Ja, dat wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef Sporti het volgende:
Wel jammer dat HES deze kostbare tijd zonder Nastasi niet gebruikt om Brian het laatste zetje te geven, die staat al de hele dag op springen en zonder zijn lijfwacht moet het toch een makkie zijn hem over de rooie te jagen![]()
Relklonen worden hier gewoonlijk genegeerd. Maar bij deze heb je 10 seconden aandacht van me gekregen, geniet er maar van...quote:Brain moet het slimmer spelen. Samen met Jaap telkens als eric en huub iets flikken consequent Sylvia sarren....Daarmee heb je Huub en captain yellowteeth het meest
Huub heeft nog plannen voor tijdens het eten (Flink zeiken over het foto-lijstje)quote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar als ze inderdaad geen actie mogen ondernemen wordt het steeds saaier en saaier.
Mogen, denk je echt dat ze nu opdracht hebben gekregen om Brian met rust te laten nu Nastasi weg is?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar als ze inderdaad geen actie mogen ondernemen wordt het steeds saaier en saaier.
Dat weet ik wel zeker, anders wordt tha brodda echt parra, en kan zdngmw er niet tussen springen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mogen, denk je echt dat ze nu opdracht hebben gekregen om Brian met rust te laten nu Nastasi weg is?
Zou me niets verbazen. Brainless heeft al zoveel overtredingen begaan en is nog nooit bestraft. Dus waarom zouden ze hem dit keer niet beschermen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Sporti het volgende:
Mogen, denk je echt dat ze nu opdracht hebben gekregen om Brian met rust te laten nu Nastasi weg is?
Blijf je jezelf nu herhalen? Doe je dit om te sarren of om je mening te geven?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef product het volgende:
Brain moet het slimmer spelen. Samen met Jaap telkens als eric en huub iets flikken consequent Sylvia sarren....Daarmee heb je Huub en captain yellowteeth het meest
ja zo hou je een programma wel draaiendequote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, anders wordt tha brodda echt parra, en kan zdngmw er niet tussen springen.
De uitlatingen op de tien-site zijn echt niet pro-braaajen. Dat beschermen zie ik daarom ook niet zo zitten.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Brainless heeft al zoveel overtredingen begaan en is nog nooit bestraft. Dus waarom zouden ze hem dit keer niet beschermen?
Ja sorry, ik herhaalde mezelf..futje. Maar ik doe het niet om te sarren, ik geef gewoon mijn visie op het spel. De kunst is voor Brain en Jaap om Huub en Eric zoveel als mogelijk is te negeren en elke keer Sylvia te bashen (met zijn allen) met stemmingen etc. Huub en Eric dingetjes gunnen maar stelselmatig Sylvia naaien. Ik denk gewoon dat dat een goeie strategie is. Jammer dat Brain en Jaap er niet op komenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Blijf je jezelf nu herhalen? Doe je dit om te sarren of om je mening te geven?
Djeez, ik lees steeds maar dezelfde tekst?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef product het volgende:
Brain moet het slimmer spelen. Samen met Jaap telkens als eric en huub iets flikken consequent Sylvia sarren....Daarmee heb je Huub en captain yellowteeth het meest
MOOI!!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef scanman01 het volgende:
De redactie schiet weer wat leuke plaatjes.
[afbeelding]
Dat niet, maar die uitlatingen hebben minder consequenties dan een officiele waarschuwing, dus in die zin wordt hij wel beschermd.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De uitlatingen op de tien-site zijn echt niet pro-braaajen. Dat beschermen zie ik daarom ook niet zo zitten.
Scan top, ik krijg een Spanje gevoel hierbij. Kan ik wel gebruiken met dit kloteweer.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef scanman01 het volgende:
De redactie schiet weer wat leuke plaatjes.
[afbeelding]
Hij had zeker een officiele waarschuwing moeten hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat niet, maar die uitlatingen hebben minder consequenties dan een officiele waarschuwing, dus in die zin wordt hij wel beschermd.
excuus, maar vlgns mij worden die anderen er redelijk pissed off door wanneer je ze hun gang laat gaan n Sylvia stelselmatig etc. Brain heeft het wel eens geopperd maar niet doorgezet. Jammer, zou wel es willen zien hoe het dan gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Djeez, ik lees steeds maar dezelfde tekst?![]()
Om slim te kunnen spelen, moet je ook een beetje slim ZIJN. Je hebt het over Brian!!!!!![]()
Hoe lang kijk jij al?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef product het volgende:
en elke keer Sylvia te bashen (met zijn allen) met stemmingen
Hij begint zich steeds meer vast te lullen in zijn eigen hersenspinsels en de tijdbom waar we het een paar maanden geleden over hadden is er nog steeds. Het broeit in die rattenkop en die gaat binnenkort klappen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat niet, maar die uitlatingen hebben minder consequenties dan een officiele waarschuwing, dus in die zin wordt hij wel beschermd.
Hmmm, daar heb je wel gelijk in. Het is natuurlijk wel der eigen schuld door haar passiefe houding. Ze wekt gewoon een hoop irritatie op bij mensen.. Jammer voor haar dat ze er niets aan doetquote:Op zondag 18 maart 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk jij al?
Vanaf de eerste dag dat Sylvia het huis in kwam was men vijandig tegen haar, in het begin was het 9 tegen in, hoewel een aantal zoals Ilona er niet aan meededen. Al 6 maanden wordt ze gebashed en wordt haar niets gegund, maar dat heeft allemaal niets geholpen. Waarom zouden Jaap en Brainless er dan mee doorgaan? Verspilling van tijd en energie...
Als Brian stelselmatig Sylvia gaat pakken op de daden van Huub en Eric (dat is in feite wat de galbak bij gebrek aan lef al steeds doet), dan snijdt hij zichzelf behoorlijk in de vingers en wordt hij nog meer uitgekotst door het kijkend publiek dan nu al het geval is. Beter zou hij zijn sores uitvechten met de desbetreffende personen. Dan zou hij laten zien dat hij iig een paar hersencellen meer bezit dan vermoed wordt, en gedraagt hij zich iig als een vent ipv een kleuter die gaat stampvoeten als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
excuus, maar vlgns mij worden die anderen er redelijk pissed off door wanneer je ze hun gang laat gaan n Sylvia stelselmatig etc. Brain heeft het wel eens geopperd maar niet doorgezet. Jammer, zou wel es willen zien hoe het dan gaat
Brian durft niets alleen, hij kan slechts pionnen zoals Amanda en jaap daartoe aanzetten!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
excuus, maar vlgns mij worden die anderen er redelijk pissed off door wanneer je ze hun gang laat gaan n Sylvia stelselmatig etc. Brain heeft het wel eens geopperd maar niet doorgezet. Jammer, zou wel es willen zien hoe het dan gaat
Ik ben geen kijker van het eerste uur, waarom was die weerstand er dan tegen Syl in het begin? Of gewoon geen reden?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk jij al?
Vanaf de eerste dag dat Sylvia het huis in kwam was men vijandig tegen haar, in het begin was het 9 tegen 1, hoewel een aantal zoals Ilona er niet aan meededen. Al 6 maanden wordt ze gebashed en wordt haar niets gegund, maar dat heeft allemaal niets geholpen. Waarom zouden Jaap en Brainless er dan mee doorgaan? Verspilling van tijd en energie...
ik blijf het erg bijzonder vinden een hetero zo kusserig en lichamelijk met een homo te zien.quote:
Waarom is een passieve houding slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef product het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel gelijk in. Het is natuurlijk wel der eigen schuld door haar passiefe houding. Ze wekt gewoon een hoop irritatie op bij mensen.. Jammer voor haar dat ze er niets aan doet
Inderdaad, er is echt niet veel meer nodigquote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij begint zich steeds meer vast te lullen in zijn eigen hersenspinsels en de tijdbom waar we het een paar maanden geleden over hadden is er nog steeds. Het broeit in die rattenkop en die gaat binnenkort klappen.
Hoe lullig het ook klinkt maar door haar gezichtsuitdrukkking vrees ik. Ook haar manier van praten en het slecht uit haar woorden kunnen komen, constant saaie verhalen vertellen en er zelf heel hard om lachen werkt ook niet echt meequote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben geen kijker van het eerste uur, waarom was die weerstand er dan tegen Syl in het begin? Of gewoon geen reden?
Wat vreemd dan dat dat bij de kijkers absoluut NIET zo is.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef product het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel gelijk in. Het is natuurlijk wel der eigen schuld door haar passiefe houding. Ze wekt gewoon een hoop irritatie op bij mensen..
Die passieve houding kreeg ze juist DOORDAT de gehele groep vijandig tegen haar was. Ze was oorsprongkelijk gecast om de 'bitch' te spelen, maar tegen de verwachting in werd ze door de gehele groep als een indringer gezien, alleen omdat ze 1 week later in het huis kwam dan de 9 anderen. Dus als bescherming ging ze zich dus passief gedragen, en dat beviel haar wel (en 21% van de kijkers).quote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef product het volgende:
Het is natuurlijk wel der eigen schuld door haar passiefe houding.
een kenner, zie ikquote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef product het volgende:
[..]
Hoe lullig het ook klinkt maar door haar gezichtsuitdrukkking vrees ik. Ook haar manier van praten en het slecht uit haar woorden kunnen komen, constant saaie verhalen vertellen en er zelf heel hard om lachen werkt ook niet echt mee
Zal men daarop aan het wachten zijn? Das lelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij begint zich steeds meer vast te lullen in zijn eigen hersenspinsels en de tijdbom waar we het een paar maanden geleden over hadden is er nog steeds. Het broeit in die rattenkop en die gaat binnenkort klappen.
Denk je dat iemand dat kan spelen? Echt niet. En als het nep was, was hij er ná de stemming tegen hem wel mee gestopt. Huub is gewoon erg emotioneel en lichamelijk. Hij zegt ook zonder moeite tegen zijn broertje dat hij van hem houdt en geeft hem ook een kus. Ik vind het wel mooi om te zienquote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik blijf het erg bijzonder vinden een hetero zo kusserig en lichamelijk met een homo te zien.
grappig als huub het oprecht bedoelt, maar twijfel er nog steeds aan of dit niet met zieltjes winnen te maken heeft.
De enige reden daarvoor was, dat Sylvia als tiende bewoner een week later binnen kwam, en vooral Natasia begon te briesen dat Sylvia een vreemde eend in de bijt was omdat de "groep" {ja duh) al was gevormd en het "haar mensjes" waren, en Syl hoorde daar niet bij. Punt uit. Een aantal mensen gingen daarin mee, en zijn dat zelfs halsstarrig vol blijven houden, ookal zijn er na Syl nog diverse andere bewoners gekomen die ineens wél gewoon bij de groep (die niet bestaat) horen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben geen kijker van het eerste uur, waarom was die weerstand er dan tegen Syl in het begin? Of gewoon geen reden?
mensen kiezen het liefst voor de underdog. Ze komt al gauw over als dat zielige meisje dat door iedereen gepest wordt. Als Jaap zich bijvoorbeeld zo passief op zou stellen zou die ook stemmen winnen denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat dat bij de kijkers absoluut NIET zo is.
Inderdaad er moet toch eigenlijk niets vreemds aan zijn he.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Demk je dat iemand dat kan spelen? Echt niet. En als het nep was, was hij er ná de stemming tegen hem wel mee gestopt. Huub is gewoon erg emotioneel en lichamelijk. Hij zegt ook zonder moeite tegen zijn broertje dat hij van hem houdt en geeft hem ook een kus. Ik vind het wel mooi om te zien
Ze heeft ook al eens op haar flikker gehad van de redactie, omdat ze zo passief is.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef product het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel gelijk in. Het is natuurlijk wel der eigen schuld door haar passiefe houding. Ze wekt gewoon een hoop irritatie op bij mensen.. Jammer voor haar dat ze er niets aan doet
Oh ja dat heb ik haar inderdaad wel eens horen zeggen dat ze eigenlijk als 'bitch' gecast was. Was er ook niet iets dat er net iemand uitgestemd was of zo?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die passieve houding kreeg ze juist DOORDAT de gehele groep vijandig tegen haar was. Ze was oorsprongkelijk gecast om de 'bitch' te spelen, maar tegen de verwachting in werd ze door de gehele groep als een indringer gezien, alleen omdat ze 1 week later in het huis kwam dan de 9 anderen. Dus als bescherming ging ze zich dus passief gedragen, en dat beviel haar wel (en 21% van de kijkers).
Syl is juist degene die alles heel helder kan verwoorden, en meteen to the point komt. Syl is een heerlijk no-bullshit figuur. Ik houdurvan!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef product het volgende:
[..]
Hoe lullig het ook klinkt maar door haar gezichtsuitdrukkking vrees ik. Ook haar manier van praten en het slecht uit haar woorden kunnen komen, constant saaie verhalen vertellen en er zelf heel hard om lachen werkt ook niet echt mee
Ja, Jaap is echt te actief voor woorden!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
[..]
mensen kiezen het liefst voor de underdog. Ze komt al gauw over als dat zielige meisje dat door iedereen gepest wordt. Als Jaap zich bijvoorbeeld zo passief op zou stellen zou die ook stemmen winnen denk ik.
Ok, nu weet ik het zeker, jij volgt het programma pas 1 weekquote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
Als Jaap zich bijvoorbeeld zo passief op zou stellen zou die ook stemmen winnen denk ik.
nou we zien wel bij de volgende stemming.................toch??????quote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
[..]
mensen kiezen het liefst voor de underdog. Ze komt al gauw over als dat zielige meisje dat door iedereen gepest wordt. Als Jaap zich bijvoorbeeld zo passief op zou stellen zou die ook stemmen winnen denk ik.
zeker weten dat Huub oprecht is, wel een Haantje maar geen super Macho zoals die enge Brian die niet oprecht omgaat met Eric!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik blijf het erg bijzonder vinden een hetero zo kusserig en lichamelijk met een homo te zien.
grappig als huub het oprecht bedoelt, maar twijfel er nog steeds aan of dit niet met zieltjes winnen te maken heeft.
Nee, de kijker ziet dat Sylvia een hele sterke, maar vooral ook erg eerlijke en lieve vrouw is. Dáár gaat het om.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
[..]
Ik zie ook al de echte kenner tevoorschijn komenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
[..]
je bedoelt jaap?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
zeker weten dat Huub oprecht is, wel een Haantje maar geen super Macho zoals die enge Brian die niet oprecht omgaat met Eric!
ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl is juist degene die alles heel helder kan verwoorden, en meteen to the point komt. Syl is een heerlijk no-bullshit figuur. Ik houdurvan!
tja maar ook dat is lekkkkkkuuuuurrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Lynn-Live het volgende:
Je kan van Natasja zeggen wat je wilt, maar als zij niet kookt kookt er niemand. Het wordt vanavond dus weer piza bestellen...
Jaap heeft een enorme potentie, qua humor en intelligentie.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja, Jaap is echt te actief voor woorden!![]()
Dat vind ik niet zo lelijk. De manier waarop hij zich heeft gedragen tijdens de afgelopen maanden, zijn para-gedrag, zijn door hemzelf bewerkstelligde (!) isolement van de grote groep (en van de streamers/kijkers) verdienen gewoon een vette afstraffing. Laat hem maar eens flnk door het lint gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zal men daarop aan het wachten zijn? Das lelijk![]()
Maar ik vind wel dat het SHE moeilijk wordt gemaakt dan die anderen, zouden ze dan toch rekening houden met de intelligentie van de mensen?
100 punten erbij voor Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Lynn-Live het volgende:
Je kan van Natasja zeggen wat je wilt, maar als zij niet kookt kookt er niemand. Het wordt vanavond dus weer piza bestellen...
Tja maar daar moet ze eerst wel een tijdje over nagedacht hebben. In discussies heb ik haar zelden sterk uit de hoek zien komen. Ze is gewoon niet ad-rem. Wanneer ze door Natasia of all people afgesnauwd wordt zit ze met haar bek vol tanden om een half uur later te zeggen dat ze zich niet wenst te verlagen tot dat niveau...tja zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl is juist degene die alles heel helder kan verwoorden, en meteen to the point komt. Syl is een heerlijk no-bullshit figuur. Ik houdurvan!
Lekker toch............ !quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Lynn-Live het volgende:
ja, maar je bent het met me eens dat dat behoorlijik bijzonder, ik zie dat zelfs niet bij een aantal homo-vrienden die ik heb, bij groeten en afscheid nemen wel omhelzen, maar niet kontinue handje vasthouden en kusjes geven.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat iemand dat kan spelen? Echt niet. En als het nep was, was hij er ná de stemming tegen hem wel mee gestopt. Huub is gewoon erg emotioneel en lichamelijk. Hij zegt ook zonder moeite tegen zijn broertje dat hij van hem houdt en geeft hem ook een kus. Ik vind het wel mooi om te zien
natasia kan toch gewoon koken als ze terug isquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Lynn-Live het volgende:
jaap is een circus atractie in die kooi, en meer niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap heeft een enorme potentie, qua humor en intelligentie.
Met name die humor ontbreekt toch echt bij Sylvia.
In deze weken is dat logisch, maar de maanden hiervoor heb ik er ook weinig tot niks van gezien.
Ik vind het wel een ontzettende aardige en integere vrouw, tot gisterenmiddag 5 uur dan.
Speelt ze een keer een spel is het weer niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap heeft een enorme potentie, qua humor en intelligentie.
Met name die humor ontbreekt toch echt bij Sylvia.
In deze weken is dat logisch, maar de maanden hiervoor heb ik er ook weinig tot niks van gezien.
Ik vind het wel een ontzettende aardige en integere vrouw, tot gisterenmiddag 5 uur dan.
nou en...................is dat zo erugquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef product het volgende:
[..]
Tja maar daar moet ze eerst wel een tijdje over nagedacht hebben. In discussies heb ik haar zelden sterk uit de hoek zien komen. Ze is gewoon niet ad-rem. Wanneer ze door Natasia of all people afgesnauwd wordt zit ze met haar bek vol tanden om een half uur later te zeggen dat ze zich niet wenst te verlagen tot dat niveau...tja zo lust ik er nog wel een paar.
Het zijn miljonairs...dat NatasJa kookt is belachelijk...maar ze houdt nou eenmaal van koken, daarom doet ze het. Bij een programma zoals BB moeten ze wel om de beurt koken, anders val je buiten de groep. Maar als je onbeperkte middelen ter beschikking hebt, dat ga je toch geen eten koken?!?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Lynn-Live het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lelijk. De manier waarop hij zich heeft gedragen tijdens de afgelopen maanden, zijn para-gedrag, zijn door hemzelf bewerkstelligde (!) isolement van de grote groep (en van de streamers/kijkers) verdienen gewoon een vette afstraffing. Laat hem maar eens flnk door het lint gaan.
Ongedierte moet bestreden worden.
ach daar heb je spuit 11 ook weerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Speelt ze een keer een spel is het weer niet goed.
sorry ging over PETERquote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ach daar heb je spuit 11 ook weer![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef 2live het volgende:
[..]
natasia kan toch gewoon koken als ze terug is![]()
Als je het niet bevalt .. ga je toch lekker naar huisquote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ach daar heb je spuit 11 ook weer![]()
tsja als jij dat krijsen en schelden van amanda en natasia , sterk uit de hoek komen vindt.....quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef product het volgende:
[..]
Tja maar daar moet ze eerst wel een tijdje over nagedacht hebben. In discussies heb ik haar zelden sterk uit de hoek zien komen. Ze is gewoon niet ad-rem. Wanneer ze door Natasia of all people afgesnauwd wordt zit ze met haar bek vol tanden om een half uur later te zeggen dat ze zich niet wenst te verlagen tot dat niveau...tja zo lust ik er nog wel een paar.
Brian noemt zichzelf een denker, maar ik heb nog nooit een intelligent woord uit al dat "gedenk" bewerkstelligt zien (lees zijn gedichten eens door, het is een studie psychiatrie waardig). of horen worden. Jij wel?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef product het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik betrapte me er vandaag zelfs op dat ik Eric walgelijker vind dan Brian.quote:
tja ben ik al................quote:Op zondag 18 maart 2007 18:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt .. ga je toch lekker naar huis![]()
No problemoquote:
brians niveau is dat van een kleuter, dus dat ziet Eric dan goedquote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik betrapte me er vandaag zelfs op dat ik Eric walgelijker vind dan Brian.
Met zijn kleutertjes-pestgedrag.
Is niet erg, maar voor Huub het ideale opstapje naar de finale en geen partij in de finale...heeft ie goed bekeken...Syl is een lieve meid maar heeft gewoon geen humor en is niet ad-rem. Lief maar wat moet je ermee? Er komt gewoon niks uit...Het is een afgezaagd cliche om te zeggen dat wanneer de wereld bestond uit louter Sylvia's zou er geen oorlog zijn...O.K. das waar, en niets op t.v. ;-)quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou en...................is dat zo erug![]()
nou de grootste kleuter is duidelijk ratquote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik betrapte me er vandaag zelfs op dat ik Eric walgelijker vind dan Brian.
Ze heeft overigens voor prachtige tv gezorgd vorige week. Dit had ze niet zelf in de hand maar geen enkele uitzending heeft zoveel indruk op me gemaakt als die van vorige week.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al eens op haar flikker gehad van de redactie, omdat ze zo passief is.
Sindsdien roert ze zich iets meer in de stemmingen, maar dat is het dan ook wel.
Volgens mij kijk jij echt naar andere streams ...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je weet het toch weer een beetje in jou straatje te draaien, maar zo bedoel ik het niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met wat? rokend in een stoel hangen?quote:Die energie besteedt ze liever op een nuttiger wijze.
rookt Jaap nu ook alquote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Met wat? rokend in een stoel hangen?![]()
Ik bedoelde Erics kleutertjesniveau, en dat weet je heel goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef 2live het volgende:
[..]
brians niveau is dat van een kleuter, dus dat ziet Eric dan goed![]()
Bij BB1 kookte Willem altijd,dat was ook zo'n lekker figuur.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zijn miljonairs...dat NatasJa kookt is belachelijk...maar ze houdt nou eenmaal van koken, daarom doet ze het. Bij een programma zoals BB moeten ze wel om de beurt koken, anders val je buiten de groep. Maar als je onbeperkte middelen ter beschikking hebt, dat ga je toch geen eten koken?!?
maar mensen zoals Sil moeten er ook zijn (gelukkig maar) en vooral in zo een progamma om de verschillen aan te geven ......................En ik denk dat Sil nog wel eens straks onverwacht uit de hoek kan komen................... we zullen zien ..wie de langste adem heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef product het volgende:
[..]
Is niet erg, maar voor Huub het ideale opstapje naar de finale en geen partij in de finale...heeft ie goed bekeken...Syl is een lieve meid maar heeft gewoon geen humor en is niet ad-rem. Lief maar wat moet je ermee? Er komt gewoon niks uit...Het is een afgezaagd cliche om te zeggen dat wanneer de wereld bestond uit louter Sylvia's zou er geen oorlog zijn...O.K. das waar, en niets op t.v. ;-)
Ja dat snap ik wel maar je zit daar nou eenmaal met domme mensen, wat verwacht ze dan? Ik vindt er ook best leuk maar het is toch geen schande om te zeggen dat er gewoon niets uitkomt. Huub heeft haar nodig om te doen en laten wat ie wil maar voor de rest is ze totaal ovebodigquote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Brian noemt zichzelf een denker, maar ik heb nog nooit een intelligent woord uit al dat "gedenk" bewerkstelligt zien (lees zijn gedichten eens door, het is een studie psychiatrie waardig). of horen worden. Jij wel?
Syl staat of zit niet met haar bek vol tanden, ze vindt het gewoon energieverspilling om tegen domme mensen in te gaan. Die energie besteedt ze liever op een nuttiger wijze.
T is weekend schat, dan mag datquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Erics kleutertjesniveau, en dat weet je heel goed.
Hij ligt nu trouwens midden op de dag in bed.
ja en rat zit de heeeeeeeeeeeeele dag achter de computer (eigenlijk net als ikquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Erics kleutertjesniveau, en dat weet je heel goed.
Hij ligt nu trouwens midden op de dag in bed.
Kijk even wanneer deze gast is binnengekomen op het forumquote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, nu weet ik het zeker, jij volgt het programma pas 1 week
Als ik Hedda was zou ik ze niet aannemen, wat eenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef Clank het volgende:
Oeps Huub is Hedda's verjaardag vergeten. Hij wil kijken of het nog te regelen is om haar een boeket bloemen te sturen.
die zitten er wel meer in dat huis....en die mogen van mij eerst naar huisquote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar je zit daar nou eenmaal met domme mensen, wat verwacht ze dan? Ik vindt er ook best leuk maar het is toch geen schande om te zeggen dat er gewoon niets uitkomt. Huub heeft haar nodig om te doen en laten wat ie wil maar voor de rest is ze totaal ovebodig
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Met wat? rokend in een stoel hangen?(ze zou eens kunnen koken
)
Kijk hier maar eens naar, met droge ogen............quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yes. vanmiddag tijdens het internetten heeft hij een keer LAAA LAAA LAAA gedaan. Hij was vet goed bezig.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand Brian eigenlijk al zien oefenen met zingen.![]()
Juf Judith heeft duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling is dat hij op het laatste moment begint met oefenen.![]()
En wanneer is die kookwedstrijd tussen Amanda en Huub, voor 1000 cp.
En waarom oefenen zij niet, vandaag is een goede gelegenheid om te gaan koken.
maar jij ben Hedda nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als ik Hedda was zou ik ze niet aannemen, wat eenaktie
Dat mag je niet meereken vind ik. Maar goed, voor de rest hangt ze als een zoutzak in een stoel, lodderig voor zich uit te kijken, de ene peuk na de andere weg te paffen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft overigens voor prachtige tv gezorgd vorige week. Dit had ze niet zelf in de hand maar geen enkele uitzending heeft zoveel indruk op me gemaakt als die van vorige week.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).
Vertel mij eens, wat al die andere bewoners dan toch voor geweldige dingen doen?
Jaap heeft heus wel door dat dit niet oprecht is en de vriendschappelijke benadering van Brian wél.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint weer op zo`n zogenaamd vriendschappelijke toon tegen Jaap.
waarom is bloemen laten bezorgen nou weer laf......................omdat jij dat zeker nooit doetquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Is ook laf, bloemen bezorgen.
Walgelijke aktie eigenlijk.
Hij kan haar beter ff bellen.
Neehee, het ging over HUUB.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap heeft heus wel door dat dit niets te maken heeft met de oprechtheid van Brian jegens hem.
Hedda is zijn ex-vriendin hoor! Om dan nog een boeket te laten bezorgen is gewoon hartstikke lief!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Is ook laf, bloemen bezorgen.
Walgelijke aktie eigenlijk.
Hij kan haar beter ff bellen.
Weet je wat .... Je hebt volkomen gelijk ........ en dan zijn we nu verder van jouw gezeur af !quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef product het volgende:
[..]
Dat mag je niet meereken vind ik. Maar goed, voor de rest hangt ze als een zoutzak in een stoel, lodderig voor zich uit te kijken, de ene peuk na de andere weg te paffen.
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint weer op zo`n zogenaamd vriendschappelijke toon tegen Jaap.
Eric hangt weer rond bij Huub.
Lekker belangrijk, ik postte eerst onder een andere naam, uitgeslapen...Had op een gegeven moment echt even gehad met de hele tijd achter de pc te hangen..Ga ook es met vakantie..daar kikker je van op!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even wanneer deze gast is binnengekomen op het forum![]()
![]()
![]()
eens, sterker nog, er heeft niemand een doel wat ook maar 1seconde boeiend is om naar te kijken.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde hecht aan die stomme doelen. Wat kan mij 't nou schelen of er 'n bewoner zit die 'n opleiding wil volgen, motorrijles wil, paaldansen wil, dichten wil, acteren wil etc. etc. of gewoon de hele dag lopen rellen, zwemmen en eten. Zolang 't maar leuk kijken is![]()
Binnen dat huis is dat ook de hele tijd de grote vraag, waarom durft niemand gewoon te zeggen: ik kom hier gewoon 'n paar jaartjes lekker vakantie nemen en lol trappen met de mogelijkheid dit huis te winnen?Is dat zo genant om te zeggen ofzo? Beetje zelfspot mag ook wel, zo hoogstaand is 'n programma als de Gouden Kooi nou ook weer niet.
Toen ik keek stond Eric naast Huub bij de ene stoel op het kantoor, en zat Jaap op de andere stoel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellen.
Dat is volgens mij exact de insteek van vooral Huub en Eric?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zoveel waarde hecht aan die stomme doelen. Wat kan mij 't nou schelen of er 'n bewoner zit die 'n opleiding wil volgen, motorrijles wil, paaldansen wil, dichten wil, acteren wil etc. etc. of gewoon de hele dag lopen rellen, zwemmen en eten. Zolang 't maar leuk kijken is![]()
Binnen dat huis is dat ook de hele tijd de grote vraag, waarom durft niemand gewoon te zeggen: ik kom hier gewoon 'n paar jaartjes lekker vakantie nemen en lol trappen met de mogelijkheid dit huis te winnen?Is dat zo genant om te zeggen ofzo? Beetje zelfspot mag ook wel, zo hoogstaand is 'n programma als de Gouden Kooi nou ook weer niet.
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niksquote:Op zondag 18 maart 2007 18:52 schreef Taurus het volgende:
Sjezus. Wálgelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen ik keek stond Eric naast Huub bij de ene stoel op het kantoor
kost best veel energie hoor dag in dag uit je kont tegen de krib te gooien, dat eist zijn tolquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellen.
juist jaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij exact de insteek van vooral Huub en Eric?
geweldig eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Heeft Huub eigenlijk wel doelen behalve non stop rocken?
Obsessief tegengas noemen we datquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Volgens mij niet. Zijn enige doel is tv maken, en voor de winst gaan. Het enige goede doel lijkt me, wanneer je in een tvprogramma zit waar een prijs te verdienen valtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Prima instelling lijkt me, maar bij Amanda was destijds iedereen behoorlijk verbolgen over het feit dat ze helemaal niets had bedacht van te voren om te bereiken?!?!?!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niks
Kloon dus, hoe beviel je ban?????Negeermodus vanaf nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef product het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik postte eerst onder een andere naam, uitgeslapen...Had op een gegeven moment echt even gehad met de hele tijd achter de pc te hangen..Ga ook es met vakantie..daar kikker je van op!
1 van de 6000 denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja sorry, ik herhaalde mezelf..futje. Maar ik doe het niet om te sarren, ik geef gewoon mijn visie op het spel. De kunst is voor Brain en Jaap om Huub en Eric zoveel als mogelijk is te negeren en elke keer Sylvia te bashen (met zijn allen) met stemmingen etc. Huub en Eric dingetjes gunnen maar stelselmatig Sylvia naaien. Ik denk gewoon dat dat een goeie strategie is. Jammer dat Brain en Jaap er niet op komen
Ik vind het ook leuk hoor. Ik vroeg me dat gewoon af. Hij heeft gelukkig niet van die irritante doelen zoals autorijden, dichtbundels, cursussen volgen..quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...
Tijd om de rat eens een passiviteits-sanctie op te leggen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al eens op haar flikker gehad van de redactie, omdat ze zo passief is.
Sindsdien roert ze zich iets meer in de stemmingen, maar dat is het dan ook wel.
Voor mij is dat genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens naar, met droge ogen............
http://www.youtube.com/watch?v=5ywqSXt5u3I
Ik was mijn password vergetenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kloon dus, hoe beviel je ban?????Negeermodus vanaf nu.![]()
tja Amandel wist helemaal niks................die wist eigenlijk niet eens wat de gouden kooi inhieldquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef product het volgende:
[..]
Prima instelling lijkt me, maar bij Amanda was destijds iedereen behoorlijk verbolgen over het feit dat ze helemaal niets had bedacht van te voren om te bereiken?!?!?!
Beter dan de hele dag studeren en brieven schrijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een heel groot doel ...
entrecot van de pizzabakkerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verschil tussen Japio en Braaajen:
- Japio wil wereldleider worden maar weet donders goed dat zijn droom nooit waar zal worden.
- Braaajen denkt dat hij de halve wereld al in zijn zak heeft maar beseft niet dat bijna de hele wereld hem al uitkotst.
Gewoon negerenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja Amandel wist helemaal niks................die wist eigenlijk niet eens wat de gouden kooi inhield![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niks
laat hem maar gaan hoor ...hij weet wel wat van mode.................ik ben benieuwd hoe jij Peter eruit ziet ..hahahahquote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Deze vraag is eigenlijk voor een mode-topic, maar ik maak me wat zorgen over de topicwildgroei, dus toch maar ff hier (het is nu toch vrij rustig op de streams).
Draagt Eric hier nu een stropdas, en is het zeg maar modern dat op die manier te dragen.
[afbeelding]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vinden![]()
Doe eens niet zo ongezond. Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Deze vraag is eigenlijk voor een mode-topic, maar ik maak me wat zorgen over de topicwildgroei, dus toch maar ff hier (het is nu toch vrij rustig op de streams).
Draagt Eric hier nu een stropdas, en is het zeg maar modern dat op die manier te dragen.
[afbeelding]
Ik zit ondertussen ook mijn hele administratie bij te werken. Ben nog net niet toe aan het schrijven van kaartjes ( vooral niet van die gore vol me lippenstift getverquote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja en rat zit de heeeeeeeeeeeeele dag achter de computer (eigenlijk net als ik) oeps
mooi! had ik nog niet gezien!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vinden![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
ik zeg ik hou der vanquote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.
En ja, het was een superactie van Eric.
Brian noemt hem wel kinderachtig, maar wie was er nu begonnen![]()
Het "Pot verwijt de ketel"-verhaaltje blijft zich herhalen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.
En ja, het was een superactie van Eric.
Brian noemt hem wel kinderachtig, maar wie was er nu begonnen![]()
Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven .quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).
Vertel mij eens, wat al die andere bewoners dan toch voor geweldige dingen doen?
Ja, als DGK nu is eindelijk de eigen regels gaat en laat naleven zou je een ander spel krijgen, maar blijkbaar blijven ze het er om doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het "Pot verwijt de ketel"-verhaaltje blijft zich herhalen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Zou wilgo natasia alweer aan het inelkaar zetten zijn?
Ik wil daar niet eens aan denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
brian en slim spelen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef product het volgende:
Als ze zo uit elkaar is getrokken zoals ze het zelf heeft voorspeld komt Nederland draad en garen tekort om dat te herstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Nou, dat zei ze wel maar langzaam maar zeker bleek wel dat ze gewoon gekeken had. Maar slim is ze niet idd. Waarom negeren? Een paar kritische nootjes kraken op Sylvia mag niet?quote:
Gelukkig zijn er geen camera's mee.quote:
Ja, het is hier net vertrokken.quote:
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de restquote:Op zondag 18 maart 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze zo uit elkaar is getrokken zoals ze het zelf heeft voorspeld komt Nederland draad en garen tekort om dat te herstellen.![]()
Nou, ze zal knap roestig geworden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de rest![]()
Tja das idd wel het grote manko bij die jongen.. Misschien dat Jaap hem wat kan sturen maar daar krijg ik tot nu toe geen hoogte van. Ik ben ook voor Huub en hoop dat hij de villa wint, maar wel met wat meer tegengas a.u.b. Het gaat zoooooo makkelijk nu. Hopelijk komt er nog een goeie match voor hem maar dat zal heel moeilijk worden. Hij is behoorlijk sterk al had Nathanael hem goed te pakken destijds. Hij had het zelf alleen niet door en verloor zichzelf....quote:
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de rest![]()
Ah, mijnheer van den Hoofdakker met zijn geile jonge blaadjes sla...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
op Nederland 2 is Rutger Kopland de beste dichter van Nederland voor mij , jammer dat Brian niet ven mag kijken
dat doet Amanda al....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.
![]()
Als het aan haar lag was dat ook zeker gebeurd.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.
![]()
Eric laat zich niet draaienquote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef product het volgende:
He eric draait Thick. Ik wordt altijd uitgelachen door iedereen als ik hem draai...
maar jij ben dan ook hetroquote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef product het volgende:
He eric draait Thick. Ik wordt altijd uitgelachen door iedereen als ik hem draai...
Daarom wil ik het niet missen als ze terug komt in de villa. De eerste indruk als ze binnenkomt laat ons allemaal weten hoe het was.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het aan haar lag was dat ook zeker gebeurd.
Ik vermoed nog steeds dat ze van een koude dush terugkomt..al zou ze dat niet direct laten merken.![]()
Metero!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
sorry hetero hahaha
neeeeeeeeeee die geloofd zichzelfquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Brian nou echt niet door dat ie zichzelf voor de gek zit te houden door te liegen![]()
![]()
Nee, daar is hij te "PARA" voor.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Brian nou echt niet door dat ie zichzelf voor de gek zit te houden door te liegen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Heb Woensdag avond om 23.50 een ban gekregen voor 48 uur, kan er nu pas weer op zondag 19.15 dus jullie Mod's mogen wel doen wat jullie willen blijkbaar.
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STELLETJE HONDEKOPPEN mij zien jullie hier niet meer ga wel naar www.vol.nl is veel en vele malen beter als die SHITZOOI hier
daaaagquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Heb Woensdag avond om 23.50 een ban gekregen voor 48 uur, kan er nu pas weer op zondag 19.15 dus jullie Mod's mogen wel doen wat jullie willen blijkbaar.
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STELLETJE HONDEKOPPEN mij zien jullie hier niet meer ga wel naar www.vol.nl is veel en vele malen beter als die SHITZOOI hier
Ik ken je verder niet maar mis je nu al !!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw luchtjequote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
who the fuck is JOOP 24????
De Sjaakquote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
Er is een herstelknopje hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
sorry hetero hahaha
een kut kloonquote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
ja kom terugggggggggg ga niet wegggggggggggggggggggquote:Op zondag 18 maart 2007 19:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar mis je nu al !!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef F1reB1rd het volgende:
Para Brian gaat de bestelling checken bij de Febo
Je verdiende hem ook hard, galbak.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo maak je je echt populairquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de toon die je aanslaat houd je het op Fok langer vol dan op VOL, daar krijg je al een waarschuwing als je 'domme belg' zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt mee eens, die nacht met nathanael was huub 100% in controle,quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef product het volgende:
[..]
Tja das idd wel het grote manko bij die jongen.. Misschien dat Jaap hem wat kan sturen maar daar krijg ik tot nu toe geen hoogte van. Ik ben ook voor Huub en hoop dat hij de villa wint, maar wel met wat meer tegengas a.u.b. Het gaat zoooooo makkelijk nu. Hopelijk komt er nog een goeie match voor hem maar dat zal heel moeilijk worden. Hij is behoorlijk sterk al had Nathanael hem goed te pakken destijds. Hij had het zelf alleen niet door en verloor zichzelf....
Vermoeiend lijkt me dat, dat je de hele tijd zo para bent maar Just because you're paranoid, don't means the're not after youquote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef F1reB1rd het volgende:
Heeft hij de bestelling zelf gedaan? Dan kan ik het me het wel voorstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vertrouwd de bestelling bij de pizzaria niet! Hahahaha, paranoia idioot dat hij is.
Och, kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian belt naar 'achter' of Eric wel eten voor hem en Jaap heeft besteld. Ze vertrouwen het niet. Brian is zichzelf helemaal aan het doordraaien. Zou hij weer pillen hebben gekregen ?
Hebben jullie die dubbele portie cyaankali goed genoteerd daar achter? Okee, ik maakte me al een beetje zorgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef F1reB1rd het volgende:
Ik denk juist dat hij ze dan niet heeft gehadquote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian belt naar 'achter' of Eric wel eten voor hem en Jaap heeft besteld. Ze vertrouwen het niet. Brian is zichzelf helemaal aan het doordraaien. Zou hij weer pillen hebben gekregen ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben jullie die dubbele portie cyaankali goed genoteerd daar achter? Okee, ik maakte me al een beetje zorgen.
doe eens normaalquote:Op zondag 18 maart 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben jullie die dubbele portie cyaankali goed genoteerd daar achter? Okee, ik maakte me al een beetje zorgen.
wat is cyaankali?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ie alleen met zichzelf bezig isquote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef Sporti het volgende:
hahahaha Brian : Nastasi zal nu wel aan het genieten zijn en Jaap snapt helemaal niet waarover hij het heeft![]()
Ik vond m juist wel helder en Japie vaagquote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef waxmask het volgende:
Wat reageert Brian raar op Japio, echt hele vage brabbels...
Sorry Kinga, ik laat me teveel meeslepen door het spel (en door mijn afkeur van BRAAAJEN)quote:
'k heb nog niets gehoord, 'k wacht met smartquote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef demins het volgende:
Is Natasia al klaar?
Japie is aan dezelfde pillen als Brian heeft gekregen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:28 schreef Sporti het volgende:
eng hoor die ogen van Jaap afwezige blik en vage stem.
Vrij normaal ..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry Kinga, ik laat me teveel meeslepen door het spel (en door mijn afkeur van BRAAAJEN)
![]()
ja het is echt een licht..............die jaapquote:Op zondag 18 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jaap merkt op dat hij natasia al tijd niet gezen heeft, en vraagt waar ze is.
Brian antwoord : je hebt toch op haar gestemt japio, die is toch even naar huis
Nee idd petet6000. jaap is echt een man met potentie
Ze bedacht net zelf dat ze ook kon googlelenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Sporti het volgende:
Muts Amanda weet niet hoe ze een adres moet zoeken op de compu
Dat roze kalkgedoe is ook erg apart!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Kan niet.....krijgt hij last van zijn rug.........duhhhh.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:32 schreef Marrije het volgende:
Japie zit te snoepen.
Nou, meteen maar weer op die fiets dan.
Oh, gemist, hij fietst helemaal niet meer?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan niet.....krijgt hij last van zijn rug.........duhhhh.
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 18 maart 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch echt het vermoeden dat de pammetjes niet alleen bij braaaaaaaajen zijn terechtgekomen, maar ook bij Billie.
Amanda vroeg ooit eens wat dat was.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee joh, ik ben het. ik weet weinig van diit soort middeltjes, vredelievend als ik ben
Moet ik ineens weer aan dat krijtstreeppak van Wilgo denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef lady1 het volgende:
of dat jaap net de waarheid verteld en dat natasia naar een feest is
Billie snoept nu en doet verder niks meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, gemist, hij fietst helemaal niet meer?
Is het nu de loopband? Of zakt ie dan door zijn knieen![]()
zou wel de krijtstreeppakken verklaren waar Wilgo het over had in het telefoongesprek met Natasquote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef lady1 het volgende:
of dat jaap net de waarheid verteld en dat natasia naar een feest is
Maar als Japie helemaal niet meer gaat sporten dan is zijn grootste doel onhaalbaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie snoept nu en doet verder niks meer.
Geweldige beschrijvingquote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda vroeg ooit eens wat dat was.
Bart: dat is een energiedrankje.
Amanda: oooh, dus daar krijg je echt energie van? Hoog gilletje en oh.my.God!
Bart: deed 2 duimen omhoog.![]()
Amanda: oooh okéééé! hoog gilletje en gaat met haar handen door het haar.
Shit........nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
zou wel de krijtstreeppakken verklaren waar Wilgo het over had in het telefoongesprek met Natas
"Veel gebeurt door tijd maar meer door jezelf"quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
Brian heeft een Winston Churcill quote ? Heeft iemand het onderschept ...![]()
ze zijn getrouwdquote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit........nog niet aan gedacht.
Het zal toch niet??????????
Ik nie snap niequote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetjequote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
ventjuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Straks komt ze terug : Ik ben net getraaauuwd met mijn mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |