entrecot van de pizzabakkerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je haalt af en toe wel dingen door elkaar heen. Eric was al in het kantoor om pizza's te bestellen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verschil tussen Japio en Braaajen:
- Japio wil wereldleider worden maar weet donders goed dat zijn droom nooit waar zal worden.
- Braaajen denkt dat hij de halve wereld al in zijn zak heeft maar beseft niet dat bijna de hele wereld hem al uitkotst.
Gewoon negerenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja Amandel wist helemaal niks................die wist eigenlijk niet eens wat de gouden kooi inhield![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou daar komt huub toch ook voor uit.......................hij komt om het huis en geld te winnen en verder niks
laat hem maar gaan hoor ...hij weet wel wat van mode.................ik ben benieuwd hoe jij Peter eruit ziet ..hahahahquote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Deze vraag is eigenlijk voor een mode-topic, maar ik maak me wat zorgen over de topicwildgroei, dus toch maar ff hier (het is nu toch vrij rustig op de streams).
Draagt Eric hier nu een stropdas, en is het zeg maar modern dat op die manier te dragen.
[afbeelding]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vinden![]()
Doe eens niet zo ongezond. Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Deze vraag is eigenlijk voor een mode-topic, maar ik maak me wat zorgen over de topicwildgroei, dus toch maar ff hier (het is nu toch vrij rustig op de streams).
Draagt Eric hier nu een stropdas, en is het zeg maar modern dat op die manier te dragen.
[afbeelding]
Ik zit ondertussen ook mijn hele administratie bij te werken. Ben nog net niet toe aan het schrijven van kaartjes ( vooral niet van die gore vol me lippenstift getverquote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja en rat zit de heeeeeeeeeeeeele dag achter de computer (eigenlijk net als ik) oeps
mooi! had ik nog niet gezien!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuke aktie van Eric vinden![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
ik zeg ik hou der vanquote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.
En ja, het was een superactie van Eric.
Brian noemt hem wel kinderachtig, maar wie was er nu begonnen![]()
Het "Pot verwijt de ketel"-verhaaltje blijft zich herhalen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom komt er geen sanctie voor Brian ... walgelijk ... totaal geen respect.
En ja, het was een superactie van Eric.
Brian noemt hem wel kinderachtig, maar wie was er nu begonnen![]()
Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven .quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onlangs is nog 2e geworden op een paalfitnesswedstrijd en ze mag nu meedoen aan het Nederlands Kampioenschap. Dat doe je niet rokend vanuit je luie stoel... Ze is bezig met haar motorrijbewijs, ze is de enige bewoner die de paarden consequent verzorgd en berijdt. Daarbij is ze ook de enige bewoner die in deze DGK 2 naaste familieleden heeft moeten begraven. Ze had ongetwijfeld nog véél meer gedaan, als ze niet zo geboycot was geweest door de redactie (al schijnen die nu het licht te hebben gezien).
Vertel mij eens, wat al die andere bewoners dan toch voor geweldige dingen doen?
Ja, als DGK nu is eindelijk de eigen regels gaat en laat naleven zou je een ander spel krijgen, maar blijkbaar blijven ze het er om doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het "Pot verwijt de ketel"-verhaaltje blijft zich herhalen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Zou wilgo natasia alweer aan het inelkaar zetten zijn?
Ik wil daar niet eens aan denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
brian en slim spelen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef product het volgende:
Brain moet het slimmer spelen. Samen met Jaap telkens als eric en huub iets flikken consequent Sylvia sarren....Daarmee heb je Huub en captain yellowteeth het meest
Als ze zo uit elkaar is getrokken zoals ze het zelf heeft voorspeld komt Nederland draad en garen tekort om dat te herstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Nou, dat zei ze wel maar langzaam maar zeker bleek wel dat ze gewoon gekeken had. Maar slim is ze niet idd. Waarom negeren? Een paar kritische nootjes kraken op Sylvia mag niet?quote:
Gelukkig zijn er geen camera's mee.quote:
Ja, het is hier net vertrokken.quote:
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de restquote:Op zondag 18 maart 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze zo uit elkaar is getrokken zoals ze het zelf heeft voorspeld komt Nederland draad en garen tekort om dat te herstellen.![]()
Nou, ze zal knap roestig geworden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de rest![]()
Tja das idd wel het grote manko bij die jongen.. Misschien dat Jaap hem wat kan sturen maar daar krijg ik tot nu toe geen hoogte van. Ik ben ook voor Huub en hoop dat hij de villa wint, maar wel met wat meer tegengas a.u.b. Het gaat zoooooo makkelijk nu. Hopelijk komt er nog een goeie match voor hem maar dat zal heel moeilijk worden. Hij is behoorlijk sterk al had Nathanael hem goed te pakken destijds. Hij had het zelf alleen niet door en verloor zichzelf....quote:
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, normaal heeft ze 3 a 4 keer per dag sex, dit was om warm te draaien, binnenkort naar huis voor de rest![]()
Ah, mijnheer van den Hoofdakker met zijn geile jonge blaadjes sla...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
op Nederland 2 is Rutger Kopland de beste dichter van Nederland voor mij , jammer dat Brian niet ven mag kijken
dat doet Amanda al....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.
![]()
Als het aan haar lag was dat ook zeker gebeurd.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was toch gewoon grootspraak van haar. Als dat echt zo was had ze zich allang laten vierendelen in Eemnes, door wie dan ook.
![]()
Eric laat zich niet draaienquote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef product het volgende:
He eric draait Thick. Ik wordt altijd uitgelachen door iedereen als ik hem draai...
maar jij ben dan ook hetroquote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef product het volgende:
He eric draait Thick. Ik wordt altijd uitgelachen door iedereen als ik hem draai...
Daarom wil ik het niet missen als ze terug komt in de villa. De eerste indruk als ze binnenkomt laat ons allemaal weten hoe het was.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het aan haar lag was dat ook zeker gebeurd.
Ik vermoed nog steeds dat ze van een koude dush terugkomt..al zou ze dat niet direct laten merken.![]()
Metero!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
sorry hetero hahaha
neeeeeeeeeee die geloofd zichzelfquote:Op zondag 18 maart 2007 19:18 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Brian nou echt niet door dat ie zichzelf voor de gek zit te houden door te liegen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |