misschien gaat Wilgo Tasja wel gijzelen, ze mag niet terug naar de Kooiquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze heeft te hoge verwachtingen. Net als toen met haar verjaardagsfeestje.
vandaag voel ik me doorgedraaidquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
Brian probeert op een hopeloze manier zijn agressie onder controle te houden en schrijft er een gedichtje over
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef CARLAK het volgende:
Jaap schrijft zijn fans altijd direct terug vertelt hij nu.
Hou je brievenbus maar in de gaten Peter6000.![]()
Geef hem een schaar... en dan moet je eens zien!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef proh het volgende:
Joop kan niet in zijn vingers knippen!!!
teveel vet in z'n duim denk ik
Hij heeft wel lol, en zijn expressie is meesterlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap maakt weer tv
![]()
vingersknippen
![]()
Irritant! Ik hoop dat ie er inmiddels mee opgehouden is...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:45 schreef CARLAK het volgende:
Mijn zoon deed dit toen hij 4 jaar oud was trouwens.
Brian nul comma nul - stressquote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Niet alleen in dat hok liegen ze, maar ook bij Tell Me.
[afbeelding]
EDIT: Moeilijk te lezen zie ik.
Een klikje erop en het is heel duideijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Niet alleen in dat hok liegen ze, maar ook bij Tell Me.
[afbeelding]
EDIT: Moeilijk te lezen zie ik.
Je kunt het ook zo zien. In Tell staat een score van 0 voor slecht dus wat stress betreft gaat het slecht met Brianquote:
yep!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Irritant! Ik hoop dat ie er inmiddels mee opgehouden is...
ik kan niet wachten!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
ik hoop dat wanneer natasia weggaat huub en eric brian gaan lopen pesten
ah ja, een uitgelezen kans!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
Wie is Joop?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef proh het volgende:
Joop is niet alleen a-sociaal, vet en dom, maar ook nog eens zwaar motorisch gestoord
reken maar dat ze dat gaan doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
Beetje zware avond gehad?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
O wacht, je bedoelt Jááp. Hahaha, wat grappig.![]()
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio loopt weer flierefluitend rond, je hoort hem niet meer over zijn rug. Ik vraag me af of de redactie en de arts zich helemaal belazerd voelen omdat hij op zaterdag om 23:00 zo'n spectakel moest maken........
type foutje?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
O wacht, je bedoelt Jááp. Hahaha, wat grappig.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric doet me zó denken aan arjan ederveen
Whehehe, deze keer komt dat 'AANGEPASTquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Jaap praat tegen de sauna, stomme sauna geeft geen antwoord terug
Zeker!! Brian is al enkele malen gered door Natasia, die haar eigen hachje in gevaar zag komen en er tussen sprong toen Brian op het punt stond om fysiek geweld te gebruiken. Dit is DE gelegenheid om hem te laten doen wat hij in zijn hart het allerliefst wil: er op slaan.quote:
Door de manier waarop hij daarop zit bedoel jequote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.![]()
Eric doet mij eerder denken aan Jochem Uytdehaage , die schaatser die ook zo praat (met z'n tong voor in de mond)quote:
Zou me niet verbazen. Het zou zoooo mooi zijn. Laat die rat alsjeblieft vervangen worden door iemand die wel redelijk te bekijken valt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!! Brian is al enkele malen gered door Natasia, die haar eigen hachje in gevaar zag komen en er tussen sprong toen Brian op het punt stond om fysiek geweld te gebruiken. Dit is DE gelegenheid om hem te laten doen wat hij in zijn hart het allerliefst wil: er op slaan.
Of... zou Brian uit voorzorg een extra pilletje hebben gekregen van achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |