Te laat, eigenlijk............ en met een gezicht als een oorwurm.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian had beloofd om haar uit te zwaaien maar Eric doet het, Brian komt wat later.
Dat krijgt ie straks op z'n bord, gaat toch al niet meer zo lekker tussen die twee...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian had beloofd om haar uit te zwaaien maar Eric doet het, Brian komt wat later.
Onder de douche bedoel je zeker. Want bij Amanda lukt het hem niet om 'bezig te zijn'.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef maril het volgende:
Brain is echt teveel met zichzelf bezig.
Tas nam ook afscheid van Syl en Huub alsof het de beste vreinden van elkaar zijn. En ze kreeg zelfs de jas van Syl mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
Die Eric gunt het Tas echt. Puntje derbij!
Dat is wat betreft zijn externe communicatie. Echter, 98% van zijn totale communicatie is interne communicatie. Dat is de ik in mijn hoofd tegen mezelf communicatie. Bij een 'normaal' mens is dat geloof ik iets van 96%. Bij sommige is dat meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef FSR het volgende:
95% van wat bwain over andere zegt, heeft betrekking op zichzelf...
Tja, waarom ook niet. Tas is niet meer zo vreselik als voorheen en verdient ook wel eens een wipquote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
Die Eric gunt het Tas echt. Puntje derbij!
Brian praat heel krom en openlijk, maar over zichzelf om weer allerlei dingen goed te praten voor zichzelf lijkt het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat is wat betreft zijn externe communicatie. Echter, 98% van zijn totale communicatie is interne communicatie. Dat is de ik in mijn hoofd tegen mezelf communicatie. Bij een 'normaal' mens is dat geloof ik iets van 96%. Bij sommige is dat meer.
Dan is de overige 2% externe communicatie die voor 95% over zichzelf gaat.
Aiaiai.
Dat is alleen voor andere bewoners, niet voor NatasJa...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef Yollie het volgende:
Ik vind dat er nu ook een klok moet gaan lopen!!!!
Ja dat merkte ik ook op...Het kan door verschillende redenen komen:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef noekje het volgende:
Wat is er met Brian? De band tussen hem en Natasia is niet meer wat het geweest is.
- Natasia is stink jaloers op Amanda met wie hij weer het bed deelt.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook op...Het kan door verschillende redenen komen:
- Brian is niet populair genoeg voor Natasia
- Brian wil niets met haar als ze weer opgewonden wordt
- Natasia begint Brian te kennen
- Brian hangt te vaak met Jaapio
Ik had het niet over sex.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onder de douche bedoel je zeker. Want bij Amanda lukt het hem niet om 'bezig te zijn'.
Slijmerdquote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
Syl wordt steeds mooier en sexier. 't wordt steeds moeilijker om te kiezen tussen Syl, klein zusje en beequeen ...![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, ze zei dat vanmiddag al tegen Brian dat hij teveel tijd met Amanda door bracht.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
[..]
- Natasia is stink jaloers op Amanda met wie hij weer het bed deelt.
Alsof je die keuze zou hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
Syl wordt steeds mooier en sexier. 't wordt steeds moeilijker om te kiezen tussen Syl, klein zusje en beequeen ...![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht ze zo meteen van haar vent te horen krijgen dat Eric en Huub gisteren besproken hebben is ze zo weer bij Brain.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het geweldig gaat worden... Wilgo zal vast haar vertellen hoeveel ellende hij over zich heen dagelijks krijgt...En gaat ze niet haar kinderen zien dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef maril het volgende:
Nou ff uitrekenen dan is ze tussen 20.30 en 21.00terug
natas kan niet anders dan bij brian blijven, she is wel aardig tegen haar, maar ze weet heel goed dat ze zonder brian zo eruit wordt gestemd door shequote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ik denk dat ze alle 4 meetellen. En ze zal iig van Wilgo horen dat nederland Brian inderdaad uitkost (hoop ik). Dat hij haar zo botweg afwijst als d'r hormonen opspelen zal ook geen goed doen. Of ze hem echt begint te kennen, daar twijfel ik aan. Maar dat ze een hekel heeft aan Brian's klefbekken met j.aap staat buiten kijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Favorietenlijst mag toch? Niks mis meequote:
Ik deel het gevoel met je dat het inderdaad weleens tegen zou kunnen vallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het geweldig gaat worden... Wilgo zal vast haar vertellen hoeveel ellende hij over zich heen dagelijks krijgt...En gaat ze niet haar kinderen zien dan?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat weet ze allang. Ze weet ook hoe Nederland over haar denkt, maar ze ontkent het gewoon. Ze wilt immers ook geen negatieve post ontvangen, die wordt allemaal netjes achtergehouden door de redaktie...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef rebellious_angel het volgende:
En ze zal iig van Wilgo horen dat nederland Brian inderdaad uitkost (hoop ik).
Natas heeft het bij mijn weten niet over haar kindjes gehad bij dit bezoekje, alleen maar over haar ventje.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het geweldig gaat worden... Wilgo zal vast haar vertellen hoeveel ellende hij over zich heen dagelijks krijgt...En gaat ze niet haar kinderen zien dan?
Gek hequote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef maril het volgende:
Bij Febo krijg ik heletijd het gevoel dat het om een snackbar gaat.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is natasia al terug ?
Ik denk dat je een heel eind in de goeie richting zitquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ze alle 4 meetellen. En ze zal iig van Wilgo horen dat nederland Brian inderdaad uitkost (hoop ik). Dat hij haar zo botweg afwijst als d'r hormonen opspelen zal ook geen goed doen. Of ze hem echt begint te kennen, daar twijfel ik aan. Maar dat ze een hekel heeft aan Brian's klefbekken met j.aap staat buiten kijf.
Brian komt in een isolement, j.aap lacht zich rot want Brian raakt nog afhankelijk van hem! Toen Brian die opmerking vanmiddag maakte over dat j.aap's deelname aan hun pacht de boel zou versterken zag je Natasja ook denken... ja duhhhhhhhhhhhhhhhh.
Dat bestellijstje was niet officieel, vast een stagaire die fan van Jaap was.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef schatje het volgende:
Wel dubbel trouwens, Huub krijgt meteen op z'n donder als ie een bestelijst door midden scheurt terwijl Brian een fotolijstje kapot gooit, de scherven buiten neer flikkert en er geen telefoontje van de Febo komt.
Ze is net wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is natasia al terug ?
Hopelijk komt de Febo met iets waar Brian weer helemaal parra van wordt!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef schatje het volgende:
Wel dubbel trouwens, Huub krijgt meteen op z'n donder als ie een bestelijst door midden scheurt terwijl Brian een fotolijstje kapot gooit, de scherven buiten neer flikkert en er geen telefoontje van de Febo komt.
Ja, Wilgo is even naar Su.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is natasia al terug ?
Zdngmw vertelde dat haar kindjuuuuuus er ook zijn, arme schapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas heeft het bij mijn weten niet over haar kindjes gehad bij dit bezoekje, alleen maar over haar ventje.
Hopelijk vertelt Wilgo ook dat Brian, Jaap en Amanda verre van populair zijn bij kijkend Nederland.
Haar kinderen ziet ze al genoeg achter de schermen, ze heeft zelf gezegd dat daar een speciale regeling voor was. Maar sex hebben met Wilgo is natuurlijk wat moeilijker om achter de schermen te doen, daarvoor moet je het huis uit...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef Dark het volgende:
Natas heeft het bij mijn weten niet over haar kindjes gehad bij dit bezoekje, alleen maar over haar ventje.
Hopelijk vertelt Wilgo ook dat Brian, Jaap en Amanda verre van populair zijn bij kijkend Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |