abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:43:02 #201
67205 Colplay
How you doin??
pi_51358831
Ja jammer he, was net zo goed bezig.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51381831
Ik wil er wel mee doorgaan maar dan wordt het net als de VBL-versie over het hele seizoen... per maand kost me jammer genoeg te veel tijd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:51:01 #203
67205 Colplay
How you doin??
pi_51385153
O per maand vond ik op zich wel erg leuk. Is het een idee om het elke maand door een andere deelnemer te laten doen? Ik wil ook best een maand wat evenementen opzoeken en de scores bijhouden. Heb alleen ook geen tijd dat een heel seizoen te doen denk ik. Maar omdat er meer zijn die graag door willen gaan...
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51396727
Een vaste organisator zou helemaal ideaal zijn.
That's all folks!
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:53:19 #205
67205 Colplay
How you doin??
pi_51397204
Ja dat wel, maar mocht er niemand zijn die dit elke maand wil doen, is dit misschien wel een oplossing.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:30:12 #206
67205 Colplay
How you doin??
pi_51516027
Ik wil deze maand wel een poging doen het weer op te starten en ik zal op zoek gaan naar een aantal sportevenementen voor augustus. Vrijdag of zaterdag zal ik dan de nieuwe vragen proberen te posten.
pi_51542713
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Colplay het volgende:
Ik wil deze maand wel een poging doen het weer op te starten en ik zal op zoek gaan naar een aantal sportevenementen voor augustus. Vrijdag of zaterdag zal ik dan de nieuwe vragen proberen te posten.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:08:23 #208
67205 Colplay
How you doin??
pi_51656226
De vragen voor augustus. Misschien dat er mensen op vakantie zijn, vandaar dat de antwoorden dit keer uiterlijk 3 augustus binnen moeten zijn. Nog steeds vijf punten per goed antwoord en bij de vragen met een sterretje krijg je een punt minder als je er een vanaf zit, twee als je er twee vanaf zit enz.

4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian?
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen)
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie?
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? *
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? *
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? *
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour?
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix)

Vanmiddag ga ik ook nog even door de oude voorspellingen om voor een actuele tussenstand te zorgen.
pi_51664200
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Boogerd
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 3 goals
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? AZ
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 4e
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 14
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 278
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 1 zege
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 3
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:31:14 #210
67205 Colplay
How you doin??
pi_51881473
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Dekker
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 3
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? Ajax
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 7
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 269
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 1
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 3
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:14:45 #211
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51895512
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 2
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? NAC
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 2
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 16
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 250
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 2
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 5

en sinds wanneer tellen strafschoppen uit de serie als doelpunten?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 juli 2007 @ 19:19:39 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51895637
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 3
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? Ajax
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 3
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 16
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 263
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 4
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport vrijdag 27 juli 2007 @ 19:26:31 #213
109131 crew  sportfreak
pi_51895825
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 1
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? PSV
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 3e
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 18
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 245
pi_51895826

Bram Tankink

12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen)
2

AZ

Derde

26. Hoeveel WK-punen pakt Lewis Hamilton in augustus? *
14

281

één

31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix)

5
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51898078
4) Boogerd
12) 0
19) Utrecht
26) 5de
26) 14
26) 259
28) 1
31) 3
pi_51898476
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 9
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? fc twente
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 4
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 12
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 258
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 0
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix)3
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:10:17 #217
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_51901669
quote:
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Thomas Dekker
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? Heerenveen
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 4e
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? * 21
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 263
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 2
Goed initiatief Colplay
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_51944931
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Weening
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? 4
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? 16
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? 259
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 1
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:44:05 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_52010774
Nog maar een paar dagen om alles in te vullen. Dus wil je nog meedoen, dan moet je snel zijn!
pi_52013400
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Bram Tankink
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 4
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? Vitesse
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? 5e
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? 255
28. Wat is het aantal Nederlandse ritzeges tijdens de Eneco Tour? 0
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix)2
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:53:39 #221
67205 Colplay
How you doin??
pi_52074624
Morgen is de eerste wedstrijd

*kick*
pi_52074789
Moerenhout
3
AZ
4e
26. Hoeveel WK-punten pakt Lewis Hamilton in augustus? *
14
270
2
2

[/quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door komrad op 03-08-2007 16:09:50 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:22:33 #223
67205 Colplay
How you doin??
pi_52075382
Komrad: eerste vraag is niet op welke plek, maar welke wielrenner. Dus verander deze nog even voor morgenochtend.
pi_52083591
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Tankink
19. Welke club staat er na de eerste speelronde bovenaan in de Eredivisie? PSV
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 3
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 276
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_52083663
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Beschouw het volgende:
4. Wie wordt de beste Nederlander tijdens de Classica San Sebastian? Weening
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? 4
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? 259
31. Hoeveel Nederlanders zitten er na de wedstrijden van 31 augustus nog in de US Open (heren-, damesenkel, dubbels en mix) 1
Wil 1 wijzigen: Posthuma ipv Weening. Mag dat?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:04:28 #226
67205 Colplay
How you doin??
pi_52093725
Ja hoor.
pi_52099700
Deze heeft iig niemand goed.

Robert Gesink ( ) is de beste.
tweede beste: Bram Tankink
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52103112
Kan ik nog invullen zonder die wielervraag?
That's all folks!
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:11:41 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_52121432
Ja vind dat wel goed hoor
pi_52124966
12, Hoeveel geldige doelpunten worden er gemaakt tijdens de strijd om de Johan Cruijff schaal (inclusief eventuele verlengingen en strafschoppen) 1
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 9e
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 267
That's all folks!
pi_52125335
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
26. Hoeveelste wordt Karin Ruckstuhl tijdens het WK Atletiek op de meerkamp? * 9e
26. Hoeveel slagen heeft de winnaar van de KLM Open nodig? * 267
Netjes -Vaduz- om ook Hamilton weg te laten
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:50:46 #232
67205 Colplay
How you doin??
pi_52554963
De tussenstand komt later deze week, maar hier wel alvast de vragen voor september zodat iedereen nog anderhalve week heeft om ze in te vullen.

2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? *
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis.
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig?
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord).
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal?
23. Welke wielrenner wint de Vuelta?
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? *
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal?

[ Bericht 2% gewijzigd door Colplay op 21-08-2007 12:08:28 (vraag aangepast) ]
pi_52555465
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? 2e
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Federer, Nadal, Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? 1
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). niemand
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 4e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Alejandro Valverde
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? 10
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series? Neptunus

[ Bericht 6% gewijzigd door WeebI op 21-08-2007 12:14:52 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:09:02 #234
67205 Colplay
How you doin??
pi_52555577
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef WeebI het volgende:
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? 2e
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Federer, Nadal, Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? 1
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). niemand
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 4e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Alejandro Valverde
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? 10
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series? Ik weet niet eens wat dit is
Heb de laatste vraag voor je aangepast, misschien wordt t nu duidelijker
pi_52555734
thanks, heb het aangepast
pi_52556635
Valverde moet je er ook nog uithalen WeebI, die wint zeker niet.
That's all folks!
pi_52561047
Sommigen zijn voor mij echt gokwerk.

2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? *

1

8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis.

Federer, Jankovic, Roddick

16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig?

1

16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord).

Henk Grol
Elisabeth Willeboordse

16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal?

3

23. Welke wielrenner wint de Vuelta?

Cadel Evans

30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? *

7

datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal?

DOOR Neptunus Rotterdam

[ Bericht 2% gewijzigd door Gitanki op 21-08-2007 15:16:25 ]
pi_52566748
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? * 1
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Federer, Nadal en Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? 2 stuks
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 10e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Mentsjov
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? * 15 sets
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal? Neptunes
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:30:11 #239
67205 Colplay
How you doin??
pi_52720760
De tussenstand van augustus na de wedstrijden van afgelopen weekend:

1. Colplay 12
2. Borisz, Vaduz 9
4. komrad, sportfreak 6
6. Wackyduck, Gitanki, gravis, Bruce117 5
10. WeebI, tomtomaat, Beschouw, Scorpion_17 3
14. Bjoro 2

Nog een paar dagen om de vragen voor volgende maand in te vullen!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:34:53 #240
67205 Colplay
How you doin??
pi_52836281
. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? * 1
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Sharapova, Federer, Djokovic
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? 3
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). Bosch, Uilenhoed
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 6e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Menchov
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? * 14
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal? Kinheim
pi_52844510
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? * 3e
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis. Henin, Federer, Jankovic
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). geen medailles
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 5e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Carlos Sastre
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? * 13
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal? Neptunus

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 31-08-2007 16:11:32 ]
That's all folks!
pi_52845125
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? *4
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis.Djokovic,Federer en Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig?2
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord).Bosch
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal?7e
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Cunego
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? *15
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal?Neptunus
pi_52847271
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? *3
8. Noem drie spelers (dames en herenenkel) die spelen tijdens Super Saturday tijdens de US Open tennis.Federer,Henin,Nadal
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig?2
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord).-
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal?5
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Sastre
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? *16
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal?Neptunus
pi_52847541
2. Op welke plaats eindigt Robert Doornbos tijdens de Champ-Car wedstrijd in Assen? 4
Federer, Venus Williams, Henin
16. Voor hoeveel overwinningen tijdens het EK honkbal heeft Nederland minder dan negen innings nodig? nul
16. Wie winnen er een medaille voor Nederland op het WK Judo (twee punten per goed antwoord, -2 voor een fout antwoord). Niemand
16. Op welke plaats eindigen de mannen tijdens het EK Volleybal? 5
23. Welke wielrenner wint de Vuelta? Karpets
30. Hoeveel sets winnen de volleybaldames op het EK? 13
datum onbekend: Welke club wint de Holland Series/wordt Nederlands kampioen honkbal? Neptunus
  woensdag 12 september 2007 @ 12:30:32 #245
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_53118563
Oh.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')