Nee, daar is hij te "PARA" voor.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Brian nou echt niet door dat ie zichzelf voor de gek zit te houden door te liegen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Heb Woensdag avond om 23.50 een ban gekregen voor 48 uur, kan er nu pas weer op zondag 19.15 dus jullie Mod's mogen wel doen wat jullie willen blijkbaar.
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STELLETJE HONDEKOPPEN mij zien jullie hier niet meer ga wel naar www.vol.nl is veel en vele malen beter als die SHITZOOI hier
daaaagquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Heb Woensdag avond om 23.50 een ban gekregen voor 48 uur, kan er nu pas weer op zondag 19.15 dus jullie Mod's mogen wel doen wat jullie willen blijkbaar.
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STELLETJE HONDEKOPPEN mij zien jullie hier niet meer ga wel naar www.vol.nl is veel en vele malen beter als die SHITZOOI hier
Ik ken je verder niet maar mis je nu al !!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw luchtjequote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
who the fuck is JOOP 24????
De Sjaakquote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
Er is een herstelknopje hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
sorry hetero hahaha
een kut kloonquote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
ja kom terugggggggggg ga niet wegggggggggggggggggggquote:Op zondag 18 maart 2007 19:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar mis je nu al !!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef F1reB1rd het volgende:
Para Brian gaat de bestelling checken bij de Febo
Je verdiende hem ook hard, galbak.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo maak je je echt populairquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de toon die je aanslaat houd je het op Fok langer vol dan op VOL, daar krijg je al een waarschuwing als je 'domme belg' zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
ERG EERLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt mee eens, die nacht met nathanael was huub 100% in controle,quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef product het volgende:
[..]
Tja das idd wel het grote manko bij die jongen.. Misschien dat Jaap hem wat kan sturen maar daar krijg ik tot nu toe geen hoogte van. Ik ben ook voor Huub en hoop dat hij de villa wint, maar wel met wat meer tegengas a.u.b. Het gaat zoooooo makkelijk nu. Hopelijk komt er nog een goeie match voor hem maar dat zal heel moeilijk worden. Hij is behoorlijk sterk al had Nathanael hem goed te pakken destijds. Hij had het zelf alleen niet door en verloor zichzelf....
Vermoeiend lijkt me dat, dat je de hele tijd zo para bent maar Just because you're paranoid, don't means the're not after youquote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef F1reB1rd het volgende:
Para Brian gaat de bestelling checken bij de Febo
Heeft hij de bestelling zelf gedaan? Dan kan ik het me het wel voorstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vertrouwd de bestelling bij de pizzaria niet! Hahahaha, paranoia idioot dat hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |