Dus dat verhaal dat grootte niet uitmaakt is dan toch een mythe?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef Rhanna het volgende:
14 cm.
Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Dude.
Ze wil gewoon het idee hebben dat ze ook echt genomen wordt. Niet van dat halve werk.
Alleen de helft maar, als we de normale verdeling aan houden.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wat een gelul!
Alle "mannen" zitten hier boven het gemiddelde van 15 cm?![]()
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:27 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dus dat verhaal dat grootte niet uitmaakt is dan toch een mythe?![]()
![]()
Is dat ook weer duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.
Ja, is een mythe.
Mythe indeed, ze moeten wel wat in zich hebben om ve te genieten natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Meestal zeggen vrouwen dat zodat ze hun vent niet kwetsen. Dus.
Ja, is een mythe.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Je zal om dezelfde reden maar gedumpt worden door degene die je ontmaagd hebt. Dat betekent dat iemand zonder verdere ervaring je al slecht vindt![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef jovink het volgende:
32 cm meldt"
mja t blijft "lullig" hahahahha
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:35 schreef Epica het volgende:
Doet me beetje denken aan die IQ test topics waar iedereen minstens 130 als IQ heeft
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
?time=1124895581]afbeelding[/url]]
![]()
die lutser van een sebabje heft heul snel zijn foto uit het fobo gehaaldquote:
Hij kon waarschijnlijk ook niet beffen of vingeren. Anders had die chick het wel in zijn gezicht uitgemaakt.quote:
honden kunnen wel goed beffen lijkt mijquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Hij kon waarschijnlijk ook niet beffen of vingeren. Anders had die chick het wel in zijn gezicht uitgemaakt.
ik zou kiezen voor haar blindoeken, leverpastei tussen d'r dijen smeren en dan een grote rottweiler het vuile werk laten opknappenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef Rhanna het volgende:
Met een beetje pindakaas kom je al een heel eind
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou kiezen voor haar blindoeken, leverpastei tussen d'r dijen smeren en dan een grote rottweiler het vuile werk laten opknappen![]()
En niet alleen lengte maar dikte telt ook mee , vrouwen houden er wel van om een beetje uitgerekt te wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mythe indeed, ze moeten wel wat in zich hebben om ve te genieten natuurlijk.
Eén voordeel: zijn hand kan het niet uitmaken.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef markiemark het volgende:
dat wordt dan weer fappen he!!
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eén voordeel: zijn hand kan het niet uitmaken.
Verder ga ik even de knuppel in het hoenderhok gooien:
ik denk dat de helft van de mannen hier ook zo rond de 15 cm zitten en de rest is hun fantoompenis.
En dames,we kunnen het ook omdraaien: de gemiddelde pik is niet te klein,jullie dozen zijn te ruim of jullie hebben slappe bodembekkenspieren.![]()
En ja,ik zit rond het gemiddelde en nee niet aan de bovenkant en het boeit me niks.Vrouwen knappen bij mij al ruim van te voren af dus ik heb er geen last van.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik denk dat de helft van de mannen hier ook zo rond de 15 cm zitten en de rest is hun fantoompenis.
En dames,we kunnen het ook omdraaien: de gemiddelde pik is niet te klein,jullie dozen zijn te ruim of jullie hebben slappe bodembekkenspieren.![]()
En ja,ik zit rond het gemiddelde en nee niet aan de bovenkant en het boeit me niks.Vrouwen knappen bij mij al ruim van te voren af dus ik heb er geen last van.
Je geeft toe dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenWij vrouwen hebben meer vergelijkingsmateriaal over grote of kleine penissen dan jij denk ik over ruime dozen
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de mannen met kleine penissen die dit soort dingen zeggenWij vrouwen hebben meer vergelijkingsmateriaal over grote of kleine penissen dan jij denk ik over ruime dozen
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat vrouwen vaker sex hebben dan RealZeusquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je geeft toe dat alle vrouwen hoeren zijn?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.![]()
Maar die vrouwen hoor je dan ook niet klagen denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt, er zijn idd genoeg vrouwen waarbij je zonder problemen een hele koekast bij naar binnen kan gooien, dan maakt 15 of 25 centimeter ook niks meer uit.![]()
Yup, daarnaast moet je ook weten hoe je hem gebruikt anders is de sex even goed slechtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
En niet alleen lengte maar dikte telt ook mee , vrouwen houden er wel van om een beetje uitgerekt te worden![]()
Nee, maar mij wel als ik vervolgens een lekker koel biertje wil pakkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Maar die vrouwen hoor je dan ook niet klagen denk ik![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef jaspah het volgende:
haha deze MOETJE voelen!
Dat klopt,maar ik ben dus nog nooit afgewezen op mijn piemel.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat vrouwen vaker sex hebben dan RealZeus
Omdat sommige vrouwen makkelijker kunnen kiezen dan sommige mannen? Sommige mannen zijn allang blij als ze hem ergens in mogen hangenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt,maar ik ben dus nog nooit afgewezen op mijn piemel.
Laat ik het anders zegge: waarom krijgen de mannen steevast te horen:hij heeft een te kleine piemel en de vrouwen nooit:ze heeft een slappe doos.
Is deze comment een uitndogingquote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat sommige vrouwen makkelijker kunnen kiezen dan sommige mannen? Sommige mannen zijn allang blij als ze hem ergens in mogen hangen![]()
Of een schuursponsjequote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef postmortum het volgende:
ze krijgen wel vaak genoeg te horen dat hun doos niet smaakt en dan pakt zo'n gozer een mentos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |