dat komt gewoon doordat je blindedarm eruit isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef soylent het volgende:
Ik zag deze post en heb me maar weer eens gewogen... Van 97.1 naar 94.4 kg [afbeelding]
Slaan met een makreel!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Hè dames, doe eens niet zo ordinair(een topic openen is nog steeds de allerbeste tvp
)
Ik had trouwens zin in vis en dus had ik lekkere haring gekocht. Heeft mijn voorheen lieve vriendje ze allemaal opgegetenGeen vis voor mij dus dit weekend.
Neeeee, toen ik uit het ziekenhuis kwam was 't 97,1quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat komt gewoon doordat je blindedarm eruit is![]()
hoe gaat het met richard dawkins?
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef octopussy het volgende:
Hey Isa, had je nou iets gevonden om aan te trekken?
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?quote:
Hmmm, leuke testquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?Tara's vader zal er niet mee zitten denk ik dan maar
![]()
Trouwerij in Betazoid stijlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?Tara's vader zal er niet mee zitten denk ik dan maar
![]()
Tja, in de OP staat ook dat je mij moet PM-en. Ik zal je meteen even koppelen. Bert is door zijn rug gegaan en zit daarom niet veel achter zijn pc.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom sta ik na 3 dagen nog steeds niet in het lijstje, heb een account aangemaakt en bert van die site al gemaild. Hoe lang gaat dat ongeveer duren?
Misschien is het ook handiger om voor een rokje met wat leuks er op te gaan ipv een jurkje. Ik heb volgens mij nog nooit goed in een jurkje gepast en kan me voorstellen dat ik niet de enige ben met dat probleem. Oorzaak van het niet passen in jurkjes: zandloper figuur.quote:
Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, ik kan meestal nog wel een leuk jurkje vinden.. Voordeel is ook dat je er langer in lijkt..quote:Op zondag 18 maart 2007 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Misschien is het ook handiger om voor een rokje met wat leuks er op te gaan ipv een jurkje. Ik heb volgens mij nog nooit goed in een jurkje gepast en kan me voorstellen dat ik niet de enige ben met dat probleem. Oorzaak van het niet passen in jurkjes: zandloper figuur.
Ok, grappig dat het jou wel lukt om een jurkje te vinden. Misschien toch een heel ander figuur dan.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, ik kan meestal nog wel een leuk jurkje vinden.. Voordeel is ook dat je er langer in lijkt..
Ik heb het idee dat deze zomer van die knoopjurkjes inkomen zeg maar, en die zijn dan ook overal te vinden..
zelfde TVPquote:
Impossible is nothing!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik wou dat ik zo'n buik hadMaar dat is voor mij echt onhaalbaar
quote:
en spieren kwekenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:
ik ben de afgelopen maanden niet echt meer afgevallen dus denk ik dat ik misschien hiermaar tevreden mee moet zijn
en gewoon fitter proberen te worden
gespierd i wishquote:Op zondag 18 maart 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
buik 1 komt op mij gespierd over, maar das dan ws gewoon vet. Ik heb ook zo'n zandloperfiguur, maar de onderkant loopt nog iets wijder uit dan bij Miss_S
.
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en spieren kweken. Als je lichaam het nodig heeft nog meer kwijt te raken, gebeurt dat vanzelf wel, ooit
.
waar had / heb jij zoal vet zitten? Ik op m'n buik (voorkant en zijkant) en heupen. Het lijk wel alsof het bij jou vooral aan de voorkant zit. Klopt dat?quote:
vooral onderbuikquote:Op zondag 18 maart 2007 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar had / heb jij zoal vet zitten? Ik op m'n buik (voorkant en zijkant) en heupen. Het lijk wel alsof het bij jou vooral aan de voorkant zit. Klopt dat?
Ik heb een kilo milka-eitjes hier liggen. Nou ja, -10 dan. Geen slechte score in een weekquote:Op zondag 18 maart 2007 09:46 schreef Urnie het volgende:
Ik zal blij zijn als Pasen voorbij is, stomme paaseitjes overal.
Ventriloquote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
En m'n vriend heeft Ventrilo bij World of Warcraft ontdektHIj is nu telkens aan het praten achter zijn pc en ik denk steeds dat hij het tegen mij heeft
![]()
schijt aan sonjaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:
welkom scrub nurse
was dit een SAS dag dan?
Ik zie je niet in het lijstje?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef scrub_nurse het volgende:
hallo![]()
ik meld me hier ook maar ff ik ben sinds n tijdje actief op het sonjabakkerforum en je raadt t al: omdat ik aant sonjabakkeren ben![]()
en zowaar het heeft resultaat![]()
ik heb me nu dus ook maar aangemeld voor het lijstje en hoop dat de dalende lijn zich blijft voortzetten![]()
(overigens vandaag heel veel frietjes gegeten met n bamiblok én een frikandel speciaal! (de eerste keer sinds n hele tijd en er had nog n blikje cola light bij gemoeten maar die waren ze vergeten in t zakje te proppen)
Tuurlijk nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde ook al even gaan waarschuwen. En je hoeft toch niet in het lijstje te staan om hier mee te mogen praten of wel?
als jij een resultaat toevoegt, vernieuwt het lijstje zich vanzelfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef scrub_nurse het volgende:
o nou ik heb me nog maar net aangemeld dus dat lijstje moet vast nog aangepast worden.
er zijn veel mensen die sonja niks vinden, maar dat interesseert me niet, voor mij werkt t om n beetje haar boek te volgen ik voel me er uitstekend bij en ik heb geen zin om erover te discissieren en dat is ook mijn doel niet.
ik ben gewoon blij dat ik eindelijk die irritante overtollige kilos ben kwijt aant raken![]()
wat ik me wel altijd afvraag is ben je van plan dit voor altijd te blijven doen?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef scrub_nurse het volgende:
o nou ik heb me nog maar net aangemeld dus dat lijstje moet vast nog aangepast worden.
er zijn veel mensen die sonja niks vinden, maar dat interesseert me niet, voor mij werkt t om n beetje haar boek te volgen ik voel me er uitstekend bij en ik heb geen zin om erover te discissieren en dat is ook mijn doel niet.
ik ben gewoon blij dat ik eindelijk die irritante overtollige kilos ben kwijt aant raken![]()
de rest van je leven de weekmenu's van sonja herhalen. Godquote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat ik me wel altijd afvraag is ben je van plan dit voor altijd te blijven doen?
waarschijnlijk roept ze elke week dat ze al een kilo kwijt is en kijkt ze jou aan van: hehe, ik wel en jij nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef Jojogirl het volgende:
Een collega gaat ook sonjabakkeren en ik moest me echt bedwingen om niet te zeggen dat ik het echt een crashdieet vind. Maar ik ben erg benieuwd hoe het haar gaat bevallen.
sorry dit was eigenijk een serieuze vraagquote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En Saskia, ik weet heus wel dat jij dit allemaal ook wel weet, maar jij wilt scrub_nurse zeker zelf tot inzicht laten komen?. Ik ben meer iemand vd harde aanpak
.
Nee bewegen dat doe/kan ik ook nog ff niet, maar plan ik wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben geen volgzaam typetje dus ik volg niet blindelings de menus van sonja, ik vind het handige handvatten meer niet. Ik had het ff nodig om n flinke stamp onder mn (te dikke) reet te krijgen. Ik zie ook niet waar die te weinig calorien zitten, ik vind dit een heel normaal eetpatroon wat zij voorschrijft, helemaal niet weinig. Als ik me houdt aan haar voorgeschreven menus zit ik stampvol, ik krijg het gewoon niet op. T zit m in de combi's, en ik denk dat wanneer je op je lichamelijk ideaal gewicht zit,(dit is niet t gewicht dat je wil bereiken, maar je lichaam stopt zelf wel met afvallen als t n gezond gewicht heeft bereikt, ben ik van mening)(zoalng je maar gezond en genoeg eet en niet je uithongert) je geen moeite hoeft te doen om t te blijven behouden. Gewoon gezond eten, genoeg bewegen. Toch?
Hoe vallen jullie allemaal af dan? Door je eigen (Te veel, te vet) eetpatroon te volgen en meer te bewegen? Lijkt me niet
ik weet niet hoeveel calorieën jij binnen krijgt, maar als je 1500 binnen krijgt en je zit straks op je streefgewicht, moet je ook echt wel weer op 2000 gaan zitten, anders krijg je te weinig binnen, zeker als je er ook nog bij sportquote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
door onze levenstijl aan te passen en dat doe ik nu al 5 jaar en blijf ik ook nog tot het einde doen
dus niet ff kort iets doen en dan weer veranderen
en ik hoop dat het bij jou niet er allemaal weer terug aan komt
maar ik probeer het gewoon te begrijpen
want ik lurk wel in jullie topic en daar zie ik alleen maar als er iemand een paar maanden mee stopt dat ze toch weer kilo's aankomen
ben bang dat mijn lichaam niet zo werktquote:Op zondag 18 maart 2007 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel calorieën jij binnen krijgt, maar als je 1500 binnen krijgt en je zit straks op je streefgewicht, moet je ook echt wel weer op 2000 gaan zitten, anders krijg je te weinig binnen, zeker als je er ook nog bij sport.
hm. Als ik op m'n streefgewicht zit, probeer ik wel weer wat meer te gaan eten, maar als ik weer aan kom doe ik dat ook niet, hoor. Ik vind sws dat ik nu ook wel genoeg eet, zeker niet te weinig. Ik denk zelfs dat iemand die niet aan het 'gezonderen' is niet minder dan ik binnen krijgt, behalve qua calorieën dan natuurlijk. Ik ben wat kritischer tav wat ik naar binnen werk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben bang dat mijn lichaam niet zo werkt
als ik meer eet kom ik aan
ik kan ook goed op deze hoeveelheden leven dus dat hoeft ook niet weer meer te wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm. Als ik op m'n streefgewicht zit, probeer ik wel weer wat meer te gaan eten, maar als ik weer aan kom doe ik dat ook niet, hoor. Ik vind sws dat ik nu ook wel genoeg eet, zeker niet te weinig. Ik denk zelfs dat iemand die niet aan het 'gezonderen' is niet minder dan ik binnen krijgt, behalve qua calorieën dan natuurlijk. Ik ben wat kritischer tav wat ik naar binnen werk.
Maar is het niet zo dat je, als je je hele leven minder eet dan je zou moeten eten, steeds blijft afvallen? (en dan meer dan je zou willen dus hèquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kan ook goed op deze hoeveelheden leven dus dat hoeft ook niet weer meer te worden
en in wat is dit anders dan sonja bakker dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee bewegen dat doe/kan ik ook nog ff niet, maar plan ik wel.
Ik let vooral op wat ik de hele dag naar binnen rag. Dat is dan dingen als chips en nootjes vervangen door druiven, crackers, etc... Een goed serieus ontbijt nemen ipv tussendoor happen... Grotere porties groente bij het avondeten, kleinere porties vlees, tomatensaus ipv mayo. Geen frisdranken en zoete sapjes meer, veel water en thee. Proberen niet toe te geven aan vreet impulsen, etc, dat soort ongein...
Sonja Bakker is zeer controversieel, maar als jij je er prima bij voelt: zo schadelijk is het vast allemaal niet, en zeker minder schadelijk dan overgewicht. Ik ben benieuwd of het er ook af blijft, maar dat moet ik voor mezelf ook maar zien straks
Nouja dat 'moeten eten' is ook maar gebaseerd op wat gemiddelden... Het is sowieso voor iedereen anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat je, als je je hele leven minder eet dan je zou moeten eten, steeds blijft afvallen? (en dan meer dan je zou willen dus hè).
nee daar geloof ik niet inquote:Op zondag 18 maart 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat je, als je je hele leven minder eet dan je zou moeten eten, steeds blijft afvallen? (en dan meer dan je zou willen dus hè).
dan gaan mijn lieve katjes met ingang van morgen op dieetquote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Nouja dat 'moeten eten' is ook maar gebaseerd op wat gemiddelden... Het is sowieso voor iedereen anders.
Maar bij muizen en katten is gebleken dat als ze structureel iets minder eten dan hun standaardwaarden, dat ze een stuk langer leven
maar ben je dan niet bang dat je straks weer gewoon aankomt?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en in wat is dit anders dan sonja bakker dan?je beschrijft nu precies haar methode
maar goed ik ging niet discissieren
meiden we willen van die kilos af en gezond worden en blijven toch? dat is ons aller doel! en daarom zijn we hier dat we elkaar af en toe een hart onder de riem kunnen steken en elkaar kunnen feliciteren met de verloren kilos!
![]()
Is dat haar methode? Dan heeft ze een goeie manier gevonden om geld te verdienen want ik heb 't maar zelf verzonnenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en in wat is dit anders dan sonja bakker dan?je beschrijft nu precies haar methode
meiden we willen van die kilos af en gezond worden en blijven toch? dat is ons aller doel! en daarom zijn we hier dat we elkaar af en toe een hart onder de riem kunnen steken en elkaar kunnen feliciteren met de verloren kilos!
![]()
ik ben er ook niet tegenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef soylent het volgende:
Maar ik ben ook niet zozeer anti-Sonja Bakker hoor. Wat weet ik ervan tenslotte. Als het voor jou werkt, happy happy toch!
wat er anders aan is dan sonja bakker:quote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
![]()
het slaat dan ook nergens op dat Sonja er zoveel geld mee verdient, want het is zo simpel als wat. Sonja had alleen het geniale plan om het op te schrijven en omdat zij gewichtsconsulent is geworden (LOI cursusquote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Is dat haar methode? Dan heeft ze een goeie manier gevonden om geld te verdienen want ik heb 't maar zelf verzonnenVolgens mij snoep ik trouwens nog wel iets meer crackers en fruit dan 'toegestaan', maar zolang ik maar naar beneden blijf gaan... 't moet ook een beetje leuk blijven..
Maar Sonja Bakker gaat toch uit van vaststaande menu's waar je uit moet kiezen toch? Ik heb het boekje van mijn moeder gekregen, maar ik heb er nog niet in gelezen... En Sonja Bakker is toch gebaseerd op minder energie nemen dan je zou moeten hebben dacht ik. Terwijl ik volgens mij wel gewoon de calorieen haalt..
Maar ik ben ook niet zozeer anti-Sonja Bakker hoor. Wat weet ik ervan tenslotte. Als het voor jou werkt, happy happy toch!
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Welkom scrub_nurseen ik heb ook niets tegen het Sonja Bakker dieet (zolang niemand het het Saskia Bakker dieet noemt
dat kwam ik ook al tegen). Alleen raad ik iedereen die Sonja's dieet volgt wel aan iets meer te eten en ze schrijft ook enkele dingen die onzin zijn. Voor de rest is het gewoon gezond eten en voor veel mensen een mooie start met heldere no nonsens dagmenu's.
Vanmiddag bij mijn ouders pinda's en bananenchips gehad, maar ik heb ook 1 uur en 3 kwartier in flink tempo gewandeld![]()
Waar ben je gefrustreerd over dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef octopussy het volgende:
djees wat gaan jullie snel zeg![]()
moet...stoppen...met...frustratie...eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |