Het gemiddelde is echt wel 15 cm.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt geen 15cm dat wordt alleen gezegd tegen mensen met een kleine lul
je hebt het vaker gehoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt wel 15 cm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penisquote:
quote:While results vary across studies, the consensus is that the average human penis is approximately 12.7-15 cm (5-5.9 in) in length and 12.3 cm (4.85 in) in circumference when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size. Most of these studies were performed on subjects of primarily European descent; worldwide averages may vary.
Nee, ik denk dat al die medische sites bewust valse informatie verstrekken omdat ze geen tere zieltjes willen krenken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het gemiddelde is echt wel 15 cm.
Sure ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat al die medische sites bewust valse informatie verstrekken omdat ze geen tere zieltjes willen krenken.
daar neukt ie niet beter door.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:50 schreef fathank het volgende:
TS is wel eerlijk
ja of "auw nee. dat past niet!"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet erg handig. Eerlijk zijn tijdens sex.
"He, je hebt een snor."
snap jij nostradamus?quote:
Ik dacht van wel, maar die strakke groene broek maakte me in de warquote:
Wat moet ik er nog op zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef dr.dunno het volgende:
jammer genoeg heeft Forza momenteel niet zoveel noten meer (op z'n zang); het is erg stil hier.
Als het serieus is, vindt ik het kut voor jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog op zeggen![]()
50% van de mensen die hier![]()
![]()
etc. posten hebben zelf nog nooit geneukt, maar vinden het wel om te lachen.
En met 14 cm bedoelde ik de breedte, nou goed![]()
Er schijnt een taboe op dat soort zaken te zitten, hier in Nederland...quote:
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er schijnt een taboe op dat soort zaken te zitten, hier in Nederland...
Dus als je naar de hoeren gaat ben je meteen een abnormaal persoon waar men niet mee behoort te praten
Bekrompen lui (ook hiet op Fok! dus)
Ben ik die rare?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?
Rare=TSquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Ben ik die rare?
Ben jij niet die ene DJ?
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Rare=TS
En je 2e zin is erg afgezaagd en kort door de bocht: M.a.w. val eens van de trap ofzo.
Fuck man mij middel vinger is gewoon langer dan jouw lulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
14 cm. Langer dan de jouwe dus kutkop![]()
HAHAHAHA DIE KENKE LIMBO !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dude......
jij moet niks zeggen
http://www.dumpert.nl/mediabase/11653/93f64697/index.html
vuile geenstijler!
hoe ik dit weet doet er niet toe
3 minuten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en je neukt als een konijn![]()
je moet er heel lang over doen dude, niet 3 minuten klaar en wegwezen
Nou toe maar zeg, niet te zuinigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Forza- het volgende:
[..]
Kneus.
14 cm. Langer dan de jouwe dus kutkop![]()
idd....quote:maar uit maken met een smsie is wel heel erg laag
Heb ik ook gehad, maar dan andersomquote:De relatie was goed, maar de sex was bagger zegt ze ineens.
Jij bent die gast die op een geit lijkt in dat ene topic van die rare mocro ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent die gast in die rolstoel uit dat ene topic van die rare hierboven ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:24 schreef nightfall het volgende:
wat maakt het je uit?,. het gaat er toch om dat jij het lekker vind..
riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Weet je Forza, ik heb daar ook wel eens vriendje om gedumpt (wel langer de tijd gegeven om het te leren, maar goed) en die heeft nu een preuts netgeenmaagdjemeer wat heel erg blij is met hem. Zij houdt ook meer van teder knuffelen. Dus misschien is slechte seks subjectief en vind jij uiteindelijk ook een meisje wat het juist graag op jouw manier doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |