dat komt gewoon doordat je blindedarm eruit isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef soylent het volgende:
Ik zag deze post en heb me maar weer eens gewogen... Van 97.1 naar 94.4 kg [afbeelding]
Slaan met een makreel!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Hè dames, doe eens niet zo ordinair(een topic openen is nog steeds de allerbeste tvp
)
Ik had trouwens zin in vis en dus had ik lekkere haring gekocht. Heeft mijn voorheen lieve vriendje ze allemaal opgegetenGeen vis voor mij dus dit weekend.
Neeeee, toen ik uit het ziekenhuis kwam was 't 97,1quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat komt gewoon doordat je blindedarm eruit is![]()
hoe gaat het met richard dawkins?
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef octopussy het volgende:
Hey Isa, had je nou iets gevonden om aan te trekken?
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?quote:
Hmmm, leuke testquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?Tara's vader zal er niet mee zitten denk ik dan maar
![]()
Trouwerij in Betazoid stijlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je niet dat jouw familie dan heel erg gechoqueerd is?Tara's vader zal er niet mee zitten denk ik dan maar
![]()
Tja, in de OP staat ook dat je mij moet PM-en. Ik zal je meteen even koppelen. Bert is door zijn rug gegaan en zit daarom niet veel achter zijn pc.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom sta ik na 3 dagen nog steeds niet in het lijstje, heb een account aangemaakt en bert van die site al gemaild. Hoe lang gaat dat ongeveer duren?
Misschien is het ook handiger om voor een rokje met wat leuks er op te gaan ipv een jurkje. Ik heb volgens mij nog nooit goed in een jurkje gepast en kan me voorstellen dat ik niet de enige ben met dat probleem. Oorzaak van het niet passen in jurkjes: zandloper figuur.quote:
Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, ik kan meestal nog wel een leuk jurkje vinden.. Voordeel is ook dat je er langer in lijkt..quote:Op zondag 18 maart 2007 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Misschien is het ook handiger om voor een rokje met wat leuks er op te gaan ipv een jurkje. Ik heb volgens mij nog nooit goed in een jurkje gepast en kan me voorstellen dat ik niet de enige ben met dat probleem. Oorzaak van het niet passen in jurkjes: zandloper figuur.
Ok, grappig dat het jou wel lukt om een jurkje te vinden. Misschien toch een heel ander figuur dan.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, ik kan meestal nog wel een leuk jurkje vinden.. Voordeel is ook dat je er langer in lijkt..
Ik heb het idee dat deze zomer van die knoopjurkjes inkomen zeg maar, en die zijn dan ook overal te vinden..
zelfde TVPquote:
Impossible is nothing!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik wou dat ik zo'n buik hadMaar dat is voor mij echt onhaalbaar
quote:
en spieren kwekenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:
ik ben de afgelopen maanden niet echt meer afgevallen dus denk ik dat ik misschien hiermaar tevreden mee moet zijn
en gewoon fitter proberen te worden
gespierd i wishquote:Op zondag 18 maart 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
buik 1 komt op mij gespierd over, maar das dan ws gewoon vet. Ik heb ook zo'n zandloperfiguur, maar de onderkant loopt nog iets wijder uit dan bij Miss_S
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |