Whehe, dat een hoer het met je uitmaakt vanwege de slechte sexquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Jij bent toch een hoerenloper?
blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
De relatie was goed, maar de sex was bagger zegt ze ineens.
Leuk hoor ! Twee maanden lief en leed gedeeld, alles ging goed komt ze ineens hier mee aan![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de andere kant. Je zal om dezelfde reden maar gedumpt worden door degene die je ontmaagd hebt. Dat betekent dat iemand zonder verdere ervaring je al slecht vindtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef hermandeperman het volgende: Whehe, dat een hoer het met je uitmaakt vanwege de slechte sex
Dat is op zich ook vrij lullig jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Je zal om dezelfde reden maar gedumpt worden door degene die je ontmaagd hebt. Dat betekent dat iemand zonder verdere ervaring je al slecht vindt![]()
was dat in het geval van TS niet zoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Je zal om dezelfde reden maar gedumpt worden door degene die je ontmaagd hebt. Dat betekent dat iemand zonder verdere ervaring je al slecht vindt![]()
Paar keer gedaan. Nou en ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Jij bent toch een hoerenloper?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
Je zal wel een kleine leuter hebben![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
14 cm. Langer dan de jouwe dus kutkop![]()
Je kon goed met haar praten maar de sex was rukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
Leuk hoor ! Twee maanden lief en leed gedeeld, alles ging goed komt ze ineens hier mee aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart genoeg in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
Whehehehehequote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
dat zei ze waarschijnlijk, net nadat ze net door je beste vriend of broer uit elkaar gescheurd was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:57 schreef teamlead het volgende:
vergeet m'n vorige post maar.. ze meent het waarschijnlijk
Dat zou wel een hele gave plot-wending zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
check ff of zij dat echt gestuurd heeft, of dat iemand haar telefoon gebruikt voor een geintje
Ik dus ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben meteen niet meer brak door dit topicHULDE!!!1
![]()
probleem opgelost slotjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
Mja, TS nam haar blijkbaar ook niet serieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat ze het uitmaakt via een smsje zegt al genoeg over hoe zij de relatie serieus nam.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
post eens wat pics van haar dan?
ik hoop het voor hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:05 schreef koemleit het volgende:
TS is gewoon nep ik zet er 11 euro op!
Het gemiddelde is echt geen 15cm dat wordt alleen gezegd tegen mensen met een kleine lulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:06 schreef Lemmiwinks het volgende:
Gemiddelde is 15cm xD Uiteraard zal die ene cm die gemiddeld Nederland hebt prijsneukers van paupers onderscheiden![]()
Dus dat.. die van mijn ex wandelen hier ook ergens rond..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
post eens wat pics van haar dan?
Dat zegt ie nou toch ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt geen 15cm dat wordt alleen gezegd tegen mensen met een kleine lul
quote:
HAHAHA! Eerst gwpnt door weyf dan door jezelf. Hahahaahah!!1!1 14 cmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
Veel "echte" mannen hier jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:17 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
De sexst was kudtst!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:17 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
Q: Wat maakt 't uit!?!?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:24 schreef nightfall het volgende:
wat maakt het je uit?,. het gaat er toch om dat jij het lekker vind..
dit is het originele topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:29 schreef teh_m0nkey het volgende:
Of dit is een briljante lemming, of TS heeft genoeg reden om zichzelf van kant te maken.
en je neukt als een konijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
Ach joh hier groeit hij vast wel overheen.quote:
Da's ook niet echt lang. Vind het wel zwaar klinken als je het dan al hebt over lief en leed delen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
Leuk hoor ! Twee maanden lief en leed gedeeld,
Misschien omdat ze totaaaal geen idee heeft wie jij bent.quote:
R&P zit achter een ander deurtje. Ksst!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Da's ook niet echt lang. Vind het wel zwaar klinken als je het dan al hebt over lief en leed delen.
Wel vervelend voor je.Maar ze klinkt niet zo aardig. Er is vast een leuker meisje voor je. Wees blij dat je er nu achterkomt hoeze is en niet over vier jaar.
![]()
dude......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
Pawned wie unne n00b.
Nep topic uiteraard
dit is een zoek-delemming-topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:40 schreef EricG het volgende:
Ik geloof er eik geen kanker van.
Het gemiddelde is echt wel 15 cm.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt geen 15cm dat wordt alleen gezegd tegen mensen met een kleine lul
je hebt het vaker gehoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt wel 15 cm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penisquote:
quote:While results vary across studies, the consensus is that the average human penis is approximately 12.7-15 cm (5-5.9 in) in length and 12.3 cm (4.85 in) in circumference when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size. Most of these studies were performed on subjects of primarily European descent; worldwide averages may vary.
Nee, ik denk dat al die medische sites bewust valse informatie verstrekken omdat ze geen tere zieltjes willen krenken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt wel 15 cm.
Sure ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat al die medische sites bewust valse informatie verstrekken omdat ze geen tere zieltjes willen krenken.
daar neukt ie niet beter door.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:50 schreef fathank het volgende:
TS is wel eerlijk
ja of "auw nee. dat past niet!"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet erg handig. Eerlijk zijn tijdens sex.
"He, je hebt een snor."
snap jij nostradamus?quote:
Ik dacht van wel, maar die strakke groene broek maakte me in de warquote:
Wat moet ik er nog op zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef dr.dunno het volgende:
jammer genoeg heeft Forza momenteel niet zoveel noten meer (op z'n zang); het is erg stil hier.
Als het serieus is, vindt ik het kut voor jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog op zeggen![]()
50% van de mensen die hier![]()
![]()
etc. posten hebben zelf nog nooit geneukt, maar vinden het wel om te lachen.
En met 14 cm bedoelde ik de breedte, nou goed![]()
Er schijnt een taboe op dat soort zaken te zitten, hier in Nederland...quote:
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er schijnt een taboe op dat soort zaken te zitten, hier in Nederland...
Dus als je naar de hoeren gaat ben je meteen een abnormaal persoon waar men niet mee behoort te praten
Bekrompen lui (ook hiet op Fok! dus)
Ben ik die rare?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?
Rare=TSquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Ben ik die rare?
Ben jij niet die ene DJ?
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Rare=TS
En je 2e zin is erg afgezaagd en kort door de bocht: M.a.w. val eens van de trap ofzo.
Fuck man mij middel vinger is gewoon langer dan jouw lulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
HAHAHAHA DIE KENKE LIMBO !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dude......
jij moet niks zeggen
http://www.dumpert.nl/mediabase/11653/93f64697/index.html
vuile geenstijler!
hoe ik dit weet doet er niet toe
3 minuten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en je neukt als een konijn![]()
je moet er heel lang over doen dude, niet 3 minuten klaar en wegwezen
Nou toe maar zeg, niet te zuinigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
idd....quote:maar uit maken met een smsie is wel heel erg laag
Heb ik ook gehad, maar dan andersomquote:De relatie was goed, maar de sex was bagger zegt ze ineens.
Jij bent die gast die op een geit lijkt in dat ene topic van die rare mocro ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:24 schreef nightfall het volgende:
wat maakt het je uit?,. het gaat er toch om dat jij het lekker vind..
riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Weet je Forza, ik heb daar ook wel eens vriendje om gedumpt (wel langer de tijd gegeven om het te leren, maar goed) en die heeft nu een preuts netgeenmaagdjemeer wat heel erg blij is met hem. Zij houdt ook meer van teder knuffelen. Dus misschien is slechte seks subjectief en vind jij uiteindelijk ook een meisje wat het juist graag op jouw manier doet.
Dus dat verhaal dat grootte niet uitmaakt is dan toch een mythe?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef Rhanna het volgende:
14 cm.
Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Dude.
Ze wil gewoon het idee hebben dat ze ook echt genomen wordt. Niet van dat halve werk.
Alleen de helft maar, als we de normale verdeling aan houden.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wat een gelul!
Alle "mannen" zitten hier boven het gemiddelde van 15 cm?![]()
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:27 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dus dat verhaal dat grootte niet uitmaakt is dan toch een mythe?![]()
![]()
Is dat ook weer duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.
Ja, is een mythe.
Mythe indeed, ze moeten wel wat in zich hebben om ve te genieten natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.
Ja, is een mythe.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef jovink het volgende:
32 cm meldt"
mja t blijft "lullig" hahahahha
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:35 schreef Epica het volgende:
Doet me beetje denken aan die IQ test topics waar iedereen minstens 130 als IQ heeft
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
?time=1124895581]afbeelding[/url]]
![]()
die lutser van een sebabje heft heul snel zijn foto uit het fobo gehaaldquote:
Hij kon waarschijnlijk ook niet beffen of vingeren. Anders had die chick het wel in zijn gezicht uitgemaakt.quote:
honden kunnen wel goed beffen lijkt mijquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Hij kon waarschijnlijk ook niet beffen of vingeren. Anders had die chick het wel in zijn gezicht uitgemaakt.
ik zou kiezen voor haar blindoeken, leverpastei tussen d'r dijen smeren en dan een grote rottweiler het vuile werk laten opknappenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef Rhanna het volgende:
Met een beetje pindakaas kom je al een heel eind
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou kiezen voor haar blindoeken, leverpastei tussen d'r dijen smeren en dan een grote rottweiler het vuile werk laten opknappen![]()
En niet alleen lengte maar dikte telt ook mee , vrouwen houden er wel van om een beetje uitgerekt te wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mythe indeed, ze moeten wel wat in zich hebben om ve te genieten natuurlijk.
Eén voordeel: zijn hand kan het niet uitmaken.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef markiemark het volgende:
dat wordt dan weer fappen he!!
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eén voordeel: zijn hand kan het niet uitmaken.
Verder ga ik even de knuppel in het hoenderhok gooien:
ik denk dat de helft van de mannen hier ook zo rond de 15 cm zitten en de rest is hun fantoompenis.
En dames,we kunnen het ook omdraaien: de gemiddelde pik is niet te klein,jullie dozen zijn te ruim of jullie hebben slappe bodembekkenspieren.![]()
En ja,ik zit rond het gemiddelde en nee niet aan de bovenkant en het boeit me niks.Vrouwen knappen bij mij al ruim van te voren af dus ik heb er geen last van.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik denk dat de helft van de mannen hier ook zo rond de 15 cm zitten en de rest is hun fantoompenis.
En dames,we kunnen het ook omdraaien: de gemiddelde pik is niet te klein,jullie dozen zijn te ruim of jullie hebben slappe bodembekkenspieren.![]()
En ja,ik zit rond het gemiddelde en nee niet aan de bovenkant en het boeit me niks.Vrouwen knappen bij mij al ruim van te voren af dus ik heb er geen last van.
Je geeft toe dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenWij vrouwen hebben meer vergelijkingsmateriaal over grote of kleine penissen dan jij denk ik over ruime dozen
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenWij vrouwen hebben meer vergelijkingsmateriaal over grote of kleine penissen dan jij denk ik over ruime dozen
[..]
Nee ik geef toe dat vrouwen vaker sex hebben dan RealZeusquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je geeft toe dat alle vrouwen hoeren zijn?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.![]()
Maar die vrouwen hoor je dan ook niet klagen denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.![]()
Yup, daarnaast moet je ook weten hoe je hem gebruikt anders is de sex even goed slechtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
En niet alleen lengte maar dikte telt ook mee , vrouwen houden er wel van om een beetje uitgerekt te worden![]()
Nee, maar mij wel als ik vervolgens een lekker koel biertje wil pakkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Maar die vrouwen hoor je dan ook niet klagen denk ik![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef jaspah het volgende:
haha deze MOETJE voelen!
Dat klopt,maar ik ben dus nog nooit afgewezen op mijn piemel.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat vrouwen vaker sex hebben dan RealZeus
Omdat sommige vrouwen makkelijker kunnen kiezen dan sommige mannen? Sommige mannen zijn allang blij als ze hem ergens in mogen hangenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt,maar ik ben dus nog nooit afgewezen op mijn piemel.
Laat ik het anders zegge: waarom krijgen de mannen steevast te horen:hij heeft een te kleine piemel en de vrouwen nooit:ze heeft een slappe doos.
Is deze comment een uitndogingquote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat sommige vrouwen makkelijker kunnen kiezen dan sommige mannen? Sommige mannen zijn allang blij als ze hem ergens in mogen hangen![]()
Of een schuursponsjequote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef postmortum het volgende:
ze krijgen wel vaak genoeg te horen dat hun doos niet smaakt en dan pakt zo'n gozer een mentos
of er wordt gewoon een grote paardenfallus ingedouwdquote:
Ik weet niet waar jij een uitnodiging in leestquote:
bij vrouwen moet je altijd tussen de regels door lezenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een uitnodiging in leest![]()
Het gaat hagelenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
bij vrouwen moet je altijd tussen de regels door lezen![]()
Morgen St. JoepFf de Music Machine Plunderen
![]()
lol minder mensen , meer keuze dusquote:
Vrouwen zijn mietjes dus die haken eerder afquote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol minder mensen , meer keuze dus![]()
behalve potten , maar dat zijn ook halve mannenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn mietjes dus die haken eerder af![]()
* Paddokingnr1 pakt een doekje om zijn scherm weer schoon te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, dat een hoer het met je uitmaakt vanwege de slechte sex
heb je er tegenaan gespotenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:07 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
* Paddokingnr1 pakt een doekje om zijn scherm weer schoon te maken![]()
[..]
jij was toch die homoseksuele student die bij 'pinkeltje' zit? of ben ik nu abuis...quote:
Ik gok op abuisquote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij was toch die homoseksuele student die bij 'pinkeltje' zit? of ben ik nu abuis...
ik wist niet dat pinkeltje in een rolstoeltje zatquote:
om je niet te kwetsen jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
Lomp kutwijf dat ze is en zo slecht ben ik niet. Heb er nog nooit iemand over horen klagen i.i.g.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
dikke lul dikke lul dikke lul lul lul (8)
Juist nietquote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
dikke lul dikke lul dikke lul lul lul (8)
Dat zei ik ook al, maar ik werd niet geloofdquote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
maar heeft zij het uitgemaakt om zijn penis (alhoewel dit een overduidelijk onz topic in klb is) of omdat ze niet klikten in bed? misschien is ts een weinig spannende bedpartner. misschien is hij dat helemaal niet en vliegen de vonken er bij andere vrouwen vanaf?
http://www.pornotube.com/media.php?m=2206quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
wat gemeen!!! wie was het, dan zal ik die eens mores leren.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar ik werd niet geloofd![]()
Zo'n blauwes!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat gemeen!!! wie was het, dan zal ik die eens mores leren.![]()
ik ben niet bang van blauw. ik laat je de resultaten weten.quote:
god, replys als dit fleuren de dag weer op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Misschien vond ze het wel vervelend dat je altijd na een halve stoot haar ganse vagina volblafte, en daarna in slaap viel...
Zie je de ironie?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord s a r c a s m e ?
ze neukt als een dode vis?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt,maar ik ben dus nog nooit afgewezen op mijn piemel.
Laat ik het anders zegge: waarom krijgen de mannen steevast te horen:hij heeft een te kleine piemel en de vrouwen nooit:ze heeft een slappe doos.
dat heeft nix met de grote van de vagina te makenquote:
Geboortedatum: 13-12-1988quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef jovink het volgende:
32 cm meldt"
mja t blijft "lullig" hahahahha
volgens mij moest er nog een komma tussen of de c moest een m zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Geboortedatum: 13-12-1988
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef Rejected het volgende:
[..]
volgens mij moest er nog een komma tussen of de c moest een m zijn.
letterlijk alleen rukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kon goed met haar praten maar de sex was ruk
Inderdaad. Respect voor de man die zijn gevoelens durft te tonen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef Chillur het volgende:
Ik wou hier een hele hatelijke bash-opmerking plaatsen, maar ik vind dat je eigenlijk wel genoeg hebt gehad.![]()
wat ben ik ook geil.quote:
dat vrowen niet klagen betekent niet dat het niet zo is, maar dat je het soms niet hoort..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
![]()
En niet eye-to-eye zeggen, maar via een SMS![]()
Lomp kutwijf dat ze is en zo slecht ben ik niet. Heb er nog nooit iemand over horen klagen i.i.g.![]()
![]()
Volgens mij is ze gewoon lesbisch.
Even oefenen op een Annie pop jongen.!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
niet vragen , anaal nemenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat vrowen niet klagen betekent niet dat het niet zo is, maar dat je het soms niet hoort..![]()
En dat ze dat via sms zegt.. waarschijnlijk bang voor je reactie?
voglende keer gewoon aan je vriendin vragen wat ze lekker vind..
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Silentio het volgende:
Beter gedumpt worden omdat de sex slecht is, dan dat de sex te goed is maar de liefde niet deugd en je elkaar meer pijn doet dan genot geeft
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vond ik dus ook al raar..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef sebabje het volgende:
blijkbaar was de relatie toch niet zo goed... dat ze het via de sms doet![]()
Mischien vind ze jou zus lekkerder beffenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dan zal dat voor hem veel lief en voor haar veel leed geweest zijn
Weetje wat de TS kan doen? Even naar www.sugababes.nl, heb je binnen 10minuten een sletje dat je kan neuken.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef RadioSlut het volgende:
Je verdient wel beter dan zo'n ***
Tenminste, als die het om de sex uitmaakt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef ToT het volgende:
Dit is/wordt trouwens een klassieker van Fok!
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef ToT het volgende:
Dit is/wordt trouwens een klassieker van Fok!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
terug vind pinkeltje
Misschien had hij verwacht dat we wat meer medelevend zouden reageren?quote:
is algemeen bekend hoor. ze hebben wel de naam, maar spelen verder weinig klaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef ToT het volgende:
Wel opvallend trouwens; een italiaan die slecht in bed is?
kun je beter minimum van maken.....quote:Maximum Italiano
jij bent dommer dat je het geloofdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef Nega het volgende:Dit is echt heel dom om op een forum te zetten.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:42 schreef Hijacking het volgende:
die is zoiets als in je eentje in een klu klux clan pak lopen door een getto
Het gemiddelde is 16cm.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Moonlith het volgende:
Ik snap die hele ophef niet om 14 cmLigt goed rond het gemiddelde, en mensen die beweren 18 + te hebben scheppen in 99 % van de gevallen gewoon op om hun fragiele egotjes dat afhangt van hun penislengte te strelen.
En die vriendin van je is gewoon een slet, blij wezen dat je dr kwijt bent.
Je bent tegenwoordig nog ondermaats als je 24/7 een leuter van 39cm hebt, en mannelijke waardigheid in een potjes paardesterïoden verkocht wordtquote:
Verschilt per regio. Richting asie is het meer 9,6CM (bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Penis )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |