niet vragen , anaal nemenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat vrowen niet klagen betekent niet dat het niet zo is, maar dat je het soms niet hoort..![]()
En dat ze dat via sms zegt.. waarschijnlijk bang voor je reactie?
voglende keer gewoon aan je vriendin vragen wat ze lekker vind..
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Silentio het volgende:
Beter gedumpt worden omdat de sex slecht is, dan dat de sex te goed is maar de liefde niet deugd en je elkaar meer pijn doet dan genot geeft
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
De relatie was goed, maar de sex was bagger zegt ze ineens.
Leuk hoor ! Twee maanden lief en leed gedeeld, alles ging goed komt ze ineens hier mee aan![]()
![]()
![]()
![]()
En niet eye-to-eye zeggen, maar via een SMS![]()
Lomp kutwijf dat ze is en zo slecht ben ik niet. Heb er nog nooit iemand over horen klagen i.i.g.![]()
![]()
Volgens mij is ze gewoon lesbisch.
dat vond ik dus ook al raar..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef sebabje het volgende:
blijkbaar was de relatie toch niet zo goed... dat ze het via de sms doet![]()
Mischien vind ze jou zus lekkerder beffenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Forza- het volgende:
De relatie was goed, maar de sex was bagger zegt ze ineens.
Leuk hoor ! Twee maanden lief en leed gedeeld, alles ging goed komt ze ineens hier mee aan![]()
![]()
![]()
![]()
En niet eye-to-eye zeggen, maar via een SMS![]()
Lomp kutwijf dat ze is en zo slecht ben ik niet. Heb er nog nooit iemand over horen klagen i.i.g.![]()
![]()
Volgens mij is ze gewoon lesbisch.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dan zal dat voor hem veel lief en voor haar veel leed geweest zijn
Weetje wat de TS kan doen? Even naar www.sugababes.nl, heb je binnen 10minuten een sletje dat je kan neuken.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef RadioSlut het volgende:
Je verdient wel beter dan zo'n ***
Tenminste, als die het om de sex uitmaakt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef ToT het volgende:
Dit is/wordt trouwens een klassieker van Fok!
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef ToT het volgende:
Dit is/wordt trouwens een klassieker van Fok!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
terug vind pinkeltje
Misschien had hij verwacht dat we wat meer medelevend zouden reageren?quote:
is algemeen bekend hoor. ze hebben wel de naam, maar spelen verder weinig klaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef ToT het volgende:
Wel opvallend trouwens; een italiaan die slecht in bed is?
kun je beter minimum van maken.....quote:Maximum Italiano
jij bent dommer dat je het geloofdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef Nega het volgende:Dit is echt heel dom om op een forum te zetten.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:42 schreef Hijacking het volgende:
die is zoiets als in je eentje in een klu klux clan pak lopen door een getto
Het gemiddelde is 16cm.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Moonlith het volgende:
Ik snap die hele ophef niet om 14 cmLigt goed rond het gemiddelde, en mensen die beweren 18 + te hebben scheppen in 99 % van de gevallen gewoon op om hun fragiele egotjes dat afhangt van hun penislengte te strelen.
En die vriendin van je is gewoon een slet, blij wezen dat je dr kwijt bent.
Je bent tegenwoordig nog ondermaats als je 24/7 een leuter van 39cm hebt, en mannelijke waardigheid in een potjes paardesterïoden verkocht wordtquote:
Verschilt per regio. Richting asie is het meer 9,6CM (bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Penis )quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |