Als Roda aan het korfballen was, had RKC die 2 goals zo niet gescoredquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef TheGHunter het volgende:
Het voetbal van RKC lijkt teminste nog een beetje op voetbal, Roda is aan het korfballen ofzo
waterpolo danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Als Roda aan het korfballen was, had RKC die 2 goals zo niet gescored
of bij t mannetje thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef knnth het volgende:
Bij Leo Driessen merk je ook duidelijk dat hij ergens anders had willen zitten. Lekker Omniworld - Zwolle verslaan
Vergeet Nederland - Argentinië niet op t WK van '98.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef knnth het volgende:
Na de zoveelste vloeiende combinatie alweer 2-2. Deze pot doet die van gisteravond verbleken!
Die was ik dus ook al vergeten. Terwijl ik daar vóór het begin van de wedstrijd nog regelmatig aan dacht!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vergeet Nederland - Argentinië niet op t WK van '98.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef knnth het volgende:
[..]
Die was ik dus ook al vergeten. Terwijl ik daar vóór het begin van de wedstrijd nog regelmatig aan dacht!
Lol, die stadionspeaker maakt nog een spelfout ookquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lol, die stadionspeaker maakt nog een spelfout ook![]()
Je had gelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:03 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een wedstrijd met een hoop doelpunten, en ja je mag me quoten na de wedstrijd.
Voor de 3de keer op rij, live op RTL7. Kijken wat Roda nu laat zien na 2 dramatisch slechte wedstrijden...quote:
Boring was het de laatste 2 matchen zeker.quote:
Vrijdagavond is het vaste avondje in DB? In Sittard en Maastricht ook hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, ik ben er nooit op vrijdag. Hoopte slechts dat iemand zou happen.
quote:‘Kwartetten’ begint tegen Roda JC
Roda JC - FC Groningen
Vrijdag 30 maart, 20.30 uur
Live uitzending op RTL 7
FC Groningen kan morgenavond (vrijdag – red.) in de uitwedstrijd tegen Roda JC niet beschikken over de geschorste Luis Suárez. Koen van de Laak vormt nog een vraagteken voor het duel in Kerkrade, dat om 20.30 uur begint en live wordt uitgezonden op RTL 7.
Volgens trainer Ron Jans komt de wedstrijd tegen Roda JC voor aanvoerder Paul Matthijs nog te vroeg. “Paul traint mee en dat gaat wisselend. Zijn fysieke gesteldheid is nog niet optimaal, al gaat het steeds beter. Wij vinden het te kort dag hem bij de selectie te halen. Als je op de bank zit, moet je ook kunnen invallen en dat risico achten wij nog te groot.”
Heupblessure
Koen van de Laak haakte vandaag (donderdag – red.) op de laatste training af met een heupblessure. Zijn inzetbaarheid wordt op de wedstrijddag bekeken. Erik Nevland, die als invaller met Noorwegen vijf minuten in actie kwam tijdens het EK-kwalificatieduel met Turkije, keerde fit terug in Groningen en is tegen Roda JC beschikbaar.
Over de fysieke toestand van Evgeniy Levchenko was nog geen duidelijkheid. Hij was vandaag nog onderweg vanuit de Oekraïne waar de middenvelder bij de nationale selectie zat voor twee EK-kwalificatiewedstrijden van zijn land. In beide interlands kwam Levchenko echter niet in actie. “Dan lijkt hij me in ieder geval fit voor het duel van morgenavond”, concludeerde Jans.
Niet vervelend
Jans gaf aan het niet vervelend te vinden dat zowel Nevland als Levchenko – en eerder in de week ook Arnold Kruiswijk – interlandverplichtingen hadden. “Het is mooi dat deze jongens voor hun land worden geselecteerd. Dat geeft vaak een goed gevoel. Ik hoop dat zij tegen Roda JC hetzelfde antwoord geven als Luis Suárez tegen Excelsior deed na zijn interland met Uruguay.” De spits kopte toen als invaller direct na rust FC Groningen naar een veilige 0-2 voorsprong, die daarna ook niet meer uit handen werd gegeven.
Kwartet-spel
Jans vergeleek op het wekelijkse perspraatje in de aanloop naar een competitiewedstrijd de laatste serie van vijf wedstrijden met een kwartet-spel. “Over de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag op de één na laatste speeldag valt nu nog niets te zeggen, dat ligt ook meer aan hun status van dat moment. De overige vier resterende tegenstanders, Roda JC, Feyenoord, NEC en FC Utrecht zijn in mijn ogen aan elkaar gewaagd. Ik zie het als een kwartet-spel. Van die vier duels moeten we er minimaal twee winnen. Ik zie tussen die ploegen weinig verschil en het zal dan afhangen van de vorm van de dag, geluk of pech en de absolute wil om te winnen. Als we van Roda JC winnen, halen we die ploeg bij en hebben we een grote kans bij de eerste negen te eindigen. Verliezen we, dan zijn we Roda kwijt en moeten we ons concentreren op het behalen van de negende plaats.”
Keeper
Jans wilde nog niet aangeven wie morgenavond in Kerkrade het doel van FC Groningen zal verdedigen. “Wij willen eerst zeker weten of Brian van Loo geen klachten meer heeft. Als we dat weten, moeten we een keuze maken. Is hij fysiek niet honderd procent, dan is de keuze niet zo moeilijk. Dan keept Bas Roorda.”
Bron: FC Groningen
Come on RJCquote:Voorbeschouwing
Het blijft de laatste weken een eentonig verhaal, maar met FC Groningen treft Roda JC wederom een directe concurrent voor een plaats in de play-offs. De Groningers bezetten momenteel de tiende plaats met 39 punten. Dit zijn er drie minder dan Roda JC.
Raymond Atteveld mist morgen Kevin van Dessel en doelman Bram Castro. Hoewel Kevin afgelopen maandag zijn rentree maakte bij Jong Roda JC, komt hij nog te kort voor het eerste elftal. Bram Castro kampt met een onwillege spier in zijn lies. Zijn plaats wordt logischerwijs ingenomen door Vladan Kujovic. De spelers die de afgelopen week op pad waren met hun nationale elftallen zijn allemaal fit teruggekeerd. “Het is wederom een belangrijke wedstrijd. Het zal niet makkelijk worden, maar dat is geen enkele wedstrijd voor Roda JC. Winnen we dan slaan we een gat met Groningen. Verliezen dan blijft het uitermate spannend;” aldus Atteveld.
Trainer Ron Jans van de Groningers mist Luis Suárez door een schorsing en Paul Matthijs vanwege een blessure. Het meespelen van Koen van der Laak is twijfelachtig. Hij haakte vandaag af met een heupblessure. Veder keerden Nevland en Levchenko wel fit terug van Interlandverplichtingen. Ook Jans kent, net als Raymond Atteveld, het belang van deze wedstrijd: “Als we van Roda JC winnen, halen we die ploeg bij en hebben we een grote kans bij de eerste negen te eindigen. Verliezen we, dan zijn we Roda kwijt en moeten we ons concentreren op het behalen van de negende plaats,” zo meldt de trainer op de website van FC Groningen.
De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Wiedemeijer en wordt ook live uitgezonden op RTL 7.
Bron: rodajc.nl
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk een hele saaie 1-0.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk een hele saaie 0-1.
Zou ik erg tevreden mee zijn.!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Man met snorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:48 schreef AminBen het volgende:
Ik schakel nu pas in.
Het leukste(Derksen) dus gemist.
![]()
Evenals Meerdink.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:56 schreef savelkoul het volgende:
Svejdik speelt weer prima
Ook voor het eerstquote:
Rolandquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Die grens.![]()
![]()
Maar Roland had het ook moeten zien.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Goed gezien van de scheids
maak ie oe naaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
wat een domme donders die van Roda
Ros hem der dan nog een keer in.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
wat een domme donders die van Roda
Ros hem der dan nog een keer in.
Ja, die kerel kan hem zo intikken alsnogquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoop voor de arbitrage dat Roda nog scoort voor rust
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zn vrouw stuurde een sms, of ie kwam neuken.En dat kan die geile bever niet laten liggen natuurlijk
Lijkt me sterk. In een interview laatst zei ie: "de tijd dat ik thuiskwam en rechtstreeks door naar boven ging is wel voorbij. Ik ga liever in een luie stoel zitten met een sigaarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zn vrouw stuurde een sms, of ie kwam neuken.En dat kan die geile bever niet laten liggen natuurlijk
Klopt heb ik gelezen.Trouwens als de 1-1 komt wordt het een leuke open match.De 0-2 wordt een action killer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. In een interview laatst zei ie: "de tijd dat ik thuiskwam en rechtstreeks door naar boven ging is wel voorbij. Ik ga liever in een luie stoel zitten met een sigaar"
Hij komt er wel, net als Kenny.quote:
Hopen dat zijn blessure meevalt, goede speler.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:05 schreef savelkoul het volgende:
Roorda had m klemvast gehad
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gok dat die Ramzi nog wel een kaartje erbij krijgt.
Was niet heel saai, maar ook niet echt best.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Gollemrulez het volgende:
De laatste wedstrijd moeten ze winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef WebForce het volgende:
Hup Vitesse, ik wil ze nog wel zien winnen dit seizoen!.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd moeten ze winnen![]()
Die reacties in het psv-liverpool topic waren inderdaad best sneu, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef WebForce het volgende:
[..]. Dat had ik mooi gevonden, maar niet na de reacties hier dinsdag
. Ajax
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk, zo'n pot tussen 2 ploegen die al klaar zijn.
Polakquote:
Tuurlijkquote:
Jullie hebben harry en pierre alquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Had bij ons nog moeten lopen
10 minuten een kwartier voor het eindequote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax-NAC vrijdag avond.
10.000 lege plekken denk in de arena te zien
10.000 lege plekken op één zijde lijkt me ook wat veel. Laat staan in één vakquote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet op de fanatieke gele zijde, en zeker niet in vak x
ben voor iedereen die tegen ajax speeltquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:49 schreef Superheld het volgende:
Jorien....
Eerder anti-sympathie.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet op de fanatieke gele zijde, en zeker niet in vak x
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:12 schreef pekel het volgende:
Dan vanavond eindelijk een topwedstrijd op de vrijdagavond?
1-3quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:12 schreef pekel het volgende:
Dan vanavond eindelijk een topwedstrijd op de vrijdagavond?
Eg niet..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef paultjuhhh het volgende:
1-2 voor Utreg
Op valse standen staat een week ban hequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
1-0
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Op valse standen staat een week ban he
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef RayMania het volgende:
Iemand die vanavond gifjes gaat maken?
Zou me niet eens verbazen aangezien ze Sneijder en Stam missen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:17 schreef PyTh het volgende:
NAC houdt stand in de aRENa, 1-1
Is namelijk ook nog een andere wedstrijd tegelijkertijdquote:
Dat lijkt me niet echt een spektakel eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is namelijk ook nog een andere wedstrijd tegelijkertijd.
Wat is vroeg?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax wint vanavond wel, met 2-0 of 3-0 denk ik. Klaas maakt een vroeg doelpunt.
Nee gekkie, 20:32 bedoel je natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voordat het scoreboard 14:32 laat zien.
idd jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
derksenhij wil zijn titel van slechts gekleede man prolongeren
ik wil die blouse ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
derksenhij wil zijn titel van slechts gekleede man prolongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |