WAT RAAR>>>>>>>>quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden geleden al eens geprobeerd om een uitgever te vinden,
maar die uitgevers vonden zijn 'werk' stuk-voor-stuk het uitgeven niet waard....
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef CARLAK het volgende:
De bewoners genieten ieder voor zich van de rust in de villa. Het is duidelijk te zien dat ze weer een beetje op adem komen en hun krachten aan het sparen zijn voor het geval SHE weer compleet is. Zelfs de vogels zijn nu niet meer te horen en genieten van een middagslaapje.
dat wou ik net postenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef daWeasel het volgende:
oftopic: psv-ajax 0-2
Brian wil de bundel in eigen beheer gaan uitgeven. Zeg maar op de Sonja Bakker methode. Moet kunnen met die 50.000 euro.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden geleden al eens geprobeerd om een uitgever te vinden,
maar die uitgevers vonden zijn 'werk' stuk-voor-stuk het uitgeven niet waard....
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
uhm als ik zie hoe amanda die acryl aanbrengt...
ik weet dat ze nog aan het leren is, maar het ziet er niet normaal uit.
ik denk niet dat iemand haar straks zestig euro lapt voor een paar misvormde klauwen.
die was toch voor NETTY........................quote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian wil de bundel in eigen beheer gaan uitgeven. Zeg maar op de Sonja Bakker methode. Moet kunnen met die 50.000 euro.![]()
De komende uren zal er niets gebeuren dus neem je tijd zou ik zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef bosb het volgende:
haha, t is rust en zit vollop te genieten van een fantastische voetbalwedstijd, maar als ik dit zo lees hoef ik de streams niet eens aan te zetten voor dat kwartiertje
Je vergeet die jam uit z'n oren, zattie gisteren balletjes van te draaien. Heeftie nu ook ongetwijfeld al een keer gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:59 schreef ericahysterica het volgende:
jaap likt ook steeds aan zijn vingers als hij de bladzijden omslaat daar zit inmiddels oud brood en neuspulk aan. De rest wil ik gewoon ff niet weten
Volgens mij zijn die 50.000 euris naar de schuldeisers van maquote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die was toch voor NETTY........................![]()
Zit er dik in dat hij ook teenschimmel en roos heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je vergeet die jam uit z'n oren, zattie gisteren balletjes van te draaien. Heeftie nu ook ongetwijfeld al een keer gedaan.
thnx... Ik blijf lekker in mijn "ajax overwinnings" roes en zal me niet laten deprimeren door de streams aan te zettenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De komende uren zal er niets gebeuren dus neem je tijd zou ik zeggen![]()
is daar ook een smakelijk recept voor?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zit er dik in dat hij ook teenschimmel en roos heeft![]()
Ik ken iemand die dat met een kookboek heeft gedaan zijn gang en logeerkamer staan al 2 jaar vol met zijn boeken hij heeft een enorme schuld en circa 30 boeken verkochtquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian wil de bundel in eigen beheer gaan uitgeven. Zeg maar op de Sonja Bakker methode. Moet kunnen met die 50.000 euro.![]()
Heel goed plan ... ik sluit me daarbij aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef bosb het volgende:
[..]
thnx... Ik blijf lekker in mijn "ajax overwinnings" roes en zal me niet laten deprimeren door de streams aan te zetten
nicequote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
confrontaal een rat zonder moraal al dichtend in een lege zaal en een gebrek aan inhoudelijke kennis van de nederlandse taal nooit gehoord van de dikke Vandaal ik stop nu dit wordt echt te banaal
Eigenlijk zou ik best willen weten hoe jaap eruit ziet als hij slank is. Zou het dan een 25 jarige hunk zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef proh het volgende:
ik vind het er ranzig uit zien wanneer Joop aan het eten of drinken is, die geluiden ook, werkelijk waar. En wat ook ranzig is, is dat hij elke keer aan zijn vingers likt wanneer hij een bladzijde omslaat.
Gewoon een ranzig ventje die Jaap...
Schulden van Brian en verhuiskosten van Ma.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die 50.000 euris naar de schuldeisers van ma![]()
SYLVIAquote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef Sporti het volgende:
Amanda : hoe schrijf je SILVIA??
Voor 5000,- heeft ie een prachtig bundeltje in een gedichtenbundeloplage!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Sylvia toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef Sporti het volgende:
Ik denk dat het een 35 jarige eikel is, want een normaal gewicht voor Joop gaat nog wel 10 jaartjes duren denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best willen weten hoe jaap eruit ziet als hij slank is. Zou het dan een 25 jarige hunk zijn?
en heeft de plaatselijke voetbalvereniging weer wat voor de oudpapier opbrengstquote:Op zondag 18 maart 2007 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor 5000,- heeft ie een prachtig bundeltje in een gedichtenbundeloplage!
Sylvia?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef Sporti het volgende:
Jaap wordt nooit een 'hunk', daar zijn meer dingen voor nodig dan alleen een normaal postuur!!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best willen weten hoe jaap eruit ziet als hij slank is. Zou het dan een 25 jarige hunk zijn?
Daar hoorde zij d'engelen zingen!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
Hoor ik nou amandel zingen??????????
Als hij 100 kilo afvalt heeft hij een paar kilo vel over alleen al van zijn buik hangt dat bijna op zijn knieeen,quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |