Kun je in dat geval alle deelnummers uit de AT van SPT slopen.quote:
quote:
quote:
pfap bevestigd zijn bestaansrecht weer als hij vanmiddag alle deelnummers uit de AT van SPT heeft gesloopt.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef Bruce117 het volgende:
Wat doen al die VBL-modjes hier.
Zo wordt het wel erg duidelijk dat pfap niets doet en de VBL modjes het moeten doen.
Weet mitt van dit overleg, pfap?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:03 schreef pfaf het volgende:
Na overleg weer open
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet mitt van dit overleg, pfap?
Geeft niks, pfaf. Alle begin is moeilijk.quote:
Inderdaad, te suggestief.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef popolon het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje bijspringen in VBL FB, 't gaat daar de laatste tijkd zo hard.
prima bedanktquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Graag jaartal in titel van onderstaande topic wijzigen in 2007:
[Racing] Champcar World Series 2007 -deel 3-
Alvast bedankt.
Sorry voor de late reactie.quote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
zjroen, gaan jullie nog wat met de filters doen in SPT? Wielrennen, tennis, schaatsen (uvt) en bijv amerikaanse sporten?
US Sporten ook graag.quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef pfaf het volgende:
We zijn in conclaaf, maar wielren- en race/F1-filters zijn wel reele opties.
Ik lees achter de schermen mee. Jij ongetwijfeld ook (quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef pfaf het volgende:
We zijn in conclaaf, maar wielren- en race/F1-filters zijn wel reele opties.
http://forum.fok.nl/topic/972243/1/666#48361862quote:Op woensdag 18 april 2007 23:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees achter de schermen mee. Jij ongetwijfeld ook (). Maar ik heb geen idee met wie pfof in conclaaf is
Helder.quote:
't Is natuurlijk slechts een concept, maar ik denk dat nu wel in grote lijnen duidelijk wordt wat de bedoeling zal zijn.quote:
Heb nog wel wat op- en aanmerkingen, maar zal ze wel in het betreffende topic plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is natuurlijk slechts een concept, maar ik denk dat nu wel in grote lijnen duidelijk wordt wat de bedoeling zal zijn.
Janica Kostelic stopt met skiën Dito. Qua inhoud en doppelness.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[Wielrennen] Michael Boogerd stopt na dit seizoen!! Doppelpack
Die's te lang.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef wimderon het volgende:
[Centraal] Wielrennen 38: Boogerd stopt en Herbert blijft...
De naam Herbert in de TT blijkt nogal wat negatieve gevoelens op te roepen bij mensen die mentaal kapot zijn gepraat door Herbert, dus maak er maar van 'is dit geen mooie sloot om te roeien Maarten?' of iets dergelijks![]()
Dan kunnen we net zoals de F1 topics per speler een topic openen.quote:
hij is traag van begrip, nemen we ook niet kwalijk als je als opleiding nog niet eens je VMBO hebt afgemaakt.quote:
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef WEST het volgende:
[..]
hij is traag van begrip, nemen we ook niet kwalijk als je als opleiding nog niet eens je VMBO hebt afgemaakt.![]()
pannenkoekenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef WEST het volgende:
[..]
hij is traag van begrip, nemen we ook niet kwalijk als je als opleiding nog niet eens je VMBO hebt afgemaakt.![]()
Dank.quote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef dndiek het volgende:
Sport-forum: de Stats #3
Deze bedoelt mijn gewaardeerde collega
Opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!
Als ik dit topic open krijg ik zo'n inlog scherm voor photobucket ofzoiets.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef pfaf het volgende:
Graag gedaan.
of je bedenkt goed wat je schrijft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
pfap of mitt nu moet je echt wat doen graag Roland Garros #5: met morgen op het cartier Hewitt - Gaudio cartier vervangen in chatrier
dat weet ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Het is niet goed verbeterd, het moet Chatrier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |