Ja inderdaad, dat vind ik zo irritant dat die kwal daar nooit door achter over aangesproken wordt.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef schatje het volgende:
Wel dubbel trouwens, Huub krijgt meteen op z'n donder als ie een bestelijst door midden scheurt terwijl Brian een fotolijstje kapot gooit, de scherven buiten neer flikkert en er geen telefoontje van de Febo komt.
Ik vermoedt dat ze weer met nieuwe regelementen en statuten komen aanzettenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Hopelijk komt de Febo met iets waar Brian weer helemaal parra van wordt!
Wordt een gezellige orgie, dan.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw vertelde dat haar kindjuuuuuus er ook zijn, arme schapen.
Ik denk net als Huub. Je hoeft alle vrouwen toch niet te haten om 1quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Nog zo'nen de keuze voor hem wordt alweer makkelijker)
![]()
Ja, dat heeft zin...............quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vermoedt dat ze weer met nieuwe regelementen en statuten komen aanzetten![]()
Wacht rustig af.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef john6 het volgende:
nu kunnen ze ff rellen met Brain en gebeurt er niets
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk net als Huub. Je hoeft alle vrouwen toch niet te haten om 1![]()
![]()
![]()
newbie vraag: FEBO???quote:Op zondag 18 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht rustig af.
Als het niet zo is hebben ze via de FEBO instructies gekregen.
Ik hoorde Huub net zeggen tegen Eric, dat hij zijn boosheid tov Braaaaaaaaajen in moet houden.
De buren aka achter aka de redactie.quote:
Ja, maar wat hebben ze met gezelligheid bereikt? Niks .quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Prosac het volgende:
Hahahahaha.. Sylvia en Huub bij elkaar, alleen maar gezelligheid.
ik moet er hard om lachen, dat heb ik absoluut niet bij BAJN, die zijn ontzettend zakelijk met elkaar
moeten die zich alleen vermaken dan, als die twee bezig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw vertelde dat haar kindjuuuuuus er ook zijn, arme schapen.
"achter", of "de buren"...kortom de redaktie...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef proh het volgende:
newbie vraag: FEBO???
Retorische vraag?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef Prosac het volgende:
FEBO = Achter
ik heb gisteren nog een stuk gemist trouwens, hebben ze J.Aap nog aan het verstand kunnen krijgen dat 's nachts (ijs) eten slecht is?
of bleef J.Aap bij zijn technische analyse?
Dat laatste, technische voedings waarde, bla, bla, bla...............quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef Prosac het volgende:
FEBO = Achter
ik heb gisteren nog een stuk gemist trouwens, hebben ze J.Aap nog aan het verstand kunnen krijgen dat 's nachts (ijs) eten slecht is?
of bleef J.Aap bij zijn technische analyse?
Wat dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Mocht ze zo meteen van haar vent te horen krijgen dat Eric en Huub gisteren besproken hebben is ze zo weer bij Brain.
Door het gezellig te hebben kan je het lang uithouden daar. Brainless en NatasJa beginnen moe te worden, en dat zal alleen maar erger te worden. Dus tactisch gezien hebben ze nog niets bereikt, maar op de lange termijn gaan ze hier veel aan hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef rencho03 het volgende:
Ja, maar wat hebben ze met gezelligheid bereikt? Niks .
war kunnen we Brain het beste mee sarren , met Natasia, we moeten Natasia inpalmen, net zoals Huub dat probeerde met Amanda ,maar uiteindelijk haakte Huub af.quote:
Jawel, dat als ze niet winnen tenminste wel kunnen zeggen dat ze enorm veel lol hebben gehad.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben ze met gezelligheid bereikt? Niks .
ik zit te eten hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zijn Jaap en Amanda elkaar aan het verwennen?? Ik zie ze niet
Jaap zit achter de computer. Dat had je kunnen weten, want daar zit ie 10+ uur per dagquote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zijn Jaap en Amanda elkaar aan het verwennen?? Ik zie ze niet
Zo mooie cap Blomstquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat laatste, technische voedings waarde, bla, bla, bla...............
Als Wilgo slim is , adviseerd hij Zdngmw om aan te sluiten bij SHE, die verstandhouding wordt steeds beter, denk aan de PP, ze loopt als een loopse teef achter Huub en Eric aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Lieve het volgende:
Het is wel erg voor de kindertjes. Die hebben 1x per 5 maanden een gedeelt uur. Zo zielig. Ja, mama weet nu eenmaal niet zoveel meer van jullie draakjes!
Wilgo zal Natasja alleen adviseren om sloerie snollebol en Jaap de vetklep tegen de adderborst te drukken.
Hij is het helemaal eens met Para brother agresso egotrippertje braaaajen dus ook op dat vlak zal ze geen eerlijke voorlichting krijgen.
Ik denk dat de klusjesman haar nog de eerlijkste informatie geeft.
Maar al die klaplopers nemen haar al;s toegangspoort tot geld. Veel geld. Dan ben je een echte hoer!
Arme kinderen. Maar dat is mijn invulling. Ik ben een echte mama, dan is het anders!
100 CP's op nummer 2!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:04 schreef Mika25 het volgende:
Wat zou Brainless dalijk als eerste tegen NatasJa zeggen wanneer ze terug is:
1. "Hoe ging het Natas, veel plezier gehad?"
2. "Welke informatie heeft Wilgo je allemaal doorgespeeld?"
Place your bets!
Dit is meer een anti-actie volgens mij omdat ze van de FEBO Brianless niet mochten aanpakken denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:07 schreef Mika25 het volgende:
Slapen om 18:00, zelfs in m`n studententijd heb ik dat nooit gedaan...
Ook een retorische vraag zeker?quote:
Mijn avondeten op "Nog wat gehoord?"quote:
Erg jammerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer een anti-actie volgens mij omdat ze van de FEBO Brianless niet mochten aanpakken denk ik.
Mag ik vragen welke streams jij kijkt?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:08 schreef product het volgende:
Ik snap niet dat Brain en Jaap die anderen ook eens wat meer op hun uiterlijk pakken. Sylvis en Eric constant wijzen op hun slecht verzorgde onhygienisch ogende gebitjes...brrrrr, ik zou der niet tegenover willen zitten tijdens het eten
die ondergaande zon beelden zijn niet normaal zo mooi...quote:
Daar zit ik ook mijn punten op. Wat interresseert het hem nou hoe het met iemand anders gaat dan met hemzelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |