Inderdaad, te suggestief.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef popolon het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje bijspringen in VBL FB, 't gaat daar de laatste tijkd zo hard.
prima bedanktquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Graag jaartal in titel van onderstaande topic wijzigen in 2007:
[Racing] Champcar World Series 2007 -deel 3-
Alvast bedankt.
Sorry voor de late reactie.quote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
zjroen, gaan jullie nog wat met de filters doen in SPT? Wielrennen, tennis, schaatsen (uvt) en bijv amerikaanse sporten?
US Sporten ook graag.quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef pfaf het volgende:
We zijn in conclaaf, maar wielren- en race/F1-filters zijn wel reele opties.
Ik lees achter de schermen mee. Jij ongetwijfeld ook (quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef pfaf het volgende:
We zijn in conclaaf, maar wielren- en race/F1-filters zijn wel reele opties.
http://forum.fok.nl/topic/972243/1/666#48361862quote:Op woensdag 18 april 2007 23:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees achter de schermen mee. Jij ongetwijfeld ook (). Maar ik heb geen idee met wie pfof in conclaaf is
Helder.quote:
't Is natuurlijk slechts een concept, maar ik denk dat nu wel in grote lijnen duidelijk wordt wat de bedoeling zal zijn.quote:
Heb nog wel wat op- en aanmerkingen, maar zal ze wel in het betreffende topic plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is natuurlijk slechts een concept, maar ik denk dat nu wel in grote lijnen duidelijk wordt wat de bedoeling zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |