3, Zonderland, Wammes en Wongquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef WeebI het volgende:
29 april. Hoeveel Nederlanders (m/v) halen op het EK turnen de finale op de individuele nummers?
wat was hier het antwoord op?
U neemt dat juist aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Als er 2 met de naam bartels meedoen, en 1 van die 2 wint, dan tellen de antwoorden met alleen "Bartels" niet neem ik aan !
De wijziging betrof het ongedaan maken van de volgende wijziging, nu volgens het boekje gedaan:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Brahimov het volgende:
6. Wie wint de KNVB-beker? Ajax
16. Hoeveel Spaanse voetballers doen mee in de UefaCup-finale?* 12
18. Noem 3 NBA-teams die nog actief zijn in de playoffs op 18 mei? (per team goed 2 punten) Cleveland Cavaliers, Detroit Pistons, San Antonio Spurs
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Bartels
23. Hoeveel doelpunten vallen er in de CL-finale in de reguliere speeltijd? 2
24. Uit hoeveel personen bestaat het peloton bij het begin van de etappe op 25 mei in de Giro d’Italia?* 150
25. Hoeveel ‘punten’ maken de Amsterdam Admirals in mei?* 65
26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?* 7
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei? 12
30. Komt er een Nederlander (dame/heer) in de 2e ronde van het enkelspel van Roland Garros ? Ja
Imke in mijn gevalquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Bjoro het volgende:
20. Wie wordt er derde op het NK Dressuur in Eindhoven? Bartels
de eerste punten moeten nog steeds binnenkomenquote:
Daar ga ik dan uit van 16quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
14 in de basis als je wisselspelers meetelt kom je op 16
Detroit Pistons, New Jersey Nets, Cleveland Caveliers, Utah Jazz, San Antonio Spurs en Phoenix Suns zijn juiste antwoordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:43 schreef Bjoro het volgende:
hoe is het in de NBA ?
Deze vragen heb ik ook goed. Is er iemand die Alex van Silfhout als derde op NK dressuur heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef Brahimov het volgende:
Iig Ajax en de 3 NBA teams goed
maar daar zal het wel bij blijven
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:26 schreef Colplay het volgende:
Is er iemand die Alex van Silfhout als derde op NK dressuur heeft?
er zijn mensen met NOG minder punten hoorquote:
Ik kom uit op 58quote:Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef borisz het volgende:
antwoord op vraag 25. Admirals scoren 84 punten in mei
ff tellen 6 mei 19 puntenquote:
die heb ik goedquote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
27. Wat is de hoogste positie voor Albers bij een GP in de maand mei?
antwoord: 14e
()
Iemand?quote:26. Hoeveel doelpunten maakt de topscorer in de handbalfinale van de vrouwen?*
Maura Visser was bij Quintus topscorer met acht doelpunten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef dndiek het volgende:
Ik kan zo snel het antwoord niet vinden op deze vraag
[..]
Iemand?
en die nieuwe vragen gaan over juli en augustus... Juni is er bij in geschoten excuses daarvoor
8 lijkt me mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maura Visser was bij Quintus topscorer met acht doelpunten.
http://www.sportinnederla(...)bal-beker_10563.html
Kan nergens vinden hoeveel de topscorer van SEW er gemaakt heeft.
Gaat het nog wat worden met dit topic, of sterft het een langzame dood ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef dndiek het volgende:
Ik kan zo snel het antwoord niet vinden op deze vraag
[..]
Iemand?
en die nieuwe vragen gaan over juli en augustus... Juni is er bij in geschoten excuses daarvoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |