Tijdens de sceening hebben ze zo'n hoge kinderstoel voor hem getest, maar die was te smal voor z'n kont.......quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, deze keer komt dat 'AANGEPAST' in je onderschrift goed van pas ......
O ja, is daar een filmpje van?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de sceening hebben ze zo'n hoge kinderstoel voor hem getest, maar die was te smal voor z'n kont.......
ah, ben al bijgelezenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
zijn syl en hupert al terug?
mijn idee.....wordt de hoogste tijd.....het liefst een hele mooie vrouw met flink wat hersens en in staat om te 'overleven' daar.....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:59 schreef FSR het volgende:
Ik wil geen optreden vanaaf.. maar een of 2 nieuwe bewoners.. !!
tuurlijk alleen daarom wilde al wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Natas wil absoluut van Wilgo weten wat die 2 van plan zijn!
Ik noem Jaap al vanaf de eerste dag Joop, omdat mijn vader Jaap heetquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
O wacht, je bedoelt Jááp. Hahaha, wat grappig.![]()
het huis winnen schat ik zo inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Natas wil absoluut van Wilgo weten wat die 2 van plan zijn!
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef proh het volgende:
[..]
Eric doet mij eerder denken aan Jochem Uytdehaage , die schaatser die ook zo praat (met z'n tong voor in de mond)
ZDNGMW - zij die nu geneukt mag worden?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef FSR het volgende:
best wel apart van ZDNGMW:
Vanaaf alleen naar wilgo ( geen Kindjes)
Veel sex (geen kindjes)
Vragen over het spel / informatie (Geen kindjes)
Heeft ze nog wel kindjes... ?
Arjan Ederveenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.
en kwa gedrag lijkt eric op jack van grace & will
Arjan Ederveen is net al voorbij gekomenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.
en kwa gedrag lijkt eric op jack van grace & will
Nee hoor, dat speeld hij maar...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Lynn-Live het volgende:
Ow wat is die Brian achterdochtig, zo para, die gaat heel snel een keer flippen![]()
Zag je hem steeds door het raam kijken of er niemand van het andere groepje in de buurt was?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Lynn-Live het volgende:
Ow wat is die Brian achterdochtig, zo para, die gaat heel snel een keer flippen![]()
Uit respect (wat toch al zo'n mode woord is tegenwoordig) voor kissa zijn/haar vader, noem ik Jaap ook Joop... of jeep, jiip, en vul de overige klinkers zelf maar in... Juup doen we natuurlijk nietquote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik noem Jaap al vanaf de eerste dag Joop, omdat mijn vader Jaap heet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |