maak ie oe naaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
wat een domme donders die van Roda
Ros hem der dan nog een keer in.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
wat een domme donders die van Roda
Ros hem der dan nog een keer in.
Ja, die kerel kan hem zo intikken alsnogquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoop voor de arbitrage dat Roda nog scoort voor rust
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zn vrouw stuurde een sms, of ie kwam neuken.En dat kan die geile bever niet laten liggen natuurlijk
Lijkt me sterk. In een interview laatst zei ie: "de tijd dat ik thuiskwam en rechtstreeks door naar boven ging is wel voorbij. Ik ga liever in een luie stoel zitten met een sigaarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zn vrouw stuurde een sms, of ie kwam neuken.En dat kan die geile bever niet laten liggen natuurlijk
Klopt heb ik gelezen.Trouwens als de 1-1 komt wordt het een leuke open match.De 0-2 wordt een action killer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. In een interview laatst zei ie: "de tijd dat ik thuiskwam en rechtstreeks door naar boven ging is wel voorbij. Ik ga liever in een luie stoel zitten met een sigaar"
Hij komt er wel, net als Kenny.quote:
Hopen dat zijn blessure meevalt, goede speler.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:05 schreef savelkoul het volgende:
Roorda had m klemvast gehad
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gok dat die Ramzi nog wel een kaartje erbij krijgt.
Was niet heel saai, maar ook niet echt best.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk een hele saaie 0-1.
De laatste wedstrijd moeten ze winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef WebForce het volgende:
Hup Vitesse, ik wil ze nog wel zien winnen dit seizoen!.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd moeten ze winnen![]()
Die reacties in het psv-liverpool topic waren inderdaad best sneu, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef WebForce het volgende:
[..]. Dat had ik mooi gevonden, maar niet na de reacties hier dinsdag
. Ajax
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk, zo'n pot tussen 2 ploegen die al klaar zijn.
Polakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |