Als Roda aan het korfballen was, had RKC die 2 goals zo niet gescoredquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef TheGHunter het volgende:
Het voetbal van RKC lijkt teminste nog een beetje op voetbal, Roda is aan het korfballen ofzo
waterpolo danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Als Roda aan het korfballen was, had RKC die 2 goals zo niet gescored
of bij t mannetje thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef knnth het volgende:
Bij Leo Driessen merk je ook duidelijk dat hij ergens anders had willen zitten. Lekker Omniworld - Zwolle verslaan
Vergeet Nederland - Argentinië niet op t WK van '98.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef knnth het volgende:
Na de zoveelste vloeiende combinatie alweer 2-2. Deze pot doet die van gisteravond verbleken!
Die was ik dus ook al vergeten. Terwijl ik daar vóór het begin van de wedstrijd nog regelmatig aan dacht!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vergeet Nederland - Argentinië niet op t WK van '98.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef knnth het volgende:
[..]
Die was ik dus ook al vergeten. Terwijl ik daar vóór het begin van de wedstrijd nog regelmatig aan dacht!
Lol, die stadionspeaker maakt nog een spelfout ookquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lol, die stadionspeaker maakt nog een spelfout ook![]()
Je had gelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:03 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een wedstrijd met een hoop doelpunten, en ja je mag me quoten na de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |