Leuke vraagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
ga niet vragen wie de honderste run van Engeland scoort op het wk cricket ofzo![]()
Voel je niet opgejaagd. Was maar een grapje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:28 schreef dndiek het volgende:
Dit was alleen nog maar het kijken-of-het-zin-heeft-om-zo'n-topic-te-beginnen-gedeelte.
De vragen zal ik met de nodige hulp binnen nu en een week hier neerzetten
Waarom zou dat niet mogenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:33 schreef Bos81 het volgende:
Je mag toch wel Google gebruiken om je te verdiepen in sommige sporten![]()
Okeequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen
Bij de VBL-variant mag het toch ook
Ik heb alleen in het begin wat punten gehaald bij de VBL variant, dus hier gaat het beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook.
De VBL variant gaat redelijk dus dit moet ook wel lukken
Durf je het met de Lions niet aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef popolon het volgende:
Kampioenen:
NBA - Detroit Pistons
NHL - Detroit Red Wings
MLB - Detroit Tigers
Klaar.
't Wordt een mooi seizoen.
dat is de datum wanneer het evenement plaatsvindtquote:
Keepin' the Lions under the radar.quote:
Als u de uitleg even had gelezen, had u gelezen dat alle vragen rond de 20e worden gepost en de antwoorden dan voor de eerste van de betreffende maand in dit topic moeten staanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Wel alles in 1 keer plaatsen neem ik aan?
OKee, maar dan nog staat er niet dat alles in 1 post moet of niet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als u de uitleg even had gelezen, had u gelezen dat alle vragen rond de 20e worden gepost en de antwoorden dan voor de eerste van de betreffende maand in dit topic moeten staan
Ja, wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, maar dan nog staat er niet dat alles in 1 post moet of niet..
VOlgens deze uitleg kun je dus een deel van de vragen op de 21ste posten en het andere deel op bijvoorbeeld de 28ste
Dat bedoelde ik dus ook met mijn vraag van gisteren. Stond ook niets voor niets "neem ik aan" bij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, wat denk je zelf
Alles in één post natuurlijk..... anders wordt het een postopkriktopic
Ik dacht dat de deelnemers dat wel zouden snappen, maar goed bij deze dus
Da's 't ongeluksgetalquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef dndiek het volgende:
13 deelnemers tot nu toe..... Dat valt niet tegen
Wanneer is de deadline.quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
zouden we de 25 gaan halen ????
Volgens mij is vandaag de laatste dag.quote:
Klopt helemaal, in het vervolg is de laatste dag van de maand de deadline, maar nu de eerste keer nietquote:
't zijn 15 sets geworden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef Bjoro het volgende:
de eerste 6 sets zijn gespeeld in de DC
quote:
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)quote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef Bjoro het volgende:
klopt het dat NED geen medailles had bij het Judo ?
3 is goed voor mijn eerste puntenquote:Op maandag 9 april 2007 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)
bij mij ookquote:
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.quote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
dat bedacht ik mij later ook ja, nadat de deadline al verstreken wasquote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
ja okee.. maar echt waarschijnlijk is andersquote:Op maandag 9 april 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
nou diek kom maar op met de eerste tussenstand !
ah...oké...nou dan maar nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.
Allemaal posters die ook regelmatig in VBL te zien zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
ik had dan ook liever een treetje hoger gestaanquote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent de enige rotte appel inderdaad.
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:
-foutje-
als je een minuutje minder had ingevuldquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat ik bij het hardlopen meer geluk heb !![]()
tjonge jonge...dan zal het in de maand Mei echt anders moeten !quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
als je een minuutje minder had ingevuld8 is het goede antwoord
je bent de enigequote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef WeebI het volgende:
Boogerd werd 5e
eindelijk iets goed, en dat nota bene bij de sport waar ik de ballen verstand van heb
en als ik het zo snel even bekijk, ben ik ook de enige die het goed heeft
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:16 schreef dndiek het volgende:
De nieuwe vragen
Mei:
6. Wie wint de KNVB-beker? Ajax
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale?* 4
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten) Detroit Pistons, Cleveland Cavaliers, San Antonio Spurs
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Kirsten Beckers
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd? 3
24. Uit hoeveel personen bestaat het peleton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia?* 157
25. Hoeveel ‘punten’ maken de Amsterdam Admirals in mei?* 72
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?* 9
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei? 16
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ? ja
U kunt voorspellen t/m 2 mei
PS * betekent dat er punten behaald kunnen worden met antwoorden die dicht bij het antwoord in de buurt komen.
De nieuwe vragen
Mei:
6. Wie wint de KNVB-beker? AZ
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale?* 4
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten)
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Imke Schellekens Bartels
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd? 3
24. Uit hoeveel personen bestaat het peleton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia?* 183
25. Hoeveel ‘punten’ maken de Amsterdam Admirals in mei?* 412
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?* 11
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei? 18
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ?
Ja
U kunt voorspellen t/m 2 mei
PS * betekent dat er punten behaald kunnen worden met antwoorden die dicht bij het antwoord in de buurt komen.
peloton diek.quote:24. Uit hoeveel personen bestaat het peleton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia?*
De nieuwe vragen
Mei:
6. Wie wint de KNVB-beker? AZ
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale?* 16
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten)
Detroit Pistons, Phoenix Sus en HOuston Rockets
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven?
Schellekens
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd?
3
24. Uit hoeveel personen bestaat het peleton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d'Italia?*
155
25. Hoeveel punten maken de Amsterdam Admirals in mei?*
69
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?*
8
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei?
positie 14
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ?
ja, misa
Maar even aangepastquote:
correctie:quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:58 schreef snellejelle het volgende:
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale? 11
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten) Lakers, Heat, Spurs
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Marlies van Baalen
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd? 4
24. Uit hoeveel personen bestaat het peleton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia? 152
25. Hoeveel ‘punten’ maken de Amsterdam Admirals in mei? 87
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen? 7
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei? 14de
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ? Ja
Pittig hoor![]()
3, Zonderland, Wammes en Wongquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef WeebI het volgende:
29 april. Hoeveel Nederlanders (m/v) halen op het EK turnen de finale op de individuele nummers?
wat was hier het antwoord op?
U neemt dat juist aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Als er 2 met de naam bartels meedoen, en 1 van die 2 wint, dan tellen de antwoorden met alleen "Bartels" niet neem ik aan !
De wijziging betrof het ongedaan maken van de volgende wijziging, nu volgens het boekje gedaan:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Brahimov het volgende:
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale?* 12
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten) Cleveland Cavaliers, Detroit Pistons, San Antonio Spurs
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Bartels
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd? 2
24. Uit hoeveel personen bestaat het peloton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia?* 150
25. Hoeveel ‘punten’ maken de Amsterdam Admirals in mei?* 65
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?* 7
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei? 12
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ? Ja
Imke in mijn gevalquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Bjoro het volgende:
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Bartels
de eerste punten moeten nog steeds binnenkomenquote:
Daar ga ik dan uit van 16quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
14 in de basis als je wisselspelers meetelt kom je op 16
Detroit Pistons, New Jersey Nets, Cleveland Caveliers, Utah Jazz, San Antonio Spurs en Phoenix Suns zijn juiste antwoordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:43 schreef Bjoro het volgende:
hoe is het in de NBA ?
Deze vragen heb ik ook goed. Is er iemand die Alex van Silfhout als derde op NK dressuur heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef Brahimov het volgende:
Iig Ajax en de 3 NBA teams goed
maar daar zal het wel bij blijven
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:26 schreef Colplay het volgende:
Is er iemand die Alex van Silfhout als derde op NK dressuur heeft?
er zijn mensen met NOG minder punten hoorquote:
Ik kom uit op 58quote:Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef borisz het volgende:
antwoord op vraag 25. Admirals scoren 84 punten in mei
ff tellen 6 mei 19 puntenquote:
die heb ik goedquote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei?
antwoord: 14e
()
Iemand?quote:26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?*
Maura Visser was bij Quintus topscorer met acht doelpunten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef dndiek het volgende:
Ik kan zo snel het antwoord niet vinden op deze vraag
[..]
Iemand?
en die nieuwe vragen gaan over juli en augustus... Juni is er bij in geschoten excuses daarvoor
8 lijkt me mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maura Visser was bij Quintus topscorer met acht doelpunten.
http://www.sportinnederla(...)bal-beker_10563.html
Kan nergens vinden hoeveel de topscorer van SEW er gemaakt heeft.
Gaat het nog wat worden met dit topic, of sterft het een langzame dood ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef dndiek het volgende:
Ik kan zo snel het antwoord niet vinden op deze vraag
[..]
Iemand?
en die nieuwe vragen gaan over juli en augustus... Juni is er bij in geschoten excuses daarvoor
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Colplay het volgende:
Ik wil deze maand wel een poging doen het weer op te starten en ik zal op zoek gaan naar een aantal sportevenementen voor augustus. Vrijdag of zaterdag zal ik dan de nieuwe vragen proberen te posten.
Goed initiatief Colplayquote:4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Thomas Dekker
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 3
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? Heerenveen
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 4e
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 21
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 263
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 2
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 2
Wil 1 wijzigen: Posthuma ipv Weening. Mag dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Beschouw het volgende:
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Weening
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 3
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? AZ
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? 4
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? 16
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? 259
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 2
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 1
Netjes -Vaduz- om ook Hamilton weg te latenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 1
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? AZ
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 9e
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 267
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 1
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 3
Heb de laatste vraag voor je aangepast, misschien wordt t nu duidelijkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef WeebI het volgende:
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? 2e
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Federer, Nadal, Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? 1
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). niemand
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 4e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Alejandro Valverde
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? 10
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series? Ik weet niet eens wat dit is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |