En toen lag de zuurheid nog in het verschiet!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef Sidekick het volgende:
Het citaat van LV dateert alweer uit april 2004, als ik het goed heb.
Dat hangt er vanaf. Als je meer produceert dalen je vaste lasten idd, maar met meer mensen (en daar zit je al snel aan bij dienstverleners) krijg je meer overheadkosten. Zeker in een complexe organisatie waar veel partijen met elkaar moeten samenwerken.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen zorgt de schaalvergroting doorgaans voor een relatieve winst per werknemer.
Welkom terug.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ben ik weer, weet iemand hoevaak ik al geband ben?
Just for the statistics.
Klopt, de aanwezigheid van managementlagen in een grote organisatie in tegenstelling tot kleine organisaties zorgt voor stroperige bureacratie. Maar het is wel een gevolg van dalende vaste lasten dat dit gebeurt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je meer produceert dalen je vaste lasten idd, maar met meer mensen (en daar zit je al snel aan bij dienstverleners) krijg je meer overheadkosten. Zeker in een complexe organisatie waar veel partijen met elkaar moeten samenwerken.
Mij werd verteld dat Reya3 het zou worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Monidique het volgende:
Is al bekend gemaakt dat ik de nieuwe moderator word?
Okay, das wel een mooi getal zeg!quote:
Was toch meer?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, das wel een mooi getal zeg!
Wat nog niet is kan nog komen!quote:
Over mensen in de US.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef Monidique het volgende:
Leuk interview met Ayaan Hirsi Ali en inderdaad, ze spreekt goed Engels. Dat gedoe over de hel? Ik denk dat ze een beetje verwend is door de Nederlandse geloofssituatie.
Meer troepen naar Vietnam sturen, aansturen op een raketcrisis en pogingen ondernemen de leider van een ander land te vermoorden is ook niet bijster goochem.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet of George W. Bush de slechtste president ooit is, want er zijn tweeënveertig staatshoofden hem voor geweest en ik sluit niet uit dat een of andere presidentiële John Doe een grotere fuck up was dan de huidige president, maar ik ken er geen. Hoe dan ook zal Bush toch echt wel in de top vijf of drie van de meest waardeloze presidenten ooit belanden en de toppositie is zeer aannemelijk.
En wie moet dat betalen? Juist! De mensen met zes kinderenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:54 schreef Monidique het volgende:
maar over honderd jaar staat het land vol met monumenten. O ja, waartussen dagelijks stille tochten worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |