Zou je wel graag Jaap als personeelsmanager tegenover je hebben ?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bart en makelaar................ ik zou nog geen bouwdoos van hem kopen,
jaaaaaaaaaaaaaa heb je hem door!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef lady1 het volgende:
ik erger me dan wel vaker aan huubje de laatste tijd maar nu merk je toch weer er is helemaal niets te beleven zonder hem
Bij Bart Smit is het niveau van het verkopend personeel ongeveer gelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bart en makelaar................ ik zou nog geen bouwdoos van hem kopen,
klopt huub brengt in ieder geval leven in de brouwerijquote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef lady1 het volgende:
ik erger me dan wel vaker aan huubje de laatste tijd maar nu merk je toch weer er is helemaal niets te beleven zonder hem
zou wel leuk zijn voor ze..........quote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef Ashrak het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van het forum richting Zandvoort gegaan ?
Zag vanmorgen wel iets voorbijkomen.
die spel- en grammaticale fouten en die zelfverzonnen woordenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
Brian is weer gedichten aan het schrijven en onderstaand gedicht wil ik jullie niet onthouden.
Het is tot nu toe toch te saai voor woorden, daarom een paar woorden van the master himself!
Confrontaal
-geneuzel-
Confrontaal breng ik dit loyaal
In deze zaal
Voor jullie allemaal
Brian Kubatz
Van Brian z'n eigen site, is eigenlijk om te janken, als het niet zo lollig was![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
Brian is weer gedichten aan het schrijven en onderstaand gedicht wil ik jullie niet onthouden.
Het is tot nu toe toch te saai voor woorden, daarom een paar woorden van the master himself!
Confrontaal
Confrontaal komt dit signaal aan zoals
Een hoofd stoot tegen een paal
Vooraf aan dit podium
Smeren we onze wonden in met jodium
Nu te laat is vroeg bejaard
Rapper host of poëtica samen brengen we de
Harmonica tussen integratie en sympatica
Dit is een classica met logica
Ook al was me opleiding informatica
Leef niet in de rush van
Een Tell Sell belofte
Want voordat je het weet
Is het jouw leven dat voorbij flopte
Perfect is niet eens lekker correct
Maar een moraal schandaal
Dat wisten we gisteren al
Zie het leven al geen bouncende bal
Leuk in het begin daarna wordt je
De verharding van je eigen skin
Geschopt, getrapt, beklapt
Maar sterk en toch niet afgestapt
Confrontaal breng ik dit loyaal
In deze zaal
Voor jullie allemaal
Brian Kubatz
Van Brian z'n eigen site, is eigenlijk om te janken, als het niet zo lollig was![]()
MG ongeloofelijk die gozer moet echt geholpen worden hoor![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
'Gedicht'
Brian Kubatz[/b]
Hij schrijft net zoals hij lult, er komt dus geen zinnig woord uit, het is te triest voor woorden.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
Ik zou geen enkele bewoner tegenover me willen hebben, tis een luxe die streamsquote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zou je wel graag Jaap als personeelsmanager tegenover je hebben ?
Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken.
Gedichten op WC papier bedoel jequote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
Is Brian eigenlijk een closet-comedian?
en dat te bedenken dat sommige mensen huub en syl weg willen hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Werkelijk te saai om aan te zien, laat Huub en Sylvia maar terugkomen !
[afbeelding]
Ik kan niet wachten op een eerlijke mening van een uitgeverquote:Op zondag 18 maart 2007 15:12 schreef milk-shake het volgende:
wtf heeft ie t over....................en hij wil een gedichten bundel uit brengen
![]()
afdeling snode plannen???quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Brian nu eigenlijk aan het doenHij leest z'n post en gaat dan steeds het internet op om iets op te zoeken lijkt wel..
![]()
Ik erger me vaak groen aan Huub en slaap in van Silvia haar verhalen, m.a.w. ik hoor niet bij de Sil en Huub volgelingen, maar dat wil niet zeggen dat ze van mij weg moeten hoor!! Brian, Amanda, Jaap en Nastasi eerst en dan zien we verderquote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat sommige mensen huub en syl weg willen hebben
niemand anders kan dit verzinnen ...hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef Spoko het volgende:
ik dacht dat dat een grap van een fokker was dat "gedicht", maar is echt door hem geschreven dus?
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef Spoko het volgende:
ik dacht dat dat een grap van een fokker was dat "gedicht", maar is echt door hem geschreven dus?
gelukkigquote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik erger me vaak groen aan Huub en slaap in van Silvia haar verhalen, m.a.w. ik hoor niet bij de Sil en Huub volgelingen, maar dat wil niet zeggen dat ze van mij weg moeten hoor!! Brian, Amanda, Jaap en Nastasi eerst en dan zien we verder![]()
Hij heeft een paar maanden geleden al eens geprobeerd om een uitgever te vinden,quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een eerlijke mening van een uitgever![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |