Ik vond dat Ben opmerkelijk goede dingen zei, onder andere over de sponsorploegen en Peter Muller, die hij het liefst met jonge talenten ziet werken omdat oudere schaatsers zijn chauvinisme niet pruimen. Hij gaf op Eurosport ook zeer kundig commentaar bij het schaatsen!
Kortom, Ben van der Burg roelt. Misschien dat de schaatsbond nog iemand zoekt met een visie.....
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 27-02-2002 09:27]
quote:Effe zeiken:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:48 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb de laatste twee weken ex-schaatser Ben van der Burg enkele malen op TV voorbij zien komen om zijn mening te verkondigen over het Nederlandse schaatsen.Ik vond dat Ben opmerkelijk goede dingen zij, onder andere over de sponsorploegen en Peter Muller, die hij het liefst met jonge talenten ziet werken omdat oudere schaatsers zijn chauvinisme niet pruimen. Hij deed op Eurossport ook zeer kundig commentaar bij het schaatsen!
Kortom, Ben van der Burg roelt. Misschien dat de schaatsbond nog iemand zoekt met een visie.....
Maar je hebt wel gelijk: Ben is cool.
Ik vindt hem helemaal niets, vroeger toen ie nog bij Eurosport zat sloeg hij continue van zulke grote onzin uit.
(daarnaast vin ik hem gewoon een irritant mannetje, maar dat is persoonlijk.)
Vond het in Barend & Witteman wel geinig zat ie tussen allemaal mensen die medailles hadden op een OS en hij brons op een EK ofzo
quote:Bij Barend en Witteman was Ben van der Burg aanwezig omdat hij in 1990 wereldkampioen is geworden op de 1500 meter.
Op dinsdag 26 februari 2002 14:41 schreef Machiel het volgende:Vond het in Barend & Witteman wel geinig zat ie tussen allemaal mensen die medailles hadden op een OS en hij brons op een EK ofzo
Op de Olympische Spelen heeft hij nooit iets gewonnen, Falko Zandstra, die er ook zat, had in 1994 brons op de Olympische 1500 meter.
quote:En zandstra had in '92 zilver op de 5000, achter Karlstad. maar dat schijnt Falko zich nog amper te kunnen herinneren, heb ik eens gehoord.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:09 schreef JSR het volgende:[..]
Bij Barend en Witteman was Ben van der Burg aanwezig omdat hij in 1990 wereldkampioen is geworden op de 1500 meter.
Op de Olympische Spelen heeft hij nooit iets gewonnen, Falko Zandstra, die er ook zat, had in 1994 brons op de Olympische 1500 meter.
quote:Het ging in het vraaggesprek bij B&W alleen om prestaties op de 1500 meter, vandaar dat ik het zilver van Falko op de 5 km niet had meegerekend.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:12 schreef Leatherface het volgende:En zandstra had in '92 zilver op de 5000, achter Karlstad. maar dat schijnt Falko zich nog amper te kunnen herinneren, heb ik eens gehoord.
quote:In 1990 waren er toch nog helemaal geen wereldkampioenschappen per afstand?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:09 schreef JSR het volgende:[..]
Bij Barend en Witteman was Ben van der Burg aanwezig omdat hij in 1990 wereldkampioen is geworden op de 1500 meter.
quote:Ik had dat programma niet gezien. Maar ik denk, ik zeg het maar ff.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:15 schreef JSR het volgende:[..]
Het ging in het vraaggesprek bij B&W alleen om prestaties op de 1500 meter, vandaar dat ik het zilver van Falko op de 5 km niet had meegerekend.
Ik moet zeggen dat ik lange tijd niks van Zandstra heb gezien of gehoord. ik heb B&W ook niet gezien. Maar Falko schijnt nogal te zijn uitgedijt.
quote:Volgens mij werd dat pas voor het eerst verreden in 1996 of zo. Op een volledig uitgetrapt buitenbaantje in Warschau, als ik mij niet vergis.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:16 schreef menjo het volgende:[..]
In 1990 waren er toch nog helemaal geen wereldkampioenschappen per afstand?
quote:Ik heb het opgezocht. De wereldafstandskampioenschappen werden in 1996 voor het eerst verreden in Hamar. In 1997 was het in Warschau.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:16 schreef menjo het volgende:[..]
In 1990 waren er toch nog helemaal geen wereldkampioenschappen per afstand?
Tijdens het WK allround van 1990 (Gewonnen door Koss), heeft Ben van der Burg de tweede plaats behaald in het algemeen klassement. Maar...de 1500 meter, tijdens dit allround kampioenschap heeft BvdB wel gewonnen (vandaar dus ook de "valse" betiteling bij B&W als zijnde Wereldkampioen 1500 meter).
Everybody happy ??
en Zandstra is inderdaad een dikke PAD geworden. en hij wordt kaal...
quote:Snoeks en van der Burg lijkt me een gouden cominatie,kunnen Dijkstra en Visser zich volledig op het Shorttracken gaan toeleggen.
Op dinsdag 26 februari 2002 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Van mj mag Bennie best wel NOS- commentator worden. Veel beter dan Ria Visser. Je valt wel van je stoel en ik denk dat je het nog geen half uur vol houdt
quote:Ben van den Burg als enige commentator. En dan over een paar jaar Erben Wennemars wanneer hij gestopt is. Dan is het feest helemaal compleet.
Op dinsdag 26 februari 2002 19:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
Snoeks en van der Burg lijkt me een gouden cominatie,kunnen Dijkstra en Visser zich volledig op het Shorttracken gaan toeleggen.
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 12:26 schreef Djek_D het volgende:
Opleiding Journalisitek en 'zei' typ je als 'zij' in??????????????????????????????????
quote:lijkt me leuk de man die vind de Erben altijd moet verliezen (erben verliest immers zo mooi) en Erben samen in een hokje verslag doen.
Op dinsdag 26 februari 2002 19:32 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ben van den Burg als enige commentator. En dan over een paar jaar Erben Wennemars wanneer hij gestopt is. Dan is het feest helemaal compleet.
Ben is echt top, strakke opmerkingen tijdens de race. Misschien idee hem de analyse samen met Marnix te laten doen tijdens de dweil of tijdens de races ipv wat er nu zit.
Maar vd Burg is dus idd top op zijn manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |