Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Grappig, Huub mag niet slapen, Syl houdt een boekje ervoor, zodat hij even kan tukken.
Als jij de eieren meeneemt welquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.
Dank je, die had ik gemist.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.
Het zijn covers. Hoe kan je dan beweren dat je band dan ergens op beinvloed isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef proh het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt niks: http://www.myspace.com/jerryhoeby
ik zeg gewoon een keer een vette rockband de kooi in, dan wordt het pas echt "Non Stop Rocken"!!!
Natas gaat om 17:30 uur weg en zal zo'n 3 uur later weer terug zijn, ongeveer.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef Spoko het volgende:
vanavond moeten ze zeker naar voetbalvrouwen kijken? hoe laat gaat die Nata weg?
dat zou lachen zijn, dat het hem niet luktquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
Welnee, om te jennen heeft zijn buitenvrouw hem vanmiddag al helemaal uitgewoondquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
denk niet dat ze naar almere gaan zal wel ergens een hotel wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |