Is dat logisch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Mag ik in Sport een topic openen met een verwijzing naar de GOOGLE VBl-quiz in VBL?
pfaf is uitwaaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RC # 14 ] Henin maakt Anna dood
pfaf, als je de stress enzo niet meer aankan, dan moet je er gewoon eerlijk in zijn en toegeven. Dat is helemaal niet erg namelijk. Voor SoK is het ook niet leuk om al die slotjes te moeten zetten.
Kun je even F1 tagjes maken bij mijn topic?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:42 schreef pfaf het volgende:
(L)(L) LaRs! Wat lieV Van juh! Ik vint Jouw! De AllerTovste Oeser!
Het is nu al een mooi topic aan het wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef pfaf het volgende:
Natuurlijk. Mooie OP ook!
Alleen intelquote:Op zondag 10 juni 2007 20:53 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ik ben de beroerdste ook niet.
nee, niet nodig. Hij weet niet beter.quote:
Gewoon Sanger negeren. Topic zakt wel weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef pfaf het volgende:
Merge of slotje. U zegt het maar.
Hij mag ook dicht. Zo'n zwartkijker/rasnegativist als Roelofjan heeft het topic toch al om zeep.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef pfaf het volgende:
Whehe. Ik laat ze wel mergen. Anders krijgen jullie over een paar weken weer ruzie over welke gekickt moet worden.
Dat werd tijd ook. Hebben ze mij voor niks blauw gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef pfaf het volgende:
Helemaal fris ben ik u weer tot dienst.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat werd tijd ook. Hebben ze mij voor niks blauw gemaakt.
maak er eens eentje dan, luiwammesquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:52 schreef pfaf het volgende:
Nee. Nee.
Ben al bezig, zal um d'r zo inzetten als dat goed isquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef pfaf het volgende:
Eerst de tour maar eens afwachten, bovendien open ik alleen Atletiek-topics.
Dat is bluf! Bewijzen met een screenshot!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk, geen probleem. Staat gebookmarkt, mocht 'tie zoek raken.
Eikelquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is bluf! Bewijzen met een screenshot!
wowquote:
Bedankt BS.quote:
over 2 dagen 4 jaarquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang moet jij nog tot de 5, mitt?
Over 2 dagen moet je nog 4 jaar?quote:
Nee! Slecht idee!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitti. Je zou deze een kickje naar TDF kunnen geven. Mocht dat een idee zijn.
Het grote Michael Boogerd - topic.
Iban Mayo Diez, Baskische furie
Alejandro Valverde
Feliciteer hier Oscar Pereiro!!!
Ivan Basso #2: Nog nooit gebruikt maar wel schuldig
Thomas Dekker.
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...
Het Oscar Freire topic: Nu nog langer bij de Rabobank!
Kun je er niet in posten?? Bij mij staat 'tie op open...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kan iemand Ben van der Burg is top weer openen? Ik zag hem namelijk vandaag lopen en wil dat met iedereen delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |