ben niet zooo anti-jaap als sommige anderen hier, maar je wordt wel gek van dat gesnuif en gehijg en voorals als hij iets aan het eten is, door het microfoontje hoor je alles erg duidelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef milk-shake het volgende:
het zuchten en steunen van jaap hoor je overal boven uit![]()
ben vreselijk jaloersquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Zeker een Huub fan die het met 4 hoeren mag doen of ben je jaloers Amanda heeft toch duidelijk gezegd dat ze er van houd en er elke dag van kan genieten..![]()
Ja, dat zal het zijn. Als je iemand een del vindt dan ben je vast jaloers.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Zeker een Huub fan die het met 4 hoeren mag doen of ben je jaloers Amanda heeft toch duidelijk gezegd dat ze er van houd en er elke dag van kan genieten..![]()
Ja, naar Suriname heen en weer (Wilgo woont toch daar) is heeel veeel reistijdquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me nix verbazen dat heet veeeel later gaat worden![]()
Eerst een nabespreking met de febo.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
rond 20.30 anders krijgen ze mot met heeeeeeeeeeeeeeeeel fok![]()
nouquote:Op zondag 18 maart 2007 20:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
rond 20.30 anders krijgen ze mot met heeeeeeeeeeeeeeeeel fok![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Ja, naar Suriname heen en weer (Wilgo woont toch daar) is heeel veeel reistijd
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Hebben ze ook eten voor Natasia, die zal zo thuiskomen
dan deelt ze maar met jaapquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Huub krijgt hem bij iedere hoer omhoog, maar bij snollie heeft hij toch al meerdere keren hartelijk bedankt!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Vandaag... het volgende:
Sterker nog, volgens Eric zou het heel goed voor haar imago zijn als ze nu met Huub naar bed zou gaan.
hoeft niet, die heeft genoeg moeten slikkenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Prosac het volgende:
Wat zeg je het toch mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub krijgt hem bij iedere hoer omhoog, maar bij snollie heeft hij toch al meerdere keren hartelijk bedankt!![]()
![]()
Ben benieuwd... zou Natsy een tegenvaller hebben? Wilgo heeft inmiddels een leuke relatie met de buitenvrouw toch? Hij heeft Nastyy alleen voor de centen. En dan wil ze nu seks? Even prive met de vibrator, het zijn maar twee uurtjes en Wilgo lijkt me geen Huub![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoeft niet, die heeft genoeg moeten slikken![]()
Verwacht je een inwendig onderzoek dan ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee helemaal geen controle mogelijk dus![]()
Ik ken het wel, weet alleen de titel niet, sorry.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Nicoss het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet wat Huub telkens speelt?
optreden vanavond, dus er zal wel het een en ander geistalleerd moeten wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef Prosac het volgende:
Waarom de f$ck eten ze in kantoor? Moet er weer iets in het huis gedaan worden?
he bah nee joh, alleen wil ik graag weten hoelang ze weg was.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Verwacht je een inwendig onderzoek dan ?![]()
volgens mij Ave Maria van J.S. Bachquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Nicoss het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet wat Huub telkens speelt?
Love you more (than i can say) als ik het geod hebquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken het wel, weet alleen de titel niet, sorry.
Aleen maar messen. Ik hoop dat ze een beetje scherp zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Geweldige tafelschikking van Snollie.
[afbeelding]
Iddquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Love you more (than i can say) als ik het geod heb
Moest ik toch zomaar even lachen om Amanda!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Amanda: was je aan het slapen Syl?
Sylvia: nee, ik was aan het mediteren
Amanda: Oooh ja, dat moet ook gebeuren he.
Toen zag je Sylvia kijken en denken,"Oh my God!!".
Die heeft ontzettend liggen snurken volgens mij aan die ogen te zien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Geweldige tafelschikking van Snollie.
[afbeelding]
Er lopen al allerlei mensen spullen te sjouwen door het huisquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef bosb het volgende:
[..]
optreden vanavond, dus er zal wel het een en ander geistalleerd moeten worden
Van Racoonquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
and FIGHT!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef milk-shake het volgende:
nou eten.......................
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Aleen maar messen. Ik hoop dat ze een beetje scherp zijn![]()
Thanxquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik leef met je meequote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Moest ik toch zomaar even lachen om Amanda!![]()
geen vrije plaats voor de camera?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat wel erg ver he met je ergenis, hoe had ze het dan anders moeten doen ?
![]()
Die missen ze nu dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef milk-shake het volgende:
ik ga ff nieuwe serie voetbalvrouwen kijken ................later
Ja dat mogen ze. Denk maar eens aan de Nathanael blog 'rel'...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef Prosac het volgende:
mogen ze elkaars blog ook lezen eigenlijk?
Hij had het er al opgezet voordat er toch besloten werd dat de stemming toch unaniem naar Syl was gegaan. Heeft het (nog) niet aangepastquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
OT
Nu ze het toch over blogs hebben.
Wat een belachelijk artikel staat er op http://www.kingjaap.nl/
Die gast snapt er werkelijk helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |