OKee, maar dan nog staat er niet dat alles in 1 post moet of niet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als u de uitleg even had gelezen, had u gelezen dat alle vragen rond de 20e worden gepost en de antwoorden dan voor de eerste van de betreffende maand in dit topic moeten staan
Ja, wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, maar dan nog staat er niet dat alles in 1 post moet of niet..
VOlgens deze uitleg kun je dus een deel van de vragen op de 21ste posten en het andere deel op bijvoorbeeld de 28ste
Dat bedoelde ik dus ook met mijn vraag van gisteren. Stond ook niets voor niets "neem ik aan" bij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, wat denk je zelf
Alles in één post natuurlijk..... anders wordt het een postopkriktopic
Ik dacht dat de deelnemers dat wel zouden snappen, maar goed bij deze dus
Da's 't ongeluksgetalquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef dndiek het volgende:
13 deelnemers tot nu toe..... Dat valt niet tegen
Wanneer is de deadline.quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
zouden we de 25 gaan halen ????
Volgens mij is vandaag de laatste dag.quote:
Klopt helemaal, in het vervolg is de laatste dag van de maand de deadline, maar nu de eerste keer nietquote:
't zijn 15 sets geworden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef Bjoro het volgende:
de eerste 6 sets zijn gespeeld in de DC
quote:
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)quote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef Bjoro het volgende:
klopt het dat NED geen medailles had bij het Judo ?
3 is goed voor mijn eerste puntenquote:Op maandag 9 april 2007 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)
bij mij ookquote:
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.quote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
dat bedacht ik mij later ook ja, nadat de deadline al verstreken wasquote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
ja okee.. maar echt waarschijnlijk is andersquote:Op maandag 9 april 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
nou diek kom maar op met de eerste tussenstand !
ah...oké...nou dan maar nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.
Allemaal posters die ook regelmatig in VBL te zien zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |