Om zich "uit elkaar te laten trekken". Gadverdamme. Hopelijk hebben die kinderen oordopjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Dogga het volgende:
[..]
wtf maakt het uit...eenmaal aangekomen gaat het toch uit!
best wel zielug voor die kids, die denken mama te zien maar neej hoor mama duikt gelijk het bed in
Dat houdt alleen maar op! Ik zeg au naturel!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef blomst het volgende:
Waarom trek natasia niet gewoon een badjas aan.
Leuke fotoquote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia in haar Lamborghini
[afbeelding]
Wil je aub rekening houden met de streamersquote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat houdt alleen maar op! Ik zeg au naturel!
Op het keukenblok!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef proh het volgende:
is er ergens een agenda van DGK te vinden, waarin bv. staat wanneer er zangles is, wat er vanavond te doen is, etc.?
Zeker nu ze zo duidelijk aan Brian heeft laten merken dat ze jaloers op hem en Amanda isquote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan moet ze zonodig vertellen hoe lekker het wel niet was.![]()
Nee, helaas. Dat was inderdaad erg handig geweest.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef proh het volgende:
is er ergens een agenda van DGK te vinden, waarin bv. staat wanneer er zangles is, wat er vanavond te doen is, etc.?
Als je zelden nuchter bent heeft een rijbewijs niet zo veel zin...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Sporti het volgende:
Dat Huub geen rijbewijs heeft.........
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef demins het volgende:
[..]
Als je zelden nuchter bent heeft een rijbewijs niet zo veel zin...![]()
nah hij heeft ziet zoveel fans dus zal niet zó lang durenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef CARLAK het volgende:
Brian is kaartjes voor zijn fans aan het schrijven. Toch lief dat hij daar de tijd voor neemt.
2 stuks zijn mami en zijn broer denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef CARLAK het volgende:
Brian is kaartjes voor zijn fans aan het schrijven. Toch lief dat hij daar de tijd voor neemt.
Moet die NU geven want hij is echt niet te genietenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft een folder voor Braaaaaajen meegenomen over skelteren.![]()
![]()
![]()
![]()
Die laatste zin.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé lees ik dit net op de tien site wat een misselijke vent is die brian toch ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15:42 - Beetje stoken
Brian baalt heel de dag al een beetje, want hij was ervan overtuigd dat hij vandaag op Zandvoort zou gaan racen en niet Huub. Jaap probeert het vuurtje nog een beetje op te stoken: “Had je haar (Sylvia) die twaalf uur gegeven als je dit had geweten?” En ja, daar is Brian niet zo zeker van: “Dat zou ik eerst met mijn compagnons moeten overleggen.” Ach ja, een rondje Zandvoort en een overlijdensgeval zijn inderdaad nogal te vergelijken…
ik heb zo maar het idee dat het een grote teleurstelling wordtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Spoko het volgende:
reistijd eemnes- almere is 28 minuten volgens routenet, dus na 3 uur moet Natasia weer terug zijn, ik ben benieuwd......
Voor wie?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb zo maar het idee dat het een grote teleurstelling wordt
![]()
ongesteld????? Tja een goede zeeman............................quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Nee, helaas niet. Is al eerder hier op het forum om gevraagd aan de DGK redactie,quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef proh het volgende:
Dat denk ik ook. Ze heeft te hoge verwachtingen. Net als toen met haar verjaardagsfeestje.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
misschien gaat Wilgo Tasja wel gijzelen, ze mag niet terug naar de Kooiquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze heeft te hoge verwachtingen. Net als toen met haar verjaardagsfeestje.
vandaag voel ik me doorgedraaidquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
Brian probeert op een hopeloze manier zijn agressie onder controle te houden en schrijft er een gedichtje over
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef CARLAK het volgende:
Jaap schrijft zijn fans altijd direct terug vertelt hij nu.
Hou je brievenbus maar in de gaten Peter6000.![]()
Geef hem een schaar... en dan moet je eens zien!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef proh het volgende:
Joop kan niet in zijn vingers knippen!!!
teveel vet in z'n duim denk ik
Hij heeft wel lol, en zijn expressie is meesterlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap maakt weer tv
![]()
vingersknippen
![]()
Irritant! Ik hoop dat ie er inmiddels mee opgehouden is...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:45 schreef CARLAK het volgende:
Mijn zoon deed dit toen hij 4 jaar oud was trouwens.
Brian nul comma nul - stressquote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Niet alleen in dat hok liegen ze, maar ook bij Tell Me.
[afbeelding]
EDIT: Moeilijk te lezen zie ik.
Een klikje erop en het is heel duideijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Niet alleen in dat hok liegen ze, maar ook bij Tell Me.
[afbeelding]
EDIT: Moeilijk te lezen zie ik.
Je kunt het ook zo zien. In Tell staat een score van 0 voor slecht dus wat stress betreft gaat het slecht met Brianquote:
yep!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Irritant! Ik hoop dat ie er inmiddels mee opgehouden is...
ik kan niet wachten!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
ik hoop dat wanneer natasia weggaat huub en eric brian gaan lopen pesten
ah ja, een uitgelezen kans!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
Wie is Joop?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef proh het volgende:
Joop is niet alleen a-sociaal, vet en dom, maar ook nog eens zwaar motorisch gestoord
reken maar dat ze dat gaan doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Kombucha het volgende:
Beetje zware avond gehad?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
O wacht, je bedoelt Jááp. Hahaha, wat grappig.![]()
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio loopt weer flierefluitend rond, je hoort hem niet meer over zijn rug. Ik vraag me af of de redactie en de arts zich helemaal belazerd voelen omdat hij op zaterdag om 23:00 zo'n spectakel moest maken........
type foutje?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric doet me zó denken aan arjan ederveen
Whehehe, deze keer komt dat 'AANGEPASTquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Jaap praat tegen de sauna, stomme sauna geeft geen antwoord terug
Zeker!! Brian is al enkele malen gered door Natasia, die haar eigen hachje in gevaar zag komen en er tussen sprong toen Brian op het punt stond om fysiek geweld te gebruiken. Dit is DE gelegenheid om hem te laten doen wat hij in zijn hart het allerliefst wil: er op slaan.quote:
Door de manier waarop hij daarop zit bedoel jequote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.![]()
Eric doet mij eerder denken aan Jochem Uytdehaage , die schaatser die ook zo praat (met z'n tong voor in de mond)quote:
Zou me niet verbazen. Het zou zoooo mooi zijn. Laat die rat alsjeblieft vervangen worden door iemand die wel redelijk te bekijken valt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!! Brian is al enkele malen gered door Natasia, die haar eigen hachje in gevaar zag komen en er tussen sprong toen Brian op het punt stond om fysiek geweld te gebruiken. Dit is DE gelegenheid om hem te laten doen wat hij in zijn hart het allerliefst wil: er op slaan.
Of... zou Brian uit voorzorg een extra pilletje hebben gekregen van achter?
Tijdens de sceening hebben ze zo'n hoge kinderstoel voor hem getest, maar die was te smal voor z'n kont.......quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt wel last. Komt volgens mij door verkeerde ( te lage) stoelen.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, deze keer komt dat 'AANGEPAST' in je onderschrift goed van pas ......
O ja, is daar een filmpje van?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de sceening hebben ze zo'n hoge kinderstoel voor hem getest, maar die was te smal voor z'n kont.......
ah, ben al bijgelezenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
zijn syl en hupert al terug?
mijn idee.....wordt de hoogste tijd.....het liefst een hele mooie vrouw met flink wat hersens en in staat om te 'overleven' daar.....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:59 schreef FSR het volgende:
Ik wil geen optreden vanaaf.. maar een of 2 nieuwe bewoners.. !!
tuurlijk alleen daarom wilde al wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Natas wil absoluut van Wilgo weten wat die 2 van plan zijn!
Ik noem Jaap al vanaf de eerste dag Joop, omdat mijn vader Jaap heetquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Joop?
het huis winnen schat ik zo inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Natas wil absoluut van Wilgo weten wat die 2 van plan zijn!
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef proh het volgende:
[..]
Eric doet mij eerder denken aan Jochem Uytdehaage , die schaatser die ook zo praat (met z'n tong voor in de mond)
ZDNGMW - zij die nu geneukt mag worden?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef FSR het volgende:
best wel apart van ZDNGMW:
Vanaaf alleen naar wilgo ( geen Kindjes)
Veel sex (geen kindjes)
Vragen over het spel / informatie (Geen kindjes)
Heeft ze nog wel kindjes... ?
Arjan Ederveenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.
en kwa gedrag lijkt eric op jack van grace & will
Arjan Ederveen is net al voorbij gekomenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij praat net als die vent van theo en thea, hoe heet-ie ool al weer, doe overigens ook een nicht is.
en kwa gedrag lijkt eric op jack van grace & will
Nee hoor, dat speeld hij maar...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Lynn-Live het volgende:
Ow wat is die Brian achterdochtig, zo para, die gaat heel snel een keer flippen![]()
Zag je hem steeds door het raam kijken of er niemand van het andere groepje in de buurt was?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Lynn-Live het volgende:
Ow wat is die Brian achterdochtig, zo para, die gaat heel snel een keer flippen![]()
Uit respect (wat toch al zo'n mode woord is tegenwoordig) voor kissa zijn/haar vader, noem ik Jaap ook Joop... of jeep, jiip, en vul de overige klinkers zelf maar in... Juup doen we natuurlijk nietquote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik noem Jaap al vanaf de eerste dag Joop, omdat mijn vader Jaap heet![]()
Ja en vervolgens: "Je kan alles horen uit de private als je in de kamer zit"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag je hem steeds door het raam kijken of er niemand van het andere groepje in de buurt was?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef proh het volgende:
[..]
Uit respect (wat toch al zo'n mode woord is tegenwoordig) voor kissa zijn/haar vader, noem ik Jaap ook Joop... of jeep, jiip, en vul de overige klinkers zelf maar in... Juup doen we natuurlijk niet![]()
Maakt zij niet schoon daar?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef rebellious_angel het volgende:
iemand enig idee wie deze dame is? En er staan nog veel meer foto's
Zet dit anders maar in het Brian-topic!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef rebellious_angel het volgende:
iemand enig idee wie deze dame is? En er staan nog veel meer foto's
Mooie capquote:
wie zou jij dan uitnodigen? dries roelvink ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
het is al eerder te spraken gekomen, maar waarom nu weer neger entertainment?
Eerst dat Rappen, daarvoor die soa boys, en nu weer iets voor die meer gepigmenteerde kansloze medelanders.
Sonic Soul bestaat uit doorgewinterde sessiemuzikanten en is opgericht door Jerry Hoeby. "Invloeden zijn Prince, Stevie Wonder en Donny Hathaway. Maar we hebben een compleet eigen geluid van funk, soul, dance en R&B", legt Jerry enthousiast uit.
Die komen dus vanavond
ja al is het alleen maar omdat brian en natasia daar niks mee hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wie zou jij dan uitnodigen? dries roelvink ?
als ze net zo goed spelen als hun idolen, wil ik ze graag horen
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian bezig z'n 'vele' fans te schrijven...
[afbeelding]
Ja maar hier hoor ik een beetje kwaliteit. Prince is geen kattepis. Maar laten we hopen dat die invloeden ook serieus zijn genomen en niet zo van 'ja ik vind het leuk om naar te luisteren maar ik doe er geen fuck mee'.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
Eerst dat Rappen, daarvoor die soa boys, en nu weer iets voor die meer gepigmenteerde kansloze medelanders.
Sonic Soul bestaat uit doorgewinterde sessiemuzikanten en is opgericht door Jerry Hoeby. "Invloeden zijn Prince, Stevie Wonder en Donny Hathaway. Maar we hebben een compleet eigen geluid van funk, soul, dance en R&B", legt Jerry enthousiast uit.
Die komen dus vanavond
Gadverdamme, dat wordt niks: http://www.myspace.com/jerryhoebyquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even dit.
Die komen dus vanavond
je hebt gelijk, excuus....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dit anders maar in het Brian-topic!
Heeft niks met COS van doen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Prosac het volgende:
Hahahahaha.. Sylvia en Huub bij elkaar, alleen maar gezelligheid.
ik moet er hard om lachen, dat heb ik bij BAJN, die zijn ontzettend ziekelijk zakelijk met elkaar
die zus die al net zo geflipt is als Brian, alleen 1 voordeel is dat zij wel goede hulp krijgt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]kaartje naar de jarige zus van Amanda !
Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Grappig, Huub mag niet slapen, Syl houdt een boekje ervoor, zodat hij even kan tukken.
Als jij de eieren meeneemt welquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze zaterdag en zondag wel een tukkie doen. Uitslapen mag immers ook.
Dank je, die had ik gemist.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er verscheen op het plasma scherm dat ze niet mochten slapen.
Het zijn covers. Hoe kan je dan beweren dat je band dan ergens op beinvloed isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef proh het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt niks: http://www.myspace.com/jerryhoeby
ik zeg gewoon een keer een vette rockband de kooi in, dan wordt het pas echt "Non Stop Rocken"!!!
Natas gaat om 17:30 uur weg en zal zo'n 3 uur later weer terug zijn, ongeveer.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef Spoko het volgende:
vanavond moeten ze zeker naar voetbalvrouwen kijken? hoe laat gaat die Nata weg?
dat zou lachen zijn, dat het hem niet luktquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
Welnee, om te jennen heeft zijn buitenvrouw hem vanmiddag al helemaal uitgewoondquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Nou nou, wat een hoop werk, voor de lijst vragen en influisteringen. Als er dan ook nog even sex op commando bijkomt.... ben ik bang ... dat een deceptie zal zijn.
Zou Wilgo het wel op commando kunnen?![]()
denk niet dat ze naar almere gaan zal wel ergens een hotel wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertrekt over 10 minuten. Gaan veel FOK!kers naar Almere ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |