quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef pfaf het volgende:
Graag gedaan.
of je bedenkt goed wat je schrijft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
pfap of mitt nu moet je echt wat doen graag Roland Garros #5: met morgen op het cartier Hewitt - Gaudio cartier vervangen in chatrier
dat weet ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Het is niet goed verbeterd, het moet Chatrier zijn.
Is dat logisch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Mag ik in Sport een topic openen met een verwijzing naar de GOOGLE VBl-quiz in VBL?
pfaf is uitwaaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RC # 14 ] Henin maakt Anna dood
pfaf, als je de stress enzo niet meer aankan, dan moet je er gewoon eerlijk in zijn en toegeven. Dat is helemaal niet erg namelijk. Voor SoK is het ook niet leuk om al die slotjes te moeten zetten.
Kun je even F1 tagjes maken bij mijn topic?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:42 schreef pfaf het volgende:
(L)(L) LaRs! Wat lieV Van juh! Ik vint Jouw! De AllerTovste Oeser!
Het is nu al een mooi topic aan het wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef pfaf het volgende:
Natuurlijk. Mooie OP ook!
Alleen intelquote:Op zondag 10 juni 2007 20:53 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ik ben de beroerdste ook niet.
nee, niet nodig. Hij weet niet beter.quote:
Gewoon Sanger negeren. Topic zakt wel weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef pfaf het volgende:
Merge of slotje. U zegt het maar.
Hij mag ook dicht. Zo'n zwartkijker/rasnegativist als Roelofjan heeft het topic toch al om zeep.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef pfaf het volgende:
Whehe. Ik laat ze wel mergen. Anders krijgen jullie over een paar weken weer ruzie over welke gekickt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |