijn eigen site, en hij logt daar ook zelf. Hij had dit gelogt, in de veronderstelling dat de stemming niet geldig zou worden verklaard, maar helaas...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga mee, echt irritant is het die draaitafel niet dan is het die piano welquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
Nu ga ik naar Eemnes om die pianoklep dicht te slaan !!!![]()
inderdaad van mij magtie ook wel ophouden met dat gepingelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
Nu ga ik naar Eemnes om die pianoklep dicht te slaan !!!![]()
Is écht de site van Jaap! Is net zoiets als dat Huub een bestaande web-log mag gebruiken. De site van Jaap zal binnenkort ook wel op de 10 site staan.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
jawel er zit wel iemand in de zaal met een wereldbeeld van een garnaal. Na de proza is het sex met Amanda die door de lul van brian wordt gekiel haal. Die putlucht uit de kut van amanda waar een vuilnisman zijn neus van ophaalquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
confrontaal een rat zonder moraal al dichtend in een lege zaal en een gebrek aan inhoudelijke kennis van de nederlandse taal nooit gehoord van de dikke Vandaal ik stop nu dit wordt echt te banaal
ik heb het geluid al een tijd uitstaan, stapelgek word je ervanquote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad van mij magtie ook wel ophouden met dat gepingel![]()
Ok, ik geef mijn ongelijk toe,dan is hij dus nog dommer dan ik al dacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, die buitenstaander doet alleen het beheer van die site. Het is Jaap zijn eigen site, en hij logt daar ook zelf. Hij had dit gelogt, in de veronderstelling dat de stemming niet geldig zou worden verklaard, maar helaas...
Mag weer aan ETEN!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik heb het geluid al een tijd uitstaan, stapelgek word je ervan![]()
Morgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef Tissik het volgende:
Wanneer krijgt Brian de uitslag van zijn SOA test eigenlijk?
Das een hek gekkiequote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef F1reB1rd het volgende:
Poort in beeld, Natas terug ???
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef klootje het volgende:
HEY NAtaSIA IS AL THUIS JONGENS EN IK BEN NET GEBELD WAS GEEN WARM WELKOM WAT ZE KREEG IN DER BUURT HWHAHAHAHAHA KEN MENSEN UIT DER BUURT?
Reactie van tien.tv,ik hoop dat het waar is,ik heb alleen het tweede woord veranderd.
Drama Queenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Wat een auto's op de oprijlaan.
Wilgo zal wel gedacht hebben: your wish is my command (uitelkaar getrokken worden)quote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tasia loopt een beetje wijdbeens ...... stevige beurt gehad ?
Waar lees je dat dan????quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef klootje het volgende:
HEY NAtaSIA IS AL THUIS JONGENS EN IK BEN NET GEBELD WAS GEEN WARM WELKOM WAT ZE KREEG IN DER BUURT HWHAHAHAHAHA KEN MENSEN UIT DER BUURT?
Reactie van tien.tv,ik hoop dat het waar is,ik heb alleen het tweede woord veranderd.
Oeps...quote:
Toen volgde ik DGK nog nietquote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat mogen ze. Denk maar eens aan de Nathanael blog 'rel'...
Viel wel meequote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze is blij, toch uit elkaar getrokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |