Klopt helemaal, in het vervolg is de laatste dag van de maand de deadline, maar nu de eerste keer nietquote:
't zijn 15 sets geworden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef Bjoro het volgende:
de eerste 6 sets zijn gespeeld in de DC
quote:
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)quote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef Bjoro het volgende:
klopt het dat NED geen medailles had bij het Judo ?
3 is goed voor mijn eerste puntenquote:Op maandag 9 april 2007 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ze hebben er 3 gepakt. (Bosch brons, Elmont brons, Uilenhoed zilver)
bij mij ookquote:
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.quote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
dat bedacht ik mij later ook ja, nadat de deadline al verstreken wasquote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij ook
jij had 11 sets voor de DChet had nooit 11 sets kunnen zijn volgens mij...minimaal 13
ja okee.. maar echt waarschijnlijk is andersquote:Op maandag 9 april 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan wel hoor, er kan bijvoorbeeld een speler opgeven in de 1e set vanwege een blessure.
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
nou diek kom maar op met de eerste tussenstand !
ah...oké...nou dan maar nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is aan het genieten in Belfast, kan wel even duren dus.
Allemaal posters die ook regelmatig in VBL te zien zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta bij een goed gezelschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |