Ja en vervolgens: "Je kan alles horen uit de private als je in de kamer zit"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag je hem steeds door het raam kijken of er niemand van het andere groepje in de buurt was?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef proh het volgende:
[..]
Uit respect (wat toch al zo'n mode woord is tegenwoordig) voor kissa zijn/haar vader, noem ik Jaap ook Joop... of jeep, jiip, en vul de overige klinkers zelf maar in... Juup doen we natuurlijk niet![]()
Maakt zij niet schoon daar?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef rebellious_angel het volgende:
iemand enig idee wie deze dame is? En er staan nog veel meer foto's
Zet dit anders maar in het Brian-topic!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef rebellious_angel het volgende:
iemand enig idee wie deze dame is? En er staan nog veel meer foto's
Mooie capquote:
wie zou jij dan uitnodigen? dries roelvink ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
het is al eerder te spraken gekomen, maar waarom nu weer neger entertainment?
Eerst dat Rappen, daarvoor die soa boys, en nu weer iets voor die meer gepigmenteerde kansloze medelanders.
Sonic Soul bestaat uit doorgewinterde sessiemuzikanten en is opgericht door Jerry Hoeby. "Invloeden zijn Prince, Stevie Wonder en Donny Hathaway. Maar we hebben een compleet eigen geluid van funk, soul, dance en R&B", legt Jerry enthousiast uit.
Die komen dus vanavond
ja al is het alleen maar omdat brian en natasia daar niks mee hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wie zou jij dan uitnodigen? dries roelvink ?
als ze net zo goed spelen als hun idolen, wil ik ze graag horen
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian bezig z'n 'vele' fans te schrijven...
[afbeelding]
Ja maar hier hoor ik een beetje kwaliteit. Prince is geen kattepis. Maar laten we hopen dat die invloeden ook serieus zijn genomen en niet zo van 'ja ik vind het leuk om naar te luisteren maar ik doe er geen fuck mee'.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
Eerst dat Rappen, daarvoor die soa boys, en nu weer iets voor die meer gepigmenteerde kansloze medelanders.
Sonic Soul bestaat uit doorgewinterde sessiemuzikanten en is opgericht door Jerry Hoeby. "Invloeden zijn Prince, Stevie Wonder en Donny Hathaway. Maar we hebben een compleet eigen geluid van funk, soul, dance en R&B", legt Jerry enthousiast uit.
Die komen dus vanavond
Gadverdamme, dat wordt niks: http://www.myspace.com/jerryhoebyquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
Die komen dus vanavond
je hebt gelijk, excuus....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dit anders maar in het Brian-topic!
Heeft niks met COS van doen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Prosac het volgende:
Hahahahaha.. Sylvia en Huub bij elkaar, alleen maar gezelligheid.
ik moet er hard om lachen, dat heb ik bij BAJN, die zijn ontzettend ziekelijk zakelijk met elkaar
die zus die al net zo geflipt is als Brian, alleen 1 voordeel is dat zij wel goede hulp krijgt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]kaartje naar de jarige zus van Amanda !
Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Grappig, Huub mag niet slapen, Syl houdt een boekje ervoor, zodat hij even kan tukken.
Als jij de eieren meeneemt welquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.
Dank je, die had ik gemist.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.
Het zijn covers. Hoe kan je dan beweren dat je band dan ergens op beinvloed isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef proh het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt niks: http://www.myspace.com/jerryhoeby
ik zeg gewoon een keer een vette rockband de kooi in, dan wordt het pas echt "Non Stop Rocken"!!!
Natas gaat om 17:30 uur weg en zal zo'n 3 uur later weer terug zijn, ongeveer.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef Spoko het volgende:
vanavond moeten ze zeker naar voetbalvrouwen kijken? hoe laat gaat die Nata weg?
dat zou lachen zijn, dat het hem niet luktquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
Welnee, om te jennen heeft zijn buitenvrouw hem vanmiddag al helemaal uitgewoondquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
denk niet dat ze naar almere gaan zal wel ergens een hotel wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |